Bmw E46 330d (m57d30) sedaan
Re: Bmw E46 330d (m57d30) sedaan
originaal turbo,pihustite,vaba väljalaske ja meth pritse abiga väidavad et 1,7bar@ca260-270hp täiesti reaalne kui kütust jagub... mootor erineb tõesti tiba kuid suurim probleem ongi just kaane hingamine mida olen proovinud natuke omaltpoolt parandada...kuid juba käivad mõtted uue väljalaske kolde osas...uue pumba saab ehk tuleval kuul...
hetkel projekt seisab kuna ruumide renoveerimisega tuleb tegeleda...
ükskord kui tehnika kokku saab ja seadistus teostatud selgub reaalne tõde siiski dünos
lgp:Rando
hetkel projekt seisab kuna ruumide renoveerimisega tuleb tegeleda...
ükskord kui tehnika kokku saab ja seadistus teostatud selgub reaalne tõde siiski dünos
lgp:Rando
Viimati muutis bmwre39, 11.01.2014 22:35, muudetud 1 kord kokku.
Black smoke....also the tires
Re: Bmw E46 330d (m57d30) sedaan
http://www.clutch-specialists.co.uk/sta ... 368351.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
kiirelt abi vaja: oskab keegi kommenteerida sellel saidil pakutavaid sidurikomplekte...
või pigem uurida midagi sachsilt...
kas ketas valida 4 või 6 labaga
kiirelt abi vaja: oskab keegi kommenteerida sellel saidil pakutavaid sidurikomplekte...
või pigem uurida midagi sachsilt...
kas ketas valida 4 või 6 labaga
Black smoke....also the tires
Re: Bmw E46 330d (m57d30) sedaan
Enda masinal on kasutusel sealt tellitud stage 3 siduri kettas 6 labaga ja täitsa hästi toimib . Inglased ise kah kiidavad seda kohta .bmwre39 kirjutas:http://www.clutch-specialists.co.uk/stage-3-kit-for-bmw-3-series-e46-330d-all-5-speed--models_p23368351.htm
kiirelt abi vaja: oskab keegi kommenteerida sellel saidil pakutavaid sidurikomplekte...
või pigem uurida midagi sachsilt...
kas ketas valida 4 või 6 labaga
Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
Re: Bmw E46 330d (m57d30) sedaan
Aga uurisin sealt ja oli valikutes 4.5 ja 6 labaga. Oskad sa öelda kas 4laba jääb linnasõiduks liiga ebamugav?DioX kirjutas:Enda masinal on kasutusel sealt tellitud stage 3 siduri kettas 6 labaga ja täitsa hästi toimib . Inglased ise kah kiidavad seda kohta .bmwre39 kirjutas:http://www.clutch-specialists.co.uk/stage-3-kit-for-bmw-3-series-e46-330d-all-5-speed--models_p23368351.htm
kiirelt abi vaja: oskab keegi kommenteerida sellel saidil pakutavaid sidurikomplekte...
või pigem uurida midagi sachsilt...
kas ketas valida 4 või 6 labaga
Masinaga plaanis hobikorras käiia nii rajal kui ka dragil
Viimati muutis bmwre39, 27.01.2014 22:16, muudetud 1 kord kokku.
Black smoke....also the tires
Re: Bmw E46 330d (m57d30) sedaan
Enda autol oli 6-e labaga leevendusega ketas,racing korv.Polnud kõige mugavam sõit tänaval.Esimestel sõitudel tükkis ikka väga tihti välja surema.
Re: Bmw E46 330d (m57d30) sedaan
Soovitaks panna 6 labaga ja kindlasti leevendus vedrudega .bmwre39 kirjutas:Aga uurisin sealt ja oli kaks valikut 4 ja 6 labaga. Oskad sa öelda kas 4laba jääb linnasõiduks liiga ebamugav?DioX kirjutas:Enda masinal on kasutusel sealt tellitud stage 3 siduri kettas 6 labaga ja täitsa hästi toimib . Inglased ise kah kiidavad seda kohta .bmwre39 kirjutas:http://www.clutch-specialists.co.uk/stage-3-kit-for-bmw-3-series-e46-330d-all-5-speed--models_p23368351.htm
kiirelt abi vaja: oskab keegi kommenteerida sellel saidil pakutavaid sidurikomplekte...
või pigem uurida midagi sachsilt...
kas ketas valida 4 või 6 labaga
Masinaga plaanis hobikorras käiia nii rajal kui ka dragil
Mugavam sõita kah.
Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
Re: Bmw E46 330d (m57d30) sedaan
täna jõudis Inglismaalt siis CG-Motorspordi stage3 keraamiliste katetega sidurikomplekt-ja valikuks osutus ikkagi 5 laba ja ilma leevendus vedrudeta (kuna hooratas 2massi)-selline kombo soovitati siis Andrew Bedfordi poolt...
tuleval kuul saab ka differ väikse uuenduskuuri quaife näol...ülekande arvuosas pole veel selgusele jõudnud kas 2.28,2.47 või 2.81 (stockis lahtine 2.28)
tänud ka kasutajale DioX
tuleval kuul saab ka differ väikse uuenduskuuri quaife näol...ülekande arvuosas pole veel selgusele jõudnud kas 2.28,2.47 või 2.81 (stockis lahtine 2.28)
tänud ka kasutajale DioX
- Manused
-
- IMG_3903.JPG (87.87 KiB) Vaadatud 9832 korda
Viimati muutis bmwre39, 10.02.2014 8:16, muudetud 6 korda kokku.
Black smoke....also the tires
Re: Bmw E46 330d (m57d30) sedaan
kas hooratas on 2 massiline ?
Re: Bmw E46 330d (m57d30) sedaan
hooratas on 2massiline...ning saab väikse uuenduskuuri-mis pidavat jääma kestvam...kuno666 kirjutas:kas hooratas on 2 massiline ?
ah jaa...vahepeal jõudsin uued mootoripadjad paigaldada...eks paistab kaua kestavad
Black smoke....also the tires
Re: Bmw E46 330d (m57d30) sedaan
Palju korvil clamp load-i on?
Ehk siis kas sidurikomplekti suurem nm hoidmine on saavutatud vaid friktsioonmaterjali kaudu või on ka reaalselt korv tugevam.
Lihtsalt huvi pärast küsin, kuna väga paljud USA tootjad müüvad sisuliselt friktsioonpinna erinevust ja üle värvitud b-osa või tehase korvi.
Ehk siis kas sidurikomplekti suurem nm hoidmine on saavutatud vaid friktsioonmaterjali kaudu või on ka reaalselt korv tugevam.
Lihtsalt huvi pärast küsin, kuna väga paljud USA tootjad müüvad sisuliselt friktsioonpinna erinevust ja üle värvitud b-osa või tehase korvi.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Bmw E46 330d (m57d30) sedaan
ei oska öelda palju clamp on aga lubati et hoiab ilusti 800nm kinni...korv tugevam (kui õieti aru sain siis LUK korv tugevndatud...Shmiedmann pakkus samuti sama korviga kitti aga hind märksa kõrgem...Mihkel kirjutas:Palju korvil clamp load-i on?
Ehk siis kas sidurikomplekti suurem nm hoidmine on saavutatud vaid friktsioonmaterjali kaudu või on ka reaalselt korv tugevam.
Lihtsalt huvi pärast küsin, kuna väga paljud USA tootjad müüvad sisuliselt friktsioonpinna erinevust ja üle värvitud b-osa või tehase korvi.
hea oleks muidugi kusagil clamp load ära mõõta ja ss magusama kohapeale korv timmida
- Manused
-
- IMG_3908.JPG (87.32 KiB) Vaadatud 9737 korda
-
- IMG_3905.JPG (93.32 KiB) Vaadatud 9737 korda
Viimati muutis bmwre39, 28.01.2014 0:37, muudetud 1 kord kokku.
Black smoke....also the tires
Re: Bmw E46 330d (m57d30) sedaan
Sorry, aga valdav enamus neid "clutchspetcialiste" on mingid stock korvide keerutamiste bisneseid nagu Mihkel kirjutas. Eriti kui on aadressi taga .UK ja kui tegemist ei ole just AP Racinguga siis on suht kindel feil. Ma räägin oma kogemusest ja kui sa viskad Googlisse CG motorsport any good? siis hakkab nende pihta paska tulema. Ongi mingi järjekordne värvitöökoda, kes ostab stock korve kokku, teeb "ilge firmasaladus" tuuning nipid, värvib korvi läikivaks ja lubab peale 500km sisse sõitmist +40% torki. Samas kui ostad SRE korvi, pole küll reissing kollast,aga asi teeb töö alati ära. Ja ilma sõnadeta, pidavat olema, kui õieti aru sain jne.
Re: Bmw E46 330d (m57d30) sedaan
kommentaare leiab äärmusest-äärmusesse...ja üldiselt ollakse rahul
igatahes nüüd viskan lähipäevil komplekti kokku ja kui kevad kätte jõuab ehk saan omaltpoolt kommentaari lisada...

igatahes nüüd viskan lähipäevil komplekti kokku ja kui kevad kätte jõuab ehk saan omaltpoolt kommentaari lisada...
Viimati muutis bmwre39, 28.01.2014 16:36, muudetud 1 kord kokku.
Black smoke....also the tires
Re: Bmw E46 330d (m57d30) sedaan
See on automaatregulatsiooniga korv, seal pole midagi timmida. Sai ühe samasuguse komplektiga loomkatseid tehtud ja see mängimine ei tasu seda vaeva ära.
Tegelikult siin mingit imenippi polegi, see sama automaatregulliga LUK-i korv on max clamp ~1300kg isegi, kui mälu ei peta, ning 240mm diameetriga ja
labadega kettaga hoiabki see shitload nm, juhul kui joppab, et asi on max clampis tehasest.
Kogu asja nipp on ketta paksuses, kuna automaat regulatsiooniga korvil on regulatsioon ketta paksusega ette määratud ja seda muuta ilma korvi alg osandamata ei saa.
Vähemalt sellise järelduse tegin mina endale peale identse korviga katsetusi tehes.
Leevendiga ketast ei mahu sinna lihtsalt panema, kuna 2-e massiline hooratas jääb ette.
Tegelikult siin mingit imenippi polegi, see sama automaatregulliga LUK-i korv on max clamp ~1300kg isegi, kui mälu ei peta, ning 240mm diameetriga ja
labadega kettaga hoiabki see shitload nm, juhul kui joppab, et asi on max clampis tehasest.
Kogu asja nipp on ketta paksuses, kuna automaat regulatsiooniga korvil on regulatsioon ketta paksusega ette määratud ja seda muuta ilma korvi alg osandamata ei saa.
Vähemalt sellise järelduse tegin mina endale peale identse korviga katsetusi tehes.
Leevendiga ketast ei mahu sinna lihtsalt panema, kuna 2-e massiline hooratas jääb ette.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Bmw E46 330d (m57d30) sedaan
kui max clamp load on ca 1300 siis 900nm kinni hoida labalise kettaga ei tohiks olla mitte mingi probleem!
pole siduri kohapealt päris sinapeal aga kusagillt kunagi jäi silma mingisugune valem-aga see selleks
pole siduri kohapealt päris sinapeal aga kusagillt kunagi jäi silma mingisugune valem-aga see selleks
Black smoke....also the tires