
VW 1300 ´69 "jeff01"
- LordVampire
- Postitusi: 394
- Liitunud: 17.02.2009 22:55
- Asukoht: Tallinn
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Uskumatu et põrnikas nii ärev võib välja näha
(Y)

BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
"Küla laadija rästik" :D
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
No tore kui meeldib....


Teengi niiMaik kirjutas:Kui sa detaile eraldi viimistled, siis nad jäävad auto peal imelikult.
auto küljes olevatena tee - siis taolised laigud ja üleminekud paneelide vahepeal jäävad normaalsed?
Või kas tegidki nii ?

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Siit tuleb midagi vinget 

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Päris vägev. Pole üldiselt vana auto fänn, kuid see näeb ikka väga huvitav välja 

Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Luugid küljes....liigume vaikselt klaaside suunas.


DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Eks seal ole kindel põhjus miks läikivat ei saanud ega tahtnud esialgu teha...
Nimelt on see kere otsast otsani keevitusõmblusi täis....julgen väita, et 20-25m keevitusõmblust kindlasti...selle tulemusena on kogu see möll täiega loppis ja kuigi see auto oli kunagi ilus sile siis mulle ei meeldinud 2cm pahtlikiht mis seda kuni klaasideni kattis. Loppis + läikiv on kohutav kooslus....selleks piano blackiks peab ta ikka ideaalne olema...olgugi, et pildil tundus OK oli asi sellest kaugel.
Kui kunagi kauges tulevikus tuleb idee uued tiivad + klaasplast / carbon nina teha siis ajan ka plekid sirgu ja tuleb läikiv seni aga mitte, vahelduseks võib 1 rotikas kahh olla, seda enam, et 1 väga läikiv auto on mul kaa valmimas. Läige ei lisa esialgu kiirust ja maitsed ongi erinevad ning kõigile ei peagi sama meeldima
Laivis näeb parem välja kui pildil....kui mõned aksessuaarid veel lisan siis saab bueno...
Nimelt on see kere otsast otsani keevitusõmblusi täis....julgen väita, et 20-25m keevitusõmblust kindlasti...selle tulemusena on kogu see möll täiega loppis ja kuigi see auto oli kunagi ilus sile siis mulle ei meeldinud 2cm pahtlikiht mis seda kuni klaasideni kattis. Loppis + läikiv on kohutav kooslus....selleks piano blackiks peab ta ikka ideaalne olema...olgugi, et pildil tundus OK oli asi sellest kaugel.
Kui kunagi kauges tulevikus tuleb idee uued tiivad + klaasplast / carbon nina teha siis ajan ka plekid sirgu ja tuleb läikiv seni aga mitte, vahelduseks võib 1 rotikas kahh olla, seda enam, et 1 väga läikiv auto on mul kaa valmimas. Läige ei lisa esialgu kiirust ja maitsed ongi erinevad ning kõigile ei peagi sama meeldima

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Aerodünaamiliselt on golfipall väga hea näide - lohulise pinnakihi juures on turbulentsid nagu loppis põrnikal :D
Lahe pill !
Lahe pill !
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Lõppkiirusvõistlusel peab auto ikka väga sile olema, eriti kui tahta esikohtadele sõita, milleks muidu avasid, pilusid kinni teibitakse. Nii, et enne võistlust vahatamisse.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Põrnikas on lõppkiiruse mõistes väga vale auto ja seda ma mõõta ei plaani. Eks karok pani selle poolenisti huumoriga sest olgu loppis või sile on see suht mõõtmatu vahe selle auto kiiruste korral.
Lõppkiiruse jaoks on vaja jõudu, aerodünaamikat, häid pidureid, arvestatavat vedrustust, turvalist keret, kiiret ülekannet jne asju mida minu autol pole
Dragiks on ta veidi sobivam, kuna seal määrab palju start ja kui mul tagaotsal vast mingi 75% kaalu siis on see ju hea. Kuna auto kaal saab olema 750 ja 800 vahel siis ka see aitab kaasa väikse jõuga arvestatava aja sõitmisel. Sooviks esialgu 200hp ja 12s aga no mõttetu ennustada....elame näeme. tuleb mis tuleb....peaasi, et miskit muud kui 13,9 sest olen 13,9 sõitnud 3 korda selle autoga :
a) Ilma esimese käiguta (startisin teisega, 1,5bari boosti)
b) 1,1 bariga hea stardiga 160 lõppkiirusega
c) 2 bariga katkiste kolbidega 150 lõppkiirusega sest kolmanda ja 4ndaga ei liikunud enam :D
Ilma ajavõtuta olen 400m peal 1,8-2 bariga muidu pöörete järgi arvestades 166-168 lõppkiiruse saanud.
Loodan väga 5 nädalaga asja kokku panna. Täna sai esiklaasist shabloon võetud ja 1 originaalklaas välja otsitud - proovin homme mõne klaasimehega jutule saada lõikuse osas.
Muud klaasid esialgu pleks aga võibolla hiljem külgmised naturaalklaasist + lasen karastada (Neid annab sirgeid panna...mõttes oli ka mõni tumedam variant.....kunagi oli jutt, et nii vanadel autodel ei mõõdeta ei tea kas ka tõsi. Kindel on aga, et summutist lennaku õli või bensiini sest tossumõõtjat ülevaatusel ei kasutata ja mootoriruumi luuki ei avata.
Lõppkiiruse jaoks on vaja jõudu, aerodünaamikat, häid pidureid, arvestatavat vedrustust, turvalist keret, kiiret ülekannet jne asju mida minu autol pole

Dragiks on ta veidi sobivam, kuna seal määrab palju start ja kui mul tagaotsal vast mingi 75% kaalu siis on see ju hea. Kuna auto kaal saab olema 750 ja 800 vahel siis ka see aitab kaasa väikse jõuga arvestatava aja sõitmisel. Sooviks esialgu 200hp ja 12s aga no mõttetu ennustada....elame näeme. tuleb mis tuleb....peaasi, et miskit muud kui 13,9 sest olen 13,9 sõitnud 3 korda selle autoga :
a) Ilma esimese käiguta (startisin teisega, 1,5bari boosti)
b) 1,1 bariga hea stardiga 160 lõppkiirusega
c) 2 bariga katkiste kolbidega 150 lõppkiirusega sest kolmanda ja 4ndaga ei liikunud enam :D
Ilma ajavõtuta olen 400m peal 1,8-2 bariga muidu pöörete järgi arvestades 166-168 lõppkiiruse saanud.
Loodan väga 5 nädalaga asja kokku panna. Täna sai esiklaasist shabloon võetud ja 1 originaalklaas välja otsitud - proovin homme mõne klaasimehega jutule saada lõikuse osas.
Muud klaasid esialgu pleks aga võibolla hiljem külgmised naturaalklaasist + lasen karastada (Neid annab sirgeid panna...mõttes oli ka mõni tumedam variant.....kunagi oli jutt, et nii vanadel autodel ei mõõdeta ei tea kas ka tõsi. Kindel on aga, et summutist lennaku õli või bensiini sest tossumõõtjat ülevaatusel ei kasutata ja mootoriruumi luuki ei avata.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Vahepeal aeg nii kiirelt möödunud, et mul vaid 4 nädalat jäänud aga tehtud pole suurt midagi kuna purustasin ridamisi klaase ja tegelesin muu ebavajalikuga
Iste ja vööd on paigas, ukselingid värvitud ja küljes.
Mõraga esiklaas on ees (Vahetan suvepeale välja....sai tervelt lõigatud japaigaldatud kuid hommikul oli mõra sees)
Karastatud küljeklaasid on tellitud ja saan järgmise nädala jooksul kätte.
Tellitud sai ka: Kulmud, pooltelje kummid, vända laager ja pikilõtku seibid, tagaklaasi tihend, uksetihendid (Saan õhtul kätte)
Laualootava uued 420cc 12ohm Siemens Deka pihustid (Tänud Raceboyle) , kasutatud 044 ja MS1ver 2.2 on kah olemas. MS vajab miinimumprogrammi järgi VRi lugemist ja kahe süüteväljundi tekitamist....pean aja leidma mõni õhtu.....vaja veel kütuselatid sebida.


EDIT:
Täna sai esisild korralikult kinni ja amorte lühendatud (Kahjuks vajan aga siiski lühemaid kui hetkel all olevad 26cm isendid
Poolteljekummid said vahetatud, uus paak sai mõõdetud (~´18L)



Iste ja vööd on paigas, ukselingid värvitud ja küljes.
Mõraga esiklaas on ees (Vahetan suvepeale välja....sai tervelt lõigatud japaigaldatud kuid hommikul oli mõra sees)
Karastatud küljeklaasid on tellitud ja saan järgmise nädala jooksul kätte.
Tellitud sai ka: Kulmud, pooltelje kummid, vända laager ja pikilõtku seibid, tagaklaasi tihend, uksetihendid (Saan õhtul kätte)
Laualootava uued 420cc 12ohm Siemens Deka pihustid (Tänud Raceboyle) , kasutatud 044 ja MS1ver 2.2 on kah olemas. MS vajab miinimumprogrammi järgi VRi lugemist ja kahe süüteväljundi tekitamist....pean aja leidma mõni õhtu.....vaja veel kütuselatid sebida.


EDIT:
Täna sai esisild korralikult kinni ja amorte lühendatud (Kahjuks vajan aga siiski lühemaid kui hetkel all olevad 26cm isendid



DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Discovery peal tuunitakse põrnikat praegu
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Pooltelje kummid on kinninööbitavad või?
One km 261 km/h, one mile 285 km/h
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Jah sest need on pooltelje katetel....ringi ei käi ja otsi on väga keeruline lahti harutada, et otsa lükatavaid kasutada....seetõttu on KÕIK aftermarket kummid sellise lahendusega. Seal torude sees on muidu käigukasti õli, mis määrib ka tagaratta laagreid milleks on tavalised kuullaagrid (Paar kummagi ratta jaoks) ja pole veel kuulnud, et keegi neid vahetama peaks ka 50a vanal autol
Loodan, et selliseid kumme vahetan viimast korda sest mul on 2 tugevat käigukasti ootamas mis juba tavaliste "kaasaegsete" pooltelgedega käivad. Tahan lihtsalt sel aastal mõned kiiremad teha, et motti juurde saada, siis ilmselt talvel hakkan tagasilda ümber ehitama uue käigukasti jaoks
(Seda enam, et praeguseid nõrku kaste on mul 4-5tk ka olemas varuks)

Loodan, et selliseid kumme vahetan viimast korda sest mul on 2 tugevat käigukasti ootamas mis juba tavaliste "kaasaegsete" pooltelgedega käivad. Tahan lihtsalt sel aastal mõned kiiremad teha, et motti juurde saada, siis ilmselt talvel hakkan tagasilda ümber ehitama uue käigukasti jaoks

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
"Säästupaagi stoory"
Ivaliidikäru paagiga sponsoreeris sõber Tarmo Hinto, Jupi 3" roostevaba toru leidsin garaazist, Stutsid treis Hr. Rein Luik, TIG keevitusega aitas Starcar ja valmis sai siuke monstrum:


Väike testfit:

ja värv peale
:

~20L sh 1L sump + poole tolline toru 044ljani ja 8mm tagasivoolu sisend. Usun, et toimib kuna tagasivool on sumpi.
Pidurimeistri katetega ketas on vist säästutuuningute NR1 lahendus kuid kuna eelarve on nii kitsas et seda EI olegi siis peab kõlbama



Ivaliidikäru paagiga sponsoreeris sõber Tarmo Hinto, Jupi 3" roostevaba toru leidsin garaazist, Stutsid treis Hr. Rein Luik, TIG keevitusega aitas Starcar ja valmis sai siuke monstrum:


Väike testfit:

ja värv peale


~20L sh 1L sump + poole tolline toru 044ljani ja 8mm tagasivoolu sisend. Usun, et toimib kuna tagasivool on sumpi.
Pidurimeistri katetega ketas on vist säästutuuningute NR1 lahendus kuid kuna eelarve on nii kitsas et seda EI olegi siis peab kõlbama



DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.