Sobib ka eeldatavalt bolt-on Audidele, millel vanakooli 8V mootorit kasutatud (80 B4 näiteks).
Seat ja Skoda peaks samuti suht bolt-on doonorid olema.
Mootor on komplekteeritud aga ei ole kordagi auto peale pandud.
Kõik tükid on kvaliteetsed ja uued.
Mootoris on kõik tükid mõõdetud ja mootor professionaalselt komplekteeritud, kepsupoldid on poldi venimise kellaga kinni pingutatud jne.
Enamus komplekteerimise andmed on dokumenteeritud (raami kaelad, kepsu kaelad jne.).
Spec list:
* Plokk elektrolüüsitud, värvitud, stress plate puuritud 83mm peale, hoonitud, tööpind lihvitud (Devtjonosov)
* Väntvõll lihvitud, poleeritud, õlikanalid faasitud, kiilusoon taastatud, simmeri tööpind taastatud (Devtjonosov)
* KolbenSchmidt 1. rem. mõõt raamsaaled (-0.25)
* KolbenSchmidt 1. rem. mõõt kepsusaaled (-0.25)
* KolbenSchmidt standard mõõtu pikkilõtkusaaled
* KolbenSchmidt standard mõõtu abivõllisaaled
* Ross Racing 1.9L (CR 8.0:1) converison sepiskolvid (83mm), tasakaalustatud 0.7 grammi sisse
* Ross Racing kolvisõrmed ja stopperid
* Ross Racing kolvirõngad
* FRP H-profiil sepiskepsud
* ARP 2000 kepsupoldid
* Custom 12.9 raamipakupoldid
* ARP Undercut plokikaane tikkpoldid
* Victor Reinz metall plokikaanetihend
* Plokikaas on porditud, peenema (7mm) säärega klappidega ja suuremate väljalaskeklappidega (Windorf)
* Uus 8V GTI originaal varuosa nukkvõll (kangem, kui G60 originaal)
* BahnBrenner Motorsport kütuselatt
* BahnBrenner Motorsport FPR-i flants
* Uus 16V tootlikum õlipump
* Uued Elring simmerilingid ning mootori tihendid
* Uus karteripõhi
* Uus originaal varuosa alumine rihmakäbi ning rihmakäbi polt
* Uus veepump (GEBA)
* Uus rihmakomplekt (Gates, INA)
* T3 flantsiga malm turbokollektor
























Hind: 1600.- eur