Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
DioX
Postitusi: 181
Liitunud: 29.09.2007 22:14
Asukoht: Tallinn-Mustamäe

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitus Postitas DioX »

Hetke seis siis selline:
Mootor täiesti pulkadeks võetud. Käisin näitamas mootori plokki ja väntvõlli Jevgeni Detjonõševi juures ja tulemuse see ,et vaja uued kolvid 0,5mm suuremad + väntvõll lihvida 1 rem. mõõtu. külge lähevad ACL saaled + plokki ja pea tihendi pinna lihvimine.
Kepsud jäävad originaalid + ARP kepsupoldid.
Tellitud on nüüdseks
CP pistons 86,5mm 8:5:1 surveastmega.
Ketti komplekt
uus õli pump SR20VE oma kuna GTI-R õlipump pole enam saadaval.
ACL saaled 1 rem. mõõt.
ARP kaanetikud+ ARP main stud kit+ ARP connecting rod kit.
OEM hooratta poldid.
Seni kaua kuni ootan juppe sai natuke puhastatud mootori detaile:

nukkvõllid koos kinnituspakkudega.
Pilt

Pea
Pilt

Kolvid ja kepsud
Pilt

Karteri osa 1
Pilt

Karteri osa 2
Pilt

Vana õlipump + raami pakud+ veepump + tagumise simmeri otsa kaas.
Pilt

Paljas mootoriplokk
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Sidur ja käigukast
Pilt
Pilt

Kasti täis igasuguseid vidinaid
Pilt

Turbo koos kollektori ja WG-ga
Pilt
Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitus Postitas jeff01 »

Ilusti puhas kõik, mis vahendeid kasutad pesemiseks? Mul oleks 3 mootori sisuga tarvis sama teha, et siis parimad asjad välja sorteerida ja 1 kokku panna (Mitte ei taha musta asja kätte võtta ja mõõtma hakata :-D )

Delta 2000nde ja kuuma veega sain suurema jama maha aga nüüd vaja miski next step ette võtta. Bensiin on vist väga iganenud ja mitte just parim meetod, brake cleanerisse aga veidi kallid suuri asju likku panna. Millega kolbidelt ja kaanelt kinnipõlenud tahma maha saab? (Mul oli 1 suurköökides kasutatav väga julm pannipuhastusvahend :-D aga mulle tundub, et see toimib veidi ohtlikult....justkui sööb alumiiniumilt õhukese kihi ära ja mustus ongi lahti.....kolvid muutsid igatahes tooni ja alu peal hakkab kihisema.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
DioX
Postitusi: 181
Liitunud: 29.09.2007 22:14
Asukoht: Tallinn-Mustamäe

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitus Postitas DioX »

Kasutan T-Puhtax firma poolt müüdavat puhastusvahendit Turbo segan veega 1:5 . Kinni põlenud tahma nt sai maha kui kolb oli öö otsa selle lahuse sees pärast käisin hambaharjaga üle ja on nagu uus.
Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
tõnisson
Postitusi: 17
Liitunud: 03.09.2013 16:04

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitus Postitas tõnisson »

jeff01 kirjutas:Millega kolbidelt ja kaanelt kinnipõlenud tahma maha saab?
Igasugused pisemad ja pehmemapoolsed keerlevad traatharjad sobivad põlemiskambrisse päris hästi.
Karl818
Postitusi: 102
Liitunud: 02.02.2010 15:22
Asukoht: Tartu

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitus Postitas Karl818 »

Ise kasutan ka T-Puhtax vahendeid tööjuures ja kiidan igati, eriti hea tõesti TURBO!! See võtab igasuguse tahma ja õli leotades ja nühkides lahti. Neljapäeval puhastasin kahe plokikaane väljalaskekanalid turbo ning karukeelega ja nägid välja nagu uued. Soovitan soojalt!
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitus Postitas RFL »

Minul ACL saaled kriipisid tutika vända ära ja oli vaja lihvida remontmõõtu.
Pehmemate saalede kasutamise korral pääseks saalede vahetusega.
0,5 MW
Marko_N
Postitusi: 151
Liitunud: 01.07.2005 11:48

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitus Postitas Marko_N »

Vaheta siis juba keps ka välja , mille saad näiteks minu käest hea hinnaga :)
Turbos make torque and torque makes fun
Kasutaja avatar
DioX
Postitusi: 181
Liitunud: 29.09.2007 22:14
Asukoht: Tallinn-Mustamäe

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitus Postitas DioX »

Marko_N kirjutas:Vaheta siis juba keps ka välja , mille saad näiteks minu käest hea hinnaga :)
Asi selles ,et GTI-R le vaja 19mm saale jaoks kepsu ehk siis tavaline sr20det 17mm keps ei sobi.
GTI-R 19mm kepsud aga suht kallid. Stockid peaks kah hoidma ilusti seda jõudu kinni.
Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitus Postitas Mihkel »

Kui kasutad ARP kepsupolte ja raamipolte, siis hoonid ikka nii kepsud, kui raamiliini üle?
Kuna ARP poldid käivad suurema jõuga kinni, siis tõmbavad saale avad ovaalseks.
Lähim koht, kus mõlema töö jaoks spetsiaalne masin olemas on, on R-Koneistus Soomes.

Arvestades, et sul muud asjad juba "kanged" on, siis originaal kepsu oleks patt sinna mootorisse jätta.
ARP kepsupoldid ja kepsu alumiste silmade hoonimine tuleb kokkuvõttes juba pool H-profiil kepsude hinda.

Miks sa kindlasti ACL saaled valid, mitte kvaliteetset b-varuosa või hoopis a-varuosa?
Kui õlikile väntvõlli ja saale vahelt kaob, siis kulub see mis on pehmem, sinu oma valik, kas saale või väntvõll. ;)
Olen hiljuti näinud mitut CA18DET mootorit, millel ACL saaled ja õlitus probleemid, tulemus ei ole ilus olnud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
DioX
Postitusi: 181
Liitunud: 29.09.2007 22:14
Asukoht: Tallinn-Mustamäe

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitus Postitas DioX »

Mihkel kirjutas:Kui kasutad ARP kepsupolte ja raamipolte, siis hoonid ikka nii kepsud, kui raamiliini üle?
Kuna ARP poldid käivad suurema jõuga kinni, siis tõmbavad saale avad ovaalseks.
Lähim koht, kus mõlema töö jaoks spetsiaalne masin olemas on, on R-Koneistus Soomes.

Arvestades, et sul muud asjad juba "kanged" on, siis originaal kepsu oleks patt sinna mootorisse jätta.
ARP kepsupoldid ja kepsu alumiste silmade hoonimine tuleb kokkuvõttes juba pool H-profiil kepsude hinda.

Miks sa kindlasti ACL saaled valid, mitte kvaliteetset b-varuosa või hoopis a-varuosa?
Kui õlikile väntvõlli ja saale vahelt kaob, siis kulub see mis on pehmem, sinu oma valik, kas saale või väntvõll. ;)
Olen hiljuti näinud mitut CA18DET mootorit, millel ACL saaled ja õlitus probleemid, tulemus ei ole ilus olnud.
Seda juttu ARP poltidega tõmbab saale avad ovaalseks kuulen esimest korda. Uurin Detjonõševi käest kas tema kah saab hakkama raamiliini hoonimsega või siis tuleb kasutada OEM polte.

ACL saaled on kergelt saadaval igal pool ja odavamad kui a-varuosa. SR20-l ei tohiks õlitus olla probleemiks.
Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitus Postitas Mihkel »

See, et peale ARP poltide/tikkude paigaldamist tuleb saale pesad üle hoonida on lausa igal ARP kepsu ja raami poldi/tiku pakendil kirjas.
Reaalselt tõmbab ka ovaalseks, olen neid korduvalt paigaldanud.
Eks pannakse neid ka ilma hoonimata aga küsimus on lihtsalt õiges paigalduses.
Küsi nii kepsude kui vändaliini kohta, mõlemaid tuleks töödelda, kui tahad by-the-book paigaldust teha.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
DioX
Postitusi: 181
Liitunud: 29.09.2007 22:14
Asukoht: Tallinn-Mustamäe

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitus Postitas DioX »

Mihkel kirjutas:See, et peale ARP poltide/tikkude paigaldamist tuleb saale pesad üle hoonida on lausa igal ARP kepsu ja raami poldi/tiku pakendil kirjas.
Reaalselt tõmbab ka ovaalseks, olen neid korduvalt paigaldanud.
Eks pannakse neid ka ilma hoonimata aga küsimus on lihtsalt õiges paigalduses.
Küsi nii kepsude kui vändaliini kohta, mõlemaid tuleks töödelda, kui tahad by-the-book paigaldust teha.
My bad . Mihkel sul täitsa õigus, lugesin ARP instruction guide hoolikalt läbi ja on tõesti kirjas ,et vaja vändaliini üle mõõta ja vajadusel hoonida õigesse mõõtu. Ja veel kepsu poltidel ARP soovitab kasutada minigise stretch gauge abil pingutamist ,et kas seda on ka meil kuskil saadaval ?
Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitus Postitas Raceboy »

Mihklil on poldi venimise mõõteriist täitsa olemas.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
karel
Postitusi: 33
Liitunud: 08.01.2007 21:38

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitus Postitas karel »

ARP-originaaltoode: http://www.summitracing.com/int/parts/a ... /overview/" onclick="window.open(this.href);return false;
Praktikas on see tavaline indikaatorkell lisahargiga. Lihtsa vaevaga saab ise ka sellise valmis meisterdada. Ülejäänud raha eest saad midagi jõuludeks osta :-D . Veel nutikam oleks ilmselt seda laenata.
Kasutaja avatar
LordVampire
Postitusi: 394
Liitunud: 17.02.2009 22:55
Asukoht: Tallinn

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitus Postitas LordVampire »

Risustan teemat vahe, kui hull see ACL saale on siis? Votsin Toyotale ka ACL racing series saaled. Esinduses polnud 0,5-te ja sellel oli kenasti moot olemas.
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
Vasta