Said valesti aru, ei ole seadistatud vaid olin äsja avastanud overboost protectioni ja eemaldasin selle.

Pisut lahja on kah hea definitsioon
Tegelikult on see logifail teine toimiv boosti all tõmme alles ja see sai pandud vaid umbkaudu aimu saamiseks kuidas turbod ärkavad.....hilisemates logides jälgisin ekraani ja lasin maha kohe kui "hapu" tundus ja seepärast, ei saanud nonde najale toetudes näidata.....kõrval olevad kaardid on aga 2-3 tõmmet hilisemad, kui segu juba OK. Ma lihtsalt ei suutnud ette näha, et boosti all NII RAJULT juurde tahab ja pihustid vaid pool bari väiksema rõhuga nii vähe tootlikud on. FPR on vaid rõhuga ühendatud, et et vaakum ei vähenda rõhku ja eeldasin, et kaart tuleb lamedam. Kuna mul on mootor nii kaugel endast siis widebandi kellalt ma midagi ei näe kuna see on seljataga

ja kuna autos on vaid 1 koht siis läppar süles on seda linnas väga jama ja vale teha....
IAT correction on peal alates 50st kraadist. Võibolla toon veidi madalamale.
Cooler tuleb kunagi kuid mitte kohe...On olulisemaid asju (Pidurid / tuled / pidamine .....ja siis ehk on olukord sealmaal, et jõudu ja kestvust juurde vaadata)
See mis ta staatiline surveaste on polegi tegelikult nii oluline sest selle bussi nukkvõlli tõttu on dünaamile pmt olematu. Originaalis on 7,5 ja mina jätsin 0,7-0,8mm kaanetihendid panemata aga mind ei vaevanud see piisavalt palju, et arvutada mis ta nüüd on....igaljuhul on see isegi liiga madal sellise boosti jaoks.
Viskan tiivad külge, õhutan pidureid ja cruisen koju täna läbi linna vist...
ma arvan, et näha saab Läti MV esimesel etapil...Haapsalus ca kuu pärast. Sest läti reeglites on klasse, kus kaal pole oluline
