BMW E36 325t - v1llu1

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
cb4_335
Postitusi: 647
Liitunud: 20.04.2012 23:39
Asukoht: Keila

Re: BMW E36 325t - v1llu1

Postitus Postitas cb4_335 »

v1llu1 kirjutas:Sinna pigem tuleks juba 540i-ga.
540 E34 on miski 14.5s veerand miil. Midagi 328 E36 kanti.
Turbokas väledam pole?
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.
v1llu1
Postitusi: 52
Liitunud: 30.03.2013 22:22

Re: BMW E36 325t - v1llu1

Postitus Postitas v1llu1 »

Eks ta oleks väledam ikka kui nüüd suurema turbo peale saab.

Kohale jõudis kaua otsitud wg ja lõpuks sai algust tehtud ka uue turbo külge aretamisega.
Vanat süsteemi võtsin ca tund aega maha. Lihtsalt ei mäletanud enam mis järjekorras miski ära tuleb võtta :)
Kuna uus turbo on tunduvalt suurem siis võtsime vastu otsuse et see raamistik kuhu radikas ja kapott kinnitub, lendab sealt eest kogu täiega minema ning teeme torudest uue, et oleks lihtsam coolerit kinnitada ning cooleri torustikku ehitada.

Praegu auto veel kodus kuid mingipäev tõmbab londi otsas töökotta ning alustab uue kollektori ehitusega.

Pilt

Villu.
e38 730d/e34 525i turbo
v1llu1
Postitusi: 52
Liitunud: 30.03.2013 22:22

Re: BMW E36 325t - v1llu1

Postitus Postitas v1llu1 »

Tibakene sai nüüd nv nokitsetud töökojas.

Kuna ajaliselt pisut kitsas, siis läks käiku vana kolle kuid sellel sai tehtud veidike modifikatsioone ja osad torud jämedamate vastu vahetatud ning lisaks sai ka wg väljavõte tehtud. Turbo ja wg nüüd omal kohal ning wg-l torugi põhja alla veetud.
Veidikene sai ette juba torusi ka keevitatud ning radikas ja el.vent kinnitatud.

Nädala sees tuleb nüüd viimased torud ära vedada, cooler paika panna ning õlitusele mõned stutsid osta.

Kõigele lisaks lubas ka üks foorumi kasutaja aju veidike näppida ning kuidagi moodi süüte nurka muuta, et asja veidike ohutumaks saada.

Villu.

sellel pildil veel mõni toru ninast puudu.
Pilt
e38 730d/e34 525i turbo
Kasutaja avatar
cobra
Postitusi: 134
Liitunud: 29.06.2009 14:24
Asukoht: Pärnu

Re: BMW E36 325t - v1llu1

Postitus Postitas cobra »

wg toru on nn. Screamer pipe? See läheb siis otse põhja alla jah? Eeldan et on, aga kuidas siis seade paika saad? Kui osa heitgaase lambdast mööda lähevad?
E30 335T, E30 327, Lexus LS460, Audi A6 C7 ja 2101 :)
Kasutaja avatar
Kpt. Trumm
Postitusi: 273
Liitunud: 29.11.2004 21:24

Re: BMW E36 325t - v1llu1

Postitus Postitas Kpt. Trumm »

Vereanalüüsi tehes ei imeta ka inimesest kogu verd välja. Tähtis pole segu määramisel heitgaaside kogus vaid koostis.
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
v1llu1
Postitusi: 52
Liitunud: 30.03.2013 22:22

Re: BMW E36 325t - v1llu1

Postitus Postitas v1llu1 »

Natuke liikuvat pilti raplas käigust.

https://www.youtube.com/watch?v=hqMenngXt-s#t=20
e38 730d/e34 525i turbo
v1llu1
Postitusi: 52
Liitunud: 30.03.2013 22:22

Re: BMW E36 325t - v1llu1

Postitus Postitas v1llu1 »

Mõni video ka esimestest proovidest kus ajus oli kütet julmalt peale keeratud. Nüüdseks aju enamvähem paigas.

Siin videol näpitud ajuga.
https://www.facebook.com/photo.php?v=65 ... =2&theater" onclick="window.open(this.href);return false;

Välja suremise põhjus ei olnud mitte väheses küttes vaid just liiga palju voolas peale.

Sai korra proovitud ka originaal ajuga.
https://www.facebook.com/photo.php?v=45 ... =2&theater" onclick="window.open(this.href);return false;

Mõned pildid raplast.

Pilt
Pilt
Esisillas leidsid taaskord oma koha 16" Avoni asfalti rehvid. Soojaks sõidetuna kurvis naljalt otse ikka ei lähe :)
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Üldiselt pidas masin vastu ning sai päeva nautida.
Hommikul muidugi peale esimest ringi andis differ järgi, kuid see sai kohapeal kohe ära vahetatud :)
e38 730d/e34 525i turbo
Kasutaja avatar
cb4_335
Postitusi: 647
Liitunud: 20.04.2012 23:39
Asukoht: Keila

Re: BMW E36 325t - v1llu1

Postitus Postitas cb4_335 »

Sa sõidad drift või niisama rada? :-D
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.
v1llu1
Postitusi: 52
Liitunud: 30.03.2013 22:22

Re: BMW E36 325t - v1llu1

Postitus Postitas v1llu1 »

Ei tea veel isegi. Rohkem meeldib ikka külgees kulgeda.
Sellep tuleb nüüd ka parema ülekandega differ leida, kuna 2 käik on nagu aeglane ja 3 käiguga hakkab jälle kole palju vudima põhja alla ja hakkab spinne tulema.
Eks asi ole ka väheses kogemuses asfaltil sõidus. Ca 4 aastat kruusa rada sõitnud.
e38 730d/e34 525i turbo
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Re: BMW E36 325t - v1llu1

Postitus Postitas kilplane »

päris koll näeb välja.

jätka samas vaimus! :burn
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt
v1llu1
Postitusi: 52
Liitunud: 30.03.2013 22:22

Re: BMW E36 325t - v1llu1

Postitus Postitas v1llu1 »

Välimuselt just kõige esinduslikum ei ole jah kuid põlve otsas ehitades ei suutnud paremini ka teha.
e38 730d/e34 525i turbo
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Re: BMW E36 325t - v1llu1

Postitus Postitas Aigo »

v1llu1 kirjutas:Välimuselt just kõige esinduslikum ei ole jah kuid põlve otsas ehitades ei suutnud paremini ka teha.

Kas turbsi kuidagi allapoole ei kannatanud istutada? turbsil enamasti saab ju tigusid keerata.
Pilt
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Re: BMW E36 325t - v1llu1

Postitus Postitas Aigo »

Küsiks siis ära ka, et uue stinguga palju rõhku kasutusel on? Samas ka et kuna otsid väiksema kuumaosaga turbsi siis, et kui suur see lag on?
Pilt
v1llu1
Postitusi: 52
Liitunud: 30.03.2013 22:22

Re: BMW E36 325t - v1llu1

Postitus Postitas v1llu1 »

Turbo rõhk jääb hetkel sinna 0,5/0,6 bar vahele ning järgi hüppab ja kuskil 4500 pöörde juures või tiba hiljem. Piiraja on tõstetud veidike ülde 7000 rpm-i. Saab hullata küll.

Aga eila sai auto jälle käima pandud ning niiske ilmaga oli hästi näha, et kolle tihend kohe üldse ei pea.
Kui sinna nüüd uued tihendid vahele saab, hakkab vurr ka ehk paremini käima.
e38 730d/e34 525i turbo
marqz
Postitusi: 45
Liitunud: 29.12.2011 12:36

Re: BMW E36 325t - v1llu1

Postitus Postitas marqz »

v1llu1 kirjutas:Turbo rõhk jääb hetkel sinna 0,5/0,6 bar vahele ning järgi hüppab ja kuskil 4500 pöörde juures või tiba hiljem. Piiraja on tõstetud veidike ülde 7000 rpm-i. Saab hullata küll.

Aga eila sai auto jälle käima pandud ning niiske ilmaga oli hästi näha, et kolle tihend kohe üldse ei pea.
Kui sinna nüüd uued tihendid vahele saab, hakkab vurr ka ehk paremini käima.

Pane seda kolle monteerimispastat ka kergelt vahele.. siis jääb hea tihke ja väiksemad ebatasasused tõmbab kinni ;)
E36 M50B25 + MS3 + discopotato

http://www.pant24.ee/
Vasta