Minu vana auto, kuna ise ma teda korralikult sôitma ei saanud, siis loodan, et sul see õnnestub.
Kui lôpuks see juhtmestik ka korralik saab ja mootor seadesse, siis loodan sind opentracki avaüritusel näha!
Kaal 1600+kg, õhutakistus ka suht suur sellel kerel ja boosti ikka pigem vähe. ToyoR888 rehvidel natuke suur veeretakistus.
Lootsime ise ka mõned km/h paremat tulemust, aga eks augustis saab uuesti proovida.
Njaa, päris lag'ine see setup. 2.0 plokk on meelega valitud? Auto hakkab siis pigem rinka eesmärki täitma(viidates juppidele nagu coiloverid, rinkaklotsid, slikid)? Päris 1600 see asi kaaluda ei tohiks, kui just juht 150kg ei kaalu.
Auto täidab hobiauto eesmärki ja ei välista ka 1/4 miili proovimist. Ostes ei olnud ehitamise plaani ja täna on OMC klassijaotuse jaoks hea, et mootor 2.0. Omanik on üle 100 kg mees ja kütust oli ka ligi 50l (auto 1440).
Mul oli eelmine aasta pool paaki kütet ning ise kuskil 90kg. Auto tühikaal 1390+pigimatti sees. Sõitsin 228kmh td04-16t turboga kuskil 1,2bar ülerõhku. Seda siis 1,9 kubatuuriga ning üks silinder vähem. Ehk 180kw kanti.
Kaalust palju suuremad mõjutajad on käiguvahetus ja ülekandearvud. Aerdünaamika kohta nii palju, et "dragi" konfitsent 850 T5R sedaanil on sama mis Opel Calibral.
Tiit kirjutas:Kaal 1600+kg, õhutakistus ka suht suur sellel kerel ja boosti ikka pigem vähe. ToyoR888 rehvidel natuke suur veeretakistus.
Lootsime ise ka mõned km/h paremat tulemust, aga eks augustis saab uuesti proovida.
Setup on ikka mööda sul ju.
Kuidagi aeglane sellise raua ja rõhu juures.
Sõber sõitis aasta tagasi 2.3 T5 millel oli mootoris kõik originaal.
Turboks 16T
3" otsast lõpuni
315cc pihustid
NA gaasiklapp
NA nukad
Rõhk 1.0 bar
d088.se cooler ja rev pipe kit