kilplane kirjutas:niiaplju kui mina saalesi uurinud siis jah pikilõtkuomad on keskmisega koos, ja nende mõõte ei pakuta.. küll aga kui võtta rem mõõdus saaled, siis võivad suuremad olla.
0.25 oli sist pikkilütk sama aga 0.5 rem mõõt on pikilõtk natu laiem..
Mina olen lasknud katusepapi tänaval kõik oam vändad lihvida.. teeb väga head tööd. viid vända ja saaled sinna ja saad kindlalt korraliku asja tagasi.
Jah saale järgi teha oli omalgi mõte kuid seal on üks aga, ehk järgmine hooaeg panen acl-i omad sisse ja sii võib juhtuda et pean ka uue vända ostma. Hea kui leiaks b-baruosa tehasele sarnase
ja mis kasu on kraabitud pikilõtku pindadest kui pärast ACL saaled paned?
mida öelda tahan, on et valede tolerantsidega pole ka mõtet kokku panna.
antud juhul tundub see lõtk ok. et kinni ei paisu, iseasi, kas õli mahub vahele pressima.
liiga väikse vahega pressib rohkem õli äravoolukanalitesse. samas ei tohiks see sinu lõtku puhul probleemiks olla.
teiseks.. miks need ACL omad paremad on?
kui aus olla, siis nende vahel ju kontakti ei ole.. õigemini, ei tohiks olla.
ja kui tekib kontakt, siis parem oleks b osa, kuna see pehmem. acl omad tugevamast materjalist, mis tähendab, et kriimustab vänta ka rohkem. ja pumbapuudulikkuse puhul pole vahet kas seal oli acl või iseväänatud vaskleht.
"fast , cheap and reliable...you can only pick two"
Pidasin silmas b-varuosa täpsust.hetkel kasutusel olevad on glycod.kuid nende järgi vänta lihvida pole just tark tegu.siit sealt lugedes on meelde jäänud et acl on parim aftermarket toode.kas täpsuse poolest ka,seda ei tea kommenteerida.No mis ma siis teen?Jääb nii?Samas ei tahaks järgmine kevad uuesti lahtise küna ees kükitada
Nii teemat kah.Peale pikki pühasid sai sis omale shortshifter leiutatud.vlants kaane vahele,pulka sama paljujagu pikemaks ja kangi ülevalt 3cm lühemaks.Tulemus kangi käik lühenes 5,5 cmmi.Kuna usust pole veel hooratas kohale jõudnud siis väntvõll seisab endiselt pakkude vahel.
Teeme uppi kah.Endiselt ootan hoorattast(pidi juba eesti tollis olema ala nädal juba ) Vahepeal tuli meelde eelmisest hooajast üks huvitav juhtum noorte 20-25 vanuste noormestega.Ilmselgelt auto asjadega täiesti kodus vennad.Nimelt,parkisin mina nissaniga põlva linnas teeääres,kui mõõda sõitis rahulikult kulgev (vist oli mingi audi 80) auto.Akendest oli päid väljas ala 3 tükki korraga(ühelt poolt) ja igaüx jagas tarkust kõva häälega.Esimene jors tundis auto marki ja ütles kõva häälega:vaadake nissan 200sx s13 pargib seal.Teine oli veel targem ja ütles:see on hull pill,sellesl 1.8 Turbo mootor peal.No kolmas jors ei saanud kah vait jääda ja jagas teadmisi:see on sitt mootor,sest õli peab vahetama iga 5000 km tagant.Mida arvate?Kas tulevased racerid? Krt ei jõua seda hooratast ära oodata.
Pigem 5000km tagant, kui krdi 20-30K välp ja 100K pealt otsid uut mootorit :D Aa, ja 90K km pealt vahetad ketti, mille välp on 200K km.
Aga edu neile uutele öko miniatuurse litraažiga mootoritega auto omanikele.
Lõpuks sain hooratta kah kätte.Ära sai tasakaalustatud astromotos.Vända pikilõtkuks jäi 0,035.Eile ladusin kokku ja sai ka koso peale tõstetud.Täna käimar vaja üles tõsta. Üks küsimus rahvale.El.ventikate vool.Kust releele käsklus võtta.Paneks tuimalt taha,ilma tempi andurita.mida pakute?
Mootoril eluvaim sees.segu tühikäigul 22,4 kell rohkem ei näita. garaages võib rahulikult kaifida.Süüte kraad 15,kütuse rõhk 3bar,küünlad 1 kraad külmemad kui originaalid.sõita pole veel proovinud,et mis segu siis näitab.mida võiks näppida et segu tõsta.
Väljalase lekib äkki? Või ühes silindris segu ei sütti üldse?
Nii lahja seguga tühikäigul ei saaks mootor üldse käiagi (või siis käib ikka väga kehvasti) - segu näit pole ilmselt täpne. Kas lekib, 1 silinder ei tööta, andur läbi vms.