Ei lähe põõrdesse

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
mõll
Postitusi: 63
Liitunud: 12.10.2005 14:45
Asukoht: kuressaare-tallinn

Ei lähe põõrdesse

Postitus Postitas mõll »

Selline värk et fiat uno turbo(a 89) taob nagu tühja, et kiirendades põõrdeid üle 4000 ei saa. See näib sõltuvat koormusest, mingil kohal gaasi juurde vajutades kostub ainult jõuetu mõrin ja kiirendus kaob hoobilt. Kohapeal toimib kõik korralikult. Põhimõtteliselt nagu lõõx viletsal karbussikal gaasi järsult põhja ja lõõx end täis(mosse külma mootoriga) :) . see ka veel et summutist on viimane pütt ka puudu :?:
Toivoku
Postitusi: 159
Liitunud: 08.08.2005 12:17
Asukoht: saku
Kontakt:

Re: Ei lähe põõrdesse

Postitus Postitas Toivoku »

turbost lööb mis rõhku välja? kui liiga palju siis võib tekkida fuelcut ju.
mõll
Postitusi: 63
Liitunud: 12.10.2005 14:45
Asukoht: kuressaare-tallinn

Postitus Postitas mõll »

umbes 0,6 bar-i, kuid on see normaalne kui annad gaasi ja rõhk gaasi maha lastes enam ära ei kuku(vähemalt kohe mitte).Seejuures, kui mootor veab, siis kostub turbost sellist vahelduvat sisinat, kord vaiksem, kord valjem, seda siis kui mootor põõrdesse ei lähe.muidu gaasiga tundlikult ringi käies veab lõpuni korralikult. Fuelcut :?: .ei mina tea,kuid see juhtub just siis kui vedu taga.

krt, väga segane sai, ehk saate aru 8)
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

ma pakun, et asi on tegelt hästi lihtne ja boosti all laseb kuskilt lõdviku vahelt läbi. vana auto ka äkki lihtsalt kuskilt cooleri vahelt või lõdvik murenenud eaga.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
mõll
Postitusi: 63
Liitunud: 12.10.2005 14:45
Asukoht: kuressaare-tallinn

Postitus Postitas mõll »

tnx,ragz,ühes lõdvikus oli räme auk sees :-D . selle vahetasin ära, nyyd aga on mingi uus vigur sees :x :cry: , et mingi 4000 rpm pealt gaasi järsemalt kiirendades lõõb mootori nagu lukku, tahokas kukub kolinal mingi 2000 peale. see asi ka veel et sel RISUL on kõvasti rõhku tõstetud, max 0,8 bar-i asemel on mingi 1,4 bar-i u 5500 rpm-il(kellal hakkab punane ala 0,6 bar-i peal, osuti läeb aga kiirelt teisele ringile). ma teen foorumist otsingu ka, ilmselt peab uue teema tegema
uurisin vähe asja, et kas tegu võib olla fuelcutiga? ilmselt siis peab Unol boosti madalamaks laskma. selleks vist peab wastegate regullima hakkama, kuigi ma ei tea kas see selle rimakal üldse võimalik on.rõhku tal tõstetud ju on, järelikult peax teistpidi ka saama. Abi oleks ikkagi teretulnud :?:
Ar21
Postitusi: 267
Liitunud: 24.03.2006 12:23

Postitus Postitas Ar21 »

Äkki Wastegate ei tööta, sellepärast laseb rõhu liiga kõrgeks, millepeale mingi kaitsefunktsioon "poob" asja kinni ...
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

Ar21 kirjutas:Äkki Wastegate ei tööta, sellepärast laseb rõhu liiga kõrgeks, millepeale mingi kaitsefunktsioon "poob" asja kinni ...
mootor ei saa lihtsalt kuskilt lisa kütet, et ei pruugi olla mingit kaitsefunktsiooni vaid lihtsalt õhku on ja kytet mitte=pöörded ei tõuse ja jõud kaob...

aga alusta jah sellest et kontrolli wg üle ja keera rõhk tagasi tehaseseadesse
mõll
Postitusi: 63
Liitunud: 12.10.2005 14:45
Asukoht: kuressaare-tallinn

Postitus Postitas mõll »

ma kahtlustan ka mingit kaitsefunktsiooni, sest kui mootor bensu kätte ei saaks. siis põõrded langeks aeglaselt ja ma olen igast riistadega üritanud tühja paagiga sõita. seda see küll ei meenuta, mootor blokeerub pms. a ma vaatan filtrid üle ja üritan seejärel boosti väiksemaks teha, eks näis kas aitab või ei.
mõll
Postitusi: 63
Liitunud: 12.10.2005 14:45
Asukoht: kuressaare-tallinn

Postitus Postitas mõll »

ok siis nüüd viga teada, wg-d tõukav varras oli kinni roostetanud, seal oli mingi nuutidega skeem. asi oli väga täpselt tehud, nüüd see täpsus maksis kätte. nüüd on asi korras, leiutasin sinna mingi muhviga skeemi ja nüüd tõõtab :)
Vasta