tehtud on järgmised asjad, evocarsi chip, 2,4 tolli otseläbi väljalase mis näeb välja selline ...

tagupytt on kõigest 250mm pikk, keskel yx otseläbi reso ja hääl tuli natukene vali
Vahetust on vajanud väntvõll koos saaledega, otsa sai ka turbo, asemele tuli esialgu uuesti sama, Ragnari auto pealt. Siia juurde kuuluvad veel igasugu puksid, rattalaagrid, veovõlli otsad jne. mis on loomulik kadu...
Paigaldanud olen boosti ja A/F kella piilarisse, mõni päev tagasi panin külge ka kütuserõhuregulaatori. Tellitud on uued veljed, kätte peaks saama aprilli esimesel nädalal, siis ka uusi pilte.
G-techiga olen autot mõõtnud päris mitu korda, katkise turbo ja originaal väljalaskega sain kõige parema jõunäitaja 195, korras turbo ja uue väljalaskega olen saanud mitu korda 220-225, kiirusenäitajaid on siiamaani olnud suht mõtetu mõõta, sest all on 195/60 lamellkumm ... naljapärast olen proovinud, mõni päev tagasi, kella 3 paiku öösel, sain kõige parema 400m aja 14,7, ja kõige parema lõppkiiruse 400m peal 102,9mph. Ise olen tegelikult liikumisega rahul, sest kohalt läksin ära 3000rpm, vaikselt hoo peale, ja siis kui gaasi põhja vajutasin, käis ratas ringi kuni 100km/h, sellekohta polegi tulemus väga halb.
Boost tuleb 2 käiguga 1,1 barri ja hoiab kuni lõpuni, 3 käik korra 1,3 ja lõpuni hoiab 1,2, 4 käik korra 1,4 ja hoiab lõpuni samuti 1,1-1,2 barri.