Megasquirt

Arutelu erinevate standalone ajude üle

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
rosco
Postitusi: 246
Liitunud: 14.01.2005 19:26

Re: Megasquirt

Postitus Postitas rosco »

Erinevaid skeeme vaadates tekkinud küsimus, et kuhu ühendada IAT, CLT jms sensorite massid?
erksss92
Postitusi: 6
Liitunud: 04.02.2013 21:33

Re: Megasquirt

Postitus Postitas erksss92 »

Tervist .
Plaan siis.selline et tahaks audi 2.2 mootorist võtta 400-500hp
Millise ajuga oleks kasulikum kas ms2 või ms3 ?
Milliselt lehelt soovitate tellida juppidena ?
Tänud .
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Megasquirt

Postitus Postitas murjam »

rosco kirjutas:Erinevaid skeeme vaadates tekkinud küsimus, et kuhu ühendada IAT, CLT jms sensorite massid?
Megasquirti siseselt on massid niikuinii kokku ühendatud (vähemalt MS1 ja MS2, aga arvatavasti sama case ka MS3ga), mistõttu pole vahet, millise Megasquirti pin-i peale need ühendada (7-19 vist olid kõik massid), oluline on see, et andurid ei jagaks pikka massijuhet suurte tarbijatega, mis tekitaks häired sisse. Ehk andurite massid kõik kokku ja ühe Megasquirti pin-i alla.
Enamasti valitakse pin nr 7, aga ei tohiks suurt vahet olla, millise alla panna.
Lauda nitro
Kasutaja avatar
rosco
Postitusi: 246
Liitunud: 14.01.2005 19:26

Re: Megasquirt

Postitus Postitas rosco »

MS on kahe süütekiviga. Lihtsuse huvides soov kasutada esialgu orginaal pooli ja jagajaga süüdet. Igaksjuhuks täpsustan, et kas võin siis ainult ühte väljundit kasutada? Teine jääks tühjaks. Loogiliselt ei tohiks nagu vahet olla, aga kindluse mõttes küsin.


Kuidas ühendada pihustid. Netist silma jäänud kaks varianti. Bank1: 1 ja 3 silinder. Bank2: 2 ja 4 silinder Või siis Bank1: 1 ja 4 ning Bank2: 2 ja 3?
aixx
Postitusi: 14
Liitunud: 11.01.2010 15:55
Asukoht: Tallinn

Re: Megasquirt

Postitus Postitas aixx »

rosco kirjutas:MS on kahe süütekiviga. Lihtsuse huvides soov kasutada esialgu orginaal pooli ja jagajaga süüdet. Igaksjuhuks täpsustan, et kas võin siis ainult ühte väljundit kasutada? Teine jääks tühjaks. Loogiliselt ei tohiks nagu vahet olla, aga kindluse mõttes küsin.


Kuidas ühendada pihustid. Netist silma jäänud kaks varianti. Bank1: 1 ja 3 silinder. Bank2: 2 ja 4 silinder Või siis Bank1: 1 ja 4 ning Bank2: 2 ja 3?
Mis moodi sa kahte saaksidki kasutada ?

Kui korraga pritsivad, siis pole mingit vahet, võid ka kõik neli ühe taha panna.
Kasutaja avatar
rosco
Postitusi: 246
Liitunud: 14.01.2005 19:26

Re: Megasquirt

Postitus Postitas rosco »

Jagaja variandi puhul ei saagi jah. Aga selge, sain vastuse.
Kasutaja avatar
rosco
Postitusi: 246
Liitunud: 14.01.2005 19:26

Re: Megasquirt

Postitus Postitas rosco »

Mis masina vr andur kõige töökindlam on? Mingeid fordi omasid vist osad kiitnud? Mingit täpsemat mudelit,tootekoodi?
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Re: Megasquirt

Postitus Postitas Jaan »

948F6C315
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Re: Megasquirt

Postitus Postitas Jaan »

Kust täna MS3 V3 kit kõige soodsamalt kätte tuleb?
Kasutaja avatar
rosco
Postitusi: 246
Liitunud: 14.01.2005 19:26

Re: Megasquirt

Postitus Postitas rosco »

Jaan kirjutas:948F6C315


Tänud. Sensor tellitud.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: Megasquirt

Postitus Postitas jeff01 »

Hädas ühe 2.2 plaadil ms1ga. Triggeri lugemise errorid. Pillub 8000ndeseid spaike sisse sõites. Sõites üle 3000rpm muutuvad eriti häirivaks kuid kogapeal käib muidu suht normaalselt piirajani pöördesse. Tavaline LM kiviga skeem ajukarbist väljaspool (häirete vähendamiseks viisin süütetranssidest kaugemale) Korralik uus varjestatud kaabel fordi andurini, lugemas fordi originaal triggerit. Poolused õiged. Laadimine korras. 1-10k ohm takisteid proovitud jadamisi vahele.
Mõtted otsas :(
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
ander
Postitusi: 6
Liitunud: 29.12.2008 0:03
Asukoht: tallinn

Re: Megasquirt

Postitus Postitas ander »

Kas Tallinnas on kedagi asjaliku soovitada kes vaataks kütusesegu MS2-l üle ?
Kuhugi firmasse ei tahaks pöörduda,pigem keegi kes hobikorras neid ajusid näpib ja teab mida teeb.
Vabalthingav M50 mootor on ja ennem oli seade korras,kuid nüüd panin oluliselt suurema sisselaske ja oleks vaja ilmselt kütust ka vähe juurde "keerata"
On see loogiline,et kui nüüd näiteks 25% rohkem õhku saab siis peaks mingi x % kütust ka juurde saama ?See progeaju on endajaoks täiesti tundmatu asi.
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Megasquirt

Postitus Postitas murjam »

Tuleb kütusetabel üle vaadata wideband-i abiga. Päris suvalt võib ka kuhugi alasse kütust x% juurde keevitada, aga see ei anna soovitud tulemust.
Ma ennast väga ei taha pakkuda (tegemisi niigi ****ks), aga küsin sellegi poolest: Sul wideband on olemas/küljes?

Küsimus on kindlasti ka selles, kui peenelt Sul masin enne hääles oli ja kui peenelt ta nüüd peaks timmitud saama? Enamvähem saab segu ka paarikümne minutiga mööda tänavat kulgedes (ja peenestades) paika, aga selleks, et kõik oleks väga hea, kulub tunde ja on mõistlik seda teha dünopingis.
Lauda nitro
ander
Postitusi: 6
Liitunud: 29.12.2008 0:03
Asukoht: tallinn

Re: Megasquirt

Postitus Postitas ander »

Widebandi ei ole kahjuks,see ilmselt raskendab seda seadistamist :? Dünos saaks ilma selleta ka seadistada ?
Ennem oli väidetavalt korralikult seadistatud.Praegu piisaks sellestki,et saaks niipalju korda,et selle vale seguga seal midagi laiali ei laseks.
Olen harinud end niipalju,et nüüd kui rohkem õhku ja kütusekogus sama siis oht mootoris midagi laiali lasta ... :?:
Mul see mootor tavalisel tänavasõidu suveautol,sellepärast pole kohe vaja väga peenelt paika saada.
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Megasquirt

Postitus Postitas murjam »

Wideband on kindlasti vajalik seadistamiseks. Dünos ja vastavates firmades on see vidin neil kohe võtta, et Su masinale seadistamise ajaks sumpsi pista.
Tänava-masina seadistamine ongi peenem töö kui rajaauto seadistamine, kuna tänavaauto töötab suuremates "vahemikes" ning võiks seda kõike teha võimalikult sujuvalt.
Lauda nitro
Vasta