BIKE:honda cbr 600f 1990a.+turbo -juss-

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

arvan et surve regulaator tuleb panna!
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Kas surveregulaaturit saab siis panna ka originaal pumbale peale, või peab ostma teise pomba millel on juba regulaatur peal?
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

regulaator ei käi pumba kyljes vaid on eraldiseisev vidin :)
eraldi jupp uuena maksab u 1100eek ja myyb seda autoks grupp arki taga!
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Aga ilmselt on siis vaja ka võimsamat pumpa jah?
Kuna originaal pumb ei jõua ilmselt vajalikku rõhku üles lüüa.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

ilmselt ei olse see sõna mida siin kasutada...enne proovi ära ja siis vaata kas piisab v mitte :)
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Kas siis U 2,5 bar-ne rõh suudab pena lüüa ujukinõelast mõõda?Ennem vast ujukid raskemaks ,nii saab pena taseme kõrgemaks.Ah ma ka ei te mida teha :ohshit :help
http://www.dune-buggy.com/turbo/carbureted.htm
Leidsin sellise lehe aga ei saa ise küll aru kas on midagi asjalikku kirjas või mitte!
Selline asi veel ,et õhuklapp tõõtab,nii et kui see peale tõmmata siis ujutab sooja mootori üle.Aga õhuklapi kanal on sirge kanal aga küttesegu kanalil on segumoodustamise osa ja sellega u.45 kraadise nurga alla on siis nõelakanal,suunaga mootori poole.
.
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Vaata asi selles et selle foorumi lugejad / kasutajad ei tea eriti palju karburaatoritest. Proovi oma murele abi leida sellisest foorumist nagu seda on: http://www.tqhq.ee/forum/
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Selline asi ,et klapp-pentsupumpa pole mõtet tuunida e.sundida teda suuremat sutvet lõõma, ta kärsab lihtsalt läbi :evil:
Kasutaja avatar
Miq78
Postitusi: 50
Liitunud: 30.11.2004 11:15
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Miq78 »

palju se klapp-pump survet lüüa suudab ? mingi 0.2 bar vist
Overkill is just about enough

Patrol 3,3 ;Voyager 2,5 ; VW 1300l 1,3 ; 412 1,5; Opel Tigra 1,6; BMW 520 2,0 = 12,2l
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

ei teagi täpselt aga nüüd asandatud see juba pritsungi pumbaga.
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

To: Juss, räägi kuidas sul selle turbotamisega läheb? Kui sa enam ei suuda ja mõistus otsas, ja siis kui sa piisavalt "pühendunud" oled, olen ehk võimeline sulle ühe superandeka inimese kontaktid hankima, kes on kahele rattale turbo paigaldanud ja need ka korralikult tööle saanud. Ratasteks 650 Honda ja 1100 suzuki (mõlemad 4 vaakum karburaatoriga).

Jõudu
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Sain juba korra võrri põõrde külla aga nüüd annab kütet liigapalju peale(pritsungi pumbaga)Sai ise ehitatud ka kaks küttesurveregulaatorit aga üks ei lasknud survet piisavalt üles ja teine jälle alla ja nüüd tuleb ikka poest osta üks korralik surveregulaator.Ilmselt paaripäeva jooksul siis uus üritus aga eelmisel käivitudel puhus turbo 0,5 ilma probleemideta välja :-D Ilmest puhub rohkem aga eks seda näha.
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

panter kirjutas:regulaator ei käi pumba kyljes vaid on eraldiseisev vidin :)
eraldi jupp uuena maksab u 1100eek ja myyb seda autoks grupp arki taga!
Ega vist sellise raha eest ei saa sellist rgulaatorit mis reguleerib kütuse survet ka turbosurvega?
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

juss kirjutas:
panter kirjutas:regulaator ei käi pumba kyljes vaid on eraldiseisev vidin :)
eraldi jupp uuena maksab u 1100eek ja myyb seda autoks grupp arki taga!
Ega vist sellise raha eest ei saa sellist rgulaatorit mis reguleerib kütuse survet ka turbosurvega?
mina sain sellise asja kui ma õigesti mäletan 1700 krooni eest.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

just se 1100eek ongi se sama regulaator;)
Vasta