Vr6 Turbo

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Karl818
Postitusi: 102
Liitunud: 02.02.2010 15:22
Asukoht: Tartu

Vr6 Turbo

Postitus Postitas Karl818 »

Kallid foorumlased. Käis mõttest läbi oma 2.8L vr6-s turbotada madala rõhuga ja võimalikult "kokkuhoidlikult". Ehk on kellelgil kogemusi või pakkuda mingisuguseid saite, kust võimalik infot saada. Palju jõudu on võimalik saavutada orig. ajuga. Milline turbo oleks sobilik/odavaim lahendus. Tõonäoliselt madala rõhu, originaal aju, õhukulumõõtja(õhulugeja), madalama surveastme ja ehk tugevamate kaanepoltidega võiks asi isegi kesta kuni 250-300hp ja rohkem poleks esiveosele vajagi? Autot kasutan sisuliselt igapäevaselt ja ehk jõuab järgnev hooaeg ka mõne 1/4 miili sõita:) Autoks muidu vw corrado. olgu öeldud, et autot pole veel juppeks kistud ega midagi tegema hakatud, uurin lihtsalt maad. Samas kahju teist igapäevaselt trööbata ja teine auto tuleb niiehknaa kõrvale osta ning see jääks rohkem hobiautoks. Igasugused arvamused ja arutelud teretulnud.
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Vr6 Turbo

Postitus Postitas Maik »

Uuema tüübi vr6 on ju 150kw (vähemalt mul oli selline),
sellest võiks ju piisata niisamagi esiveolisele :)

Turbotada on lihtne osa,kuidas seadistad ?
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Karl818
Postitusi: 102
Liitunud: 02.02.2010 15:22
Asukoht: Tartu

Re: Vr6 Turbo

Postitus Postitas Karl818 »

Selge see, et turbotada lihtne, hästi seadesse saamine teine teema :-D Mul ka muidu Corral miskine uuematüübi AAA mootor peal(coilpaciga) igatahes. Edasi liigub üsna mehiselt. ja kütust rüüpab samuti arvan, et liialt palju nii väikese auto kohta. Aga ära harjub kõigega ning süües kasvab isu :)
Karl818
Postitusi: 102
Liitunud: 02.02.2010 15:22
Asukoht: Tartu

Re: Vr6 Turbo

Postitus Postitas Karl818 »

Muidu mis volkaril vr6 150kw on? Sharan vms? ehk olek mõtekas teine mootor vahele tõsta ja natuke väljalaset sisselaset näppida.
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Vr6 Turbo

Postitus Postitas Maik »

mul oli alahambra peal,ehk sharan jah.
linnas vöttis 15 miinimum, at kastiga.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Karl818
Postitusi: 102
Liitunud: 02.02.2010 15:22
Asukoht: Tartu

Re: Vr6 Turbo

Postitus Postitas Karl818 »

Corral olen saanud miinimum 8.3 aga seda pikka otsa sõites, muidu sinna 10-11 kanti ja linn natuke peale. Muidugi man. kast:)
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

12 klappi 2,8 on 128kw
12 klappi 2,9 on 140kw
24 klappi 2,8 on 150kw
24 klappi 3,2 on 173-180kw
24 klappi 3,6 on 190-220kw

Kõige nõrgemat turbotades jääb tulemus originaal aju ja sisuga vast sinna 3,2se jõudude vahele.
VR6e koledaid kolbe modides või välja vahetades ja aju remappides on reaalne ka 3,6se jõud kenasti kätte saada.
VR6 sobib vaid oma originaal kasti otsa ja need pole kahjuks just tugevad, see on ka põhjus miks ma oma 2,9sast turbotada ei soovi. Lisaks on vabalthingaval omad võlud ja plaan on ehk suvel kui jõust puudu hakkab jääma ITB-d ja progeaju paigaldada ja 160-170kw välja ajada. 2,8sasel on sisse-väljalase päris kohutavad. 2,9sasel sisselase veidi parem ja seda kasutatakse tihti 2,8sasel aga siiski kole on see lugu seal.

Valvetrain tundub päris tore sest vaevalt, et keegi seal midagi muutnud on peale aju ja 8000RPM All Day Long ja hääl läheb päris vahvaks kui sisse/väljalase on vabad....puhub kui turbokas tagant.

Küttekulust niipalju, et täispaagi, neliveo ja minuga autos kaalub auto 1150kg ja maanteel ühtlaselt 100km/h sõites on reaalne hetkekulu gramm alla 7L/100km kohta. Igasugused külmkäivitused ja möödumised lisavad vast 2 liitrit kuid 22L paagiga tuli Haapsalu-Tartu (~260km) ots kenasti välja. Kusjuures linnas on võimalik sama ökolt sõita kui maanteel (Väldin muidugi tipptunde kuid VR6 armastab ~60-70nega viiendaga laskmist) Samas kui lumi maha tuli ja vaid funnisin saab nibin nabin 100km paagitäiega ehk 20+/100km :)

Mul ei tule kasutajanimi meelde, kuid keegi paigutas audile VR6e pikkupidi peale ja puhus miski 500hp?
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Karl818
Postitusi: 102
Liitunud: 02.02.2010 15:22
Asukoht: Tartu

Re: Vr6 Turbo

Postitus Postitas Karl818 »

Mõtlemisainet küllaga. Ehk on jah lihtsam ja odavam lihtsalt väljalase ja sisselase vabamaks muuta. Ja võibolla ka mootor ikkagi vahetada. Peab lihtsalt turul silma peal hoidma, ehk jääb mõni suuremalitraasiga vr6 silma. Igatahes tänud väärt info eest!
Kasutaja avatar
Kpt. Trumm
Postitusi: 273
Liitunud: 29.11.2004 21:24

Re: Vr6 Turbo

Postitus Postitas Kpt. Trumm »

Mul oli kunagi 10 aastat tagasi VR6 Turbo Golf III. 300hj kanti. Sidur ei pidanud kuskiltki otsast ja sellel ajal oli korralikku sidurit väga raske saada. Kastiga probleeme polnud. Mootoriga samamoodi. Seest oli originaal. Kaanetihend läks paksem vahele ja nukad olid soomes tehtud (vähe teised ajad olid siis). Ebay-st tükkide ostmist siis veel ei tuntud siinmail. Turbo oli Timo Lehtimäki tehtud Schwitzer S2B. Pihustid 680cc ja aju Hestec.
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: Vr6 Turbo

Postitus Postitas jeff01 »

Oli vaid fwd? ilmselt see aitab elus püsida veidi.
2,8sasest oli tehtud? miski 0,8bari tuuris boosti?
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
SHiiim
Postitusi: 63
Liitunud: 21.11.2010 18:09

Re: Vr6 Turbo

Postitus Postitas SHiiim »

Kuidas volkari neliveo tehnika turbotamisele vastu peab? Passat b4 95 vr6 2.9 135kw syncro oleks autoks..
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: Vr6 Turbo

Postitus Postitas jeff01 »

Vr6-e kastid lähevad tihti ka originaaljõuga katki....Mis volkari syncrot enamvähem koos hoiab on see, et see on poolkõva nelivedu niikaua kui sul on tagadiffris sidur ja kardaani vahel visco ning 2 kummileevendust. Kõik see annab sulle selle, et tagaratast sa asfaldil pmt ringi ei saa ja kui neid asju ümber tegema hakkad on tulemuseks katkine vahekast / käigukast. Mõistliku kasutamise ja korraliku hoolduse korral seisab originaal (Poolenisti libisev) asi mõne aja koos. 1+ bar ja lukus visco teeb asjale kiirelt lõpu. Kastis lähevad vist reegline peahambumuse needid pooleks mis toob kaasa kasti purunemise.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
SHiiim
Postitusi: 63
Liitunud: 21.11.2010 18:09

Re: Vr6 Turbo

Postitus Postitas SHiiim »

jeff01 kirjutas:Vr6-e kastid lähevad tihti ka originaaljõuga katki....Mis volkari syncrot enamvähem koos hoiab on see, et see on poolkõva nelivedu niikaua kui sul on tagadiffris sidur ja kardaani vahel visco ning 2 kummileevendust. Kõik see annab sulle selle, et tagaratast sa asfaldil pmt ringi ei saa ja kui neid asju ümber tegema hakkad on tulemuseks katkine vahekast / käigukast. Mõistliku kasutamise ja korraliku hoolduse korral seisab originaal (Poolenisti libisev) asi mõne aja koos. 1+ bar ja lukus visco teeb asjale kiirelt lõpu. Kastis lähevad vist reegline peahambumuse needid pooleks mis toob kaasa kasti purunemise.
Põhimõtteliselt on siis võimalik ennetada seda purunemist, kui nneed needid ära vahetada.
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Re: Vr6 Turbo

Postitus Postitas KaroK »

Meie õuel on üks Golf1 turbo syncro, millel 200kW ja 560Nm ja kast pole veel aasta jooksul katki läinud,
kuigi tagasillas enam lahtiseid detaile pole.
Nelivedu peaks olema B3 Passat. Tagasild on tehtud poolikust käigukasti peaülekande osast.
Samas ega pole asfaldil rehvi suitsetatud ka.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: Vr6 Turbo

Postitus Postitas jeff01 »

Jah, 5min tagasi rääkisin Indrekuga sellest forsis kuna avastasin selle G1 enda naabri oma olevat :D
Kui ma ei eksi siis minu käest sinna kast või vahekast liikus.
G1 kasuks räägib ka tema kaal. Poole kergema auto all on kergem rattaid ringi tõmmata.
Aga, et see koos seisab on mulle vaid hea uudis sest jutud nõrkusest on minu puhul vaid kuulduse levitamine sest ma pole ise neist tükkidest veel jagu saanud kuid juttu on selle ümber palju olnud.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Vasta