Kas lõpuks ei oleks mõistlik välja selgitada põhjus, miks need nukad surevad, mitte neid koguaeg vahetada. Endal kogemus olemas, et auto sõitis 250k lsi, vaadatati nukad üle ning jäid samad. Sõideti veel 200k ning auto müüdi maha. Arvatavasti sõitis muretult veel edasigi. Need nukad tapab ära hooldustega kokkuhoidmine. Kasuta kvaliteetset õli ning hooldused tee õigeaegselt.ahto42 kirjutas:Sepikust need VW grupi nukad. Venna 2.5tdi mootoril juba 5ndad vist peal.
Seat Leon 1.9tdi 110+kw haldex Kuno666
Re: Seat Leon 1.9tdi 110+kw haldex Kuno666
Re: Seat Leon 1.9tdi 110+kw haldex Kuno666
Ja arvad, et see nukkade kulumine on üksik juhtum?reizor kirjutas:Kas lõpuks ei oleks mõistlik välja selgitada põhjus, miks need nukad surevad, mitte neid koguaeg vahetada. Endal kogemus olemas, et auto sõitis 250k lsi, vaadatati nukad üle ning jäid samad. Sõideti veel 200k ning auto müüdi maha. Arvatavasti sõitis muretult veel edasigi. Need nukad tapab ära hooldustega kokkuhoidmine. Kasuta kvaliteetset õli ning hooldused tee õigeaegselt.ahto42 kirjutas:Sepikust need VW grupi nukad. Venna 2.5tdi mootoril juba 5ndad vist peal.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Re: Seat Leon 1.9tdi 110+kw haldex Kuno666
Neil 2,5tdi mootoritel tuleb vaadata kas nukale ültse õli jõuab. Kusagil pidi olema mingi vedruga klapp mis sureb ära ja nukkadele õli ei anna vähemalt nii oli olnud ühel 2,5 tdi mootoril. Klappi saab vist ainult tellida esindusest.
See nv kahjuks olin jälle auto all ja tegin vigade parandusi. Õli tagasijooks lekkis eks see oli oma viga , et kohe algul ei proovinud kas ta ültse peab. Karteri põhi sai samuti alt võetud ja nagu arvasingi siis oli natuke alumiiniumi puru sinna tulnud kui sai keermei taastatud. Panin kokku uus õli ja filter ja nüüd õhtul sai auto jälle tööle. DB oli ka lahti tulnud sai see ka kinni keeratud.
See nv kahjuks olin jälle auto all ja tegin vigade parandusi. Õli tagasijooks lekkis eks see oli oma viga , et kohe algul ei proovinud kas ta ültse peab. Karteri põhi sai samuti alt võetud ja nagu arvasingi siis oli natuke alumiiniumi puru sinna tulnud kui sai keermei taastatud. Panin kokku uus õli ja filter ja nüüd õhtul sai auto jälle tööle. DB oli ka lahti tulnud sai see ka kinni keeratud.
Re: Seat Leon 1.9tdi 110+kw haldex Kuno666
Kuni eelmise laupäevani sõitis auto ilusti kuni murdus ära rihma pinguti polt. Tulemus kõverad klapid ja ploki kaas läheb vanarauda. Kuna kaas on juba korra lihvitud ja võimalik ,et ennem ka selgus nüüd tõsiasi ,et nuka liin on kõver ja sööb saalesi. 2000km ja nuka saaled kulunud.
Teine asi on selles ,et kuna eelmine suvi sai sõidetud katkiste pihustitega siis on 4 kolb praoga ja tuleb välja vahetada. Nüüd selline küsimus kas panna uued originaal kolvid või 1 remont mõõt või siis kohe minna üle 81,5 mõõdule ja saaks sellest 1.9 mootorist 2,1 mootor. Mida taregam teha oleks?
Teine asi on selles ,et kuna eelmine suvi sai sõidetud katkiste pihustitega siis on 4 kolb praoga ja tuleb välja vahetada. Nüüd selline küsimus kas panna uued originaal kolvid või 1 remont mõõt või siis kohe minna üle 81,5 mõõdule ja saaks sellest 1.9 mootorist 2,1 mootor. Mida taregam teha oleks?
Re: Seat Leon 1.9tdi 110+kw haldex Kuno666
Viimasest postitusest juba pikka aeg mööda läinud. Auto moto sai juba ammu kokku ja töötab paremini kui ennem ilmselt ikka mingi aeg kui sai pihustitega jebitud said ka klapid haiget ja tänu sellele ei tahtnud ta hästi käima minna. Uue ploki kaanega seda jama enam pole ja käima läheb ilusti ja samuti ei tahma nii hullult kui ennem. Muidugi peale remonti oli ka jama ,et auto kakub 3000rpm-i pealt aga see kadus peale küttefiltri vahetust ära.
Teha oleks nüüd vaja sumbutaja mis tuleb pidevalt turbo poltidest lahti. Kas vp klambri saab keevitada otse turbo külge või see ei jää sinna kinni ?
Teha oleks nüüd vaja sumbutaja mis tuleb pidevalt turbo poltidest lahti. Kas vp klambri saab keevitada otse turbo külge või see ei jää sinna kinni ?