Muutused mootori töös madalatel välistemperatuuridel
Muutused mootori töös madalatel välistemperatuuridel
Mootoriks siis BMW M30 3,5, HX40 ja 0,9 bar rõhku, juhib MS1.
Sõidetud juba omajagu aega, kõik hea ja toimis. Kuni nüüd ükspäev -20*C temperatuuriga sai vähe piinamas käidud masinat ja lükkas kaanetihendi vahelt. Varem soemate ilmadega mitu tundi järjest paugutatud ja pole midagi juhtunud.
Kas reaalselt on ka mingi vahe sees ja peaks suurte külmadega boosti vähe tagasi tõmbama.
Interneti tarkuse põhjal oli 2.0 200hj masinal 10*C temp langusel +20-30 hj jõulisa.
Sõidetud juba omajagu aega, kõik hea ja toimis. Kuni nüüd ükspäev -20*C temperatuuriga sai vähe piinamas käidud masinat ja lükkas kaanetihendi vahelt. Varem soemate ilmadega mitu tundi järjest paugutatud ja pole midagi juhtunud.
Kas reaalselt on ka mingi vahe sees ja peaks suurte külmadega boosti vähe tagasi tõmbama.
Interneti tarkuse põhjal oli 2.0 200hj masinal 10*C temp langusel +20-30 hj jõulisa.
940T
Re: Muutused mootori töös madalatel välistemperatuuridel
Võimsuses on reaalne vahe sees vabalt sama rõhu juures. Kui palju täpselt, muidugi sõltub.. Mõnikord kipub külma ilmaga spoolima niipalju paremini, et rõhk spike'ib rohkem.
Kui puhus vahelt kaanetihendi, aga mingeid detonatsioonijälgi pole, võib arvata, et viga lihtsalt liigses jõus/rõhus (saab tugevamalt kinni pannes - kas paremad poldid või tihend - ehk pidama). Kui on ka detonatsioonijälgi märgata, tasuks süütenurka siiski vähemaks kruttida.
Kui puhus vahelt kaanetihendi, aga mingeid detonatsioonijälgi pole, võib arvata, et viga lihtsalt liigses jõus/rõhus (saab tugevamalt kinni pannes - kas paremad poldid või tihend - ehk pidama). Kui on ka detonatsioonijälgi märgata, tasuks süütenurka siiski vähemaks kruttida.
Lauda nitro
Re: Muutused mootori töös madalatel välistemperatuuridel
Deto jälgi ei ole. Ja just, et varem ka sõidetud ja häda pole olnud. See jäi ka silma jah, et sellise libedaga tuli rõhk ikka kenasti üles.
940T
Re: Muutused mootori töös madalatel välistemperatuuridel
MS1 air temp fuel correction on ka liigselt agressiivne, seega muutub segu talvel päris palju, kui seade on tehtud suvel.
Uuematel MS-i prosedel on asi juba paremini lahendatud.
Olen kunagi ammu enda autodel ~1.5 ühikut segu muutust täheldanud.
Suvel tehtud seadega talvel sõites läheb segu pigem rikkamaks aga vastupidi puhul läheb kevadel segu kenasti lahjaks.
Lisaks milline on air temp ignition correction? Kas süüdet ei keeranud madala IAT või CLT tõttu liiga varaseks?
Uuematel MS-i prosedel on asi juba paremini lahendatud.
Olen kunagi ammu enda autodel ~1.5 ühikut segu muutust täheldanud.
Suvel tehtud seadega talvel sõites läheb segu pigem rikkamaks aga vastupidi puhul läheb kevadel segu kenasti lahjaks.
Lisaks milline on air temp ignition correction? Kas süüdet ei keeranud madala IAT või CLT tõttu liiga varaseks?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Muutused mootori töös madalatel välistemperatuuridel
Ivar oskab kindlalt öelda, aga see aju enda korrigeerimine vist peaks olema off, et töötab kindlate tabelite järgi ja segu oli okei.
940T
Re: Muutused mootori töös madalatel välistemperatuuridel
Speed density ehk MAP sensori pealt töötamine ilma IAT andurita ei saa kuidagi korrektselt toimida, kuna õhu kogus on õhu temperatuuriga seotud.
MS1-el ei saa IAT-d valemist ka minu teada kuidagi välja lülitada (mitte et see üldse mõistlik tegu oleks).
Uuematel saab IAT correction graafikut ise muuta aga default-ina kasutad ideaalse gaasi valemit.
MS1-el ei saa IAT-d valemist ka minu teada kuidagi välja lülitada (mitte et see üldse mõistlik tegu oleks).
Uuematel saab IAT correction graafikut ise muuta aga default-ina kasutad ideaalse gaasi valemit.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Muutused mootori töös madalatel välistemperatuuridel
Ivar oskab öelda mis ja kuidas on. Aga mul käib TPS järgi vist mitte MAP järgi kui ma õigesti aru saan millest sa räägid.
940T
Re: Muutused mootori töös madalatel välistemperatuuridel
Süütenurga kontroll külmema õhuga varasemaks pole vast reaalne kui keegi seda sihilikult nii pole teinud. Kui ma ei eksi siis MS1hel on see deafultis selles suunas, et tempi tõustes langetab aga, et ta külmaga tõstaks vast ei anna pannagi
No turbokal on pauku oluliselt rohkem ja ehk oli tihend viimasel piiril.
Vb seisis koos seepärast, et tempiga süüte mahakeeramine hoidis suvel turbo puhudes juba süüdet tagasi ja enam mitte.
Vb said kehvemat kütet või kogemata 95te
Kõik võib olla. Vähemalt 1 kord on minu kliendil sama olnud kuid omanik kuulis detot salongi kohe kui paagi täis võttis nii, et võta sa kinni. (Varem paugutas mitu kuud kuumemate ilmadega ringi ja ei midagi)

No turbokal on pauku oluliselt rohkem ja ehk oli tihend viimasel piiril.
Vb seisis koos seepärast, et tempiga süüte mahakeeramine hoidis suvel turbo puhudes juba süüdet tagasi ja enam mitte.
Vb said kehvemat kütet või kogemata 95te
Kõik võib olla. Vähemalt 1 kord on minu kliendil sama olnud kuid omanik kuulis detot salongi kohe kui paagi täis võttis nii, et võta sa kinni. (Varem paugutas mitu kuud kuumemate ilmadega ringi ja ei midagi)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Muutused mootori töös madalatel välistemperatuuridel
Kõike on võimalik teha, kui vastavalt andmetega manipuleerida.
Piisab, et mõni correction on valel ajal peale jäetud ja siis tehtud seades muudatusi
ning lõpptulemus võibki olla selline mida softis otseselt teha ei saa.
Piisab, et mõni correction on valel ajal peale jäetud ja siis tehtud seades muudatusi
ning lõpptulemus võibki olla selline mida softis otseselt teha ei saa.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Muutused mootori töös madalatel välistemperatuuridel
Ei oska öelda, seaded konf kõik sinu arvutisKaidoj kirjutas:Ivar oskab öelda mis ja kuidas on. Aga mul käib TPS järgi vist mitte MAP järgi kui ma õigesti aru saan millest sa räägid.

Deto jälgi polnud ja lihtsalt on tihendi minema lükanud 0.95bar juures.
Teistele teadmiseks siis 12kraadi jahedam IAT sama boosti juures on võrdeline ~15-20% boostikasvuga reaalelus.
IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Võistlusautode ehitus.