Väiksemate ülalpidamiskuludega turboauto?
Väiksemate ülalpidamiskuludega turboauto?
Millist turboautot oleks siis kõige odavam pidada? Millel jupid odavamad, mis väga ei lagune ja hinna kvaliteedi suhe paigas?
ma arvan et üks kõige levinumatest-mõni nissan 200sx?
Aga siit küsimus- miks sa tahad turbokat kui mõtled juba v odavate ülalpidamiskulude peale? Mitte et nad kohe laguneksid, aga paratamatult võib asju ette tulla ja kui endal veel ehitamise isu ka.
Suurt erinevust tavalise autoga ei tohiks olla kui sagedasemad õlivahetused ja alati on oht et turbo mingil hetkel saba annab kui ei ole hästi hoitud auto...
Aga siit küsimus- miks sa tahad turbokat kui mõtled juba v odavate ülalpidamiskulude peale? Mitte et nad kohe laguneksid, aga paratamatult võib asju ette tulla ja kui endal veel ehitamise isu ka.
Suurt erinevust tavalise autoga ei tohiks olla kui sagedasemad õlivahetused ja alati on oht et turbo mingil hetkel saba annab kui ei ole hästi hoitud auto...
teema kisub juba SR foorumi sarnaseksiff2 kirjutas:Ma ei mõtlegi, et peaks jube odav olema. Tahan lihtsalt natuke võrdlusi inimestelt, kellel on olnud turboga auto(d). Japside orginaal jupid peaks idee kohaselt kallimad olema kui saksa omad. Kahjuks enamus turbo autodest ongi japside toodang. Ootaks siis veel vastuseid- võrdlusi...

mina pooldan siis juba näiteks opel calibra / vectra turbot
iga li*s kiidab oma vi**u seega pole mõtet sellist teemat teha: kellele meeldib tütar, kellele ema..
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Oli konkreetne küsimus. Igal autol erinevad varuosade hinnad ja ülalpidamiskulud mis sõltuvad varasemast hooldamisest. Kui pooldad calibrat v vectrat siis põhjenda miks, niisama sellist "paukumist" ei ole vajaMarko kirjutas:teema kisub juba SR foorumi sarnaseksiff2 kirjutas:Ma ei mõtlegi, et peaks jube odav olema. Tahan lihtsalt natuke võrdlusi inimestelt, kellel on olnud turboga auto(d). Japside orginaal jupid peaks idee kohaselt kallimad olema kui saksa omad. Kahjuks enamus turbo autodest ongi japside toodang. Ootaks siis veel vastuseid- võrdlusi...![]()
mina pooldan siis juba näiteks opel calibra / vectra turbot
iga li*s kiidab oma vi**u seega pole mõtet sellist teemat teha: kellele meeldib tütar, kellele ema..

Vectra Turbot küll odavate autode alla liigitada ei saa, kuna tegu suht haruldase autoga.
Calibra Turbo on tõesti ~50k juures juba kättesaadav.
Calibra Turbo on tõesti ~50k juures juba kättesaadav.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
35K on turbo calibra hindM-Tech kirjutas:Vectra Turbot küll odavate autode alla liigitada ei saa, kuna tegu suht haruldase autoga.
Calibra Turbo on tõesti ~50k juures juba kättesaadav.

kuunole põhjendused: 300hp saavutamiseks kututatakse olematu summa... chip, bensurõhu regulaator, uus cooler ja veel nipet näpet. turbo masina mõnele kasutajale pluss mõnele miinuseks on 4wd. varuosasi on suures koguses saada ja suht inimlike hindadega... välja arvatud käigukasti osa
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
mitut turbo calibrat, vectrat või kadetti sa kuuno tead? ja võimsused üsna mitmel peaksid/võiksid sinna 300hp lähedale olla. eestis 4wd düno pinki pole ja vaevalt keegi hakkab selleks puhuks taga vedu lahti ühendama, seega piirdume oletatavate võimsustega mis on saadud teatud toiminguid tehes
LOLL SAAB "KIRIKUS" KA PEKSA ehk siis võid auto eest 3 turuhinda ka maksta... tean, et oli alles üks 36K turbo cali müügis ja seisukord mitte kehvem kui sinu hyundail

LOLL SAAB "KIRIKUS" KA PEKSA ehk siis võid auto eest 3 turuhinda ka maksta... tean, et oli alles üks 36K turbo cali müügis ja seisukord mitte kehvem kui sinu hyundail

Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Omast kogemusest võin soovitada Jaapani turboautosid. Kui on töökorras tehnika ja korralik kere on remondimuresid vähe.
Opeli 300hj ei tule üldsegi nii kergelt. Orienteeruvalt samade kulutustega tuleb em võimsus ntx Nissan sr20det või Toyota 3sgte tehnikaga ning sealt edasi on juba japsid tunduvalt töökindlamad.
Opeli 300hj ei tule üldsegi nii kergelt. Orienteeruvalt samade kulutustega tuleb em võimsus ntx Nissan sr20det või Toyota 3sgte tehnikaga ning sealt edasi on juba japsid tunduvalt töökindlamad.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kui õige otsa veoga turbokat tahad, siis sakslastel peale vana 944 Turbo suurt midagi pakkuda ei olegi
Eelmine auto oli mul Almera GTI N15, arvasin ka et jube käre pill ja esivedu on mõnus lihtne/täpne juhtida. Kõik see muutus kui sai SX soetatud, nüüd koguaeg suu kõrvuni roolitaga, tagaveolise võimsa turboauto sõidukogemust ei saa millegagi võrrelda, tõeline elamus.

Re: Väiksemate ülalpidamiskuludega turboauto?
kui juba odavaid kulusi taga aetakse siis ilmselt mõeldakse ka nied turbokaid mida suht odavalt saab kätteiff2 kirjutas:Millist turboautot oleks siis kõige odavam pidada? Millel jupid odavamad, mis väga ei lagune ja hinna kvaliteedi suhe paigas?

88aastast 944 turbo porsche pole just kõige odavam aga väga hea masin juba tehase seades...
nissan 200sx S14 on 5+
aga mõlema masina hind on mitmekordne võrreldes turbo opeli hinnaga... nii ei saa öelda mis on see õige ost, kui pappi palju siis uue autoga kaasneb garantii.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Audi 200 20v Turbo - juppe on saada piisavalt. Ülalpidamiskulud jäävad ka mõistlikule tasemele, kuigi on vast tiba kallim pidada kui Opelit. Chipiga saab juba päris tubli jõulisa. Kui sellest jääb väheks siis paigaldada RS2 turbo + vl. kollektor + suurem map + sellele rauale vastav soft ja siis on ka see maagiline 300hp piir korraliku varuga ületatud.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
-
- Postitusi: 40
- Liitunud: 24.01.2006 10:18
vag gruppi 1.8T on minuarust suht odavate moto juppidega, lisaks ka juba üsna laialt levinud. Samas ma ei oska ikkagi võrrelda japsi mootoritega, kuna pole sellist omanud.
Mina kindlasti ei ostaks vana audit, ala 200/s2. Tegu siiski väga vanade masinatga juba ja varem või hiljem hakkab seal detaile järjest lendama.
Mina kindlasti ei ostaks vana audit, ala 200/s2. Tegu siiski väga vanade masinatga juba ja varem või hiljem hakkab seal detaile järjest lendama.
Kui tahad korralikku performance masinat, pead nii ehknaa juppe juba eos vahetama, ja siis ei loe vanus mitte midagi.IbizaCupra kirjutas:Tegu siiski väga vanade masinatga juba ja varem või hiljem hakkab seal detaile järjest lendama.
Nagu ka üldse. Loeb seisu- ja veel rohkem sõidukord.
Ja veel, Audi ja Porsche kered on seevastu roostekindluselt umbes 45x (või muu suvaline suur arv) paremad, kui mõne juudiplekist junni kered. Sry, kui keegi end solvatuna tunneb, aga mis mõtet on ehitada autot, kus sul kere silme all ära roostetab? Kui ehitada võistlusautoks, on suva, on kergem ja hea, aga igapäevakasutuseks? Tore, kui peab ikka igal aastal mõned (kümned?) tuhanded roostetõrjeks kulutama.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;