Esimese gen 1,8T 110kw.
Mure selles, et ei liigu edasi, veakoode pole.
Turborõhku mõõtsin ja see on liiga väike (Piigib hetkeks käiguvahetustel 0,2le ja kukub siis nulli)
tegin torustikule lekketesti ja ilmnes bypassi viga....selle membraan on katki ja see ei hoia end enam rõhu all kinni. Vahetasin bypassi välja ja proovisin uuesti. veidi tõusis...piigib käiguvahetusel hetkeks 0,3le kuid kukub kohe nulli. Kompressori poolt on võll ja tiivik ning lõtkud korras. Sisselaske koldel kontrollisin vaakumvoolikuid ja leidsin lekke bypassile minevas ning asendasin vooliku uuega. Proovimise ajaks on N75 eemaldatud kuid juhtme otsa jäetud. Võiks nagu fuelcutini ehk 1,1ni visata kuid ei tee seda
Kas on miskit veel mida kontrollida enne kati alt keeramist ja kuuma poolelt sisse piilumist?
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Tänud kaasa mõtlemast....tõesti ei oska ise kah enam muud kui katkist turbiiniratast (Ühel turbol oli see mul justkui sulanud) või siis wg viga kahtlustada. Actuator ise töötas kenasti ja klapp juskui liikus niipalju kui seda võis läbi korpuse "aimata"
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Aimamine on eeldamise kõrval teine suurimate ebaõnnestumiste põhjustaja.
Autodiagnostika on väga peen töö ja seda ongi just õige foorumi kaudu teha.
Mõni on oma "süütekala" 60 lehekülge otsinud
Nendel turbodel on probleemiks wg flap ja praod kuumakojas wg flapi ja turbiini tiiviku pesa vahel.
Lisaks ka väljalaskekollektorid pragunevad mõnuga.
Ehk võta dp maha ja avasta oma viga.
Eelmine nädal oli meil JõuJaamas identne auto töös.
WG flap oli otsaga kuumakoja sisendaugus ehk läbi selle augu roninud, mida ta kinni katma peaks.
Samuti oli kuumakojas mõra ning ka väljalaskekollektoris oli läbiv mõra.
Lahenduseks uus turbo ja kollektor ning pill lendab nagu vana mees :D
Minu autol ka turbo rõhuga mingi kala sees.Ülerõhku ei teki ja 4000 pööret tuleb väga vaevalislt, nagu piiraja juba. Täna panime arvuti järgi ja kõik justkui korras. Ilma veota gaasi andes lähevad pöörded ilusti lakke.
Mainin veel ära, et antud vigase turbo ja kollektoriga A4 ei andnud mitte ühtegi veakoodi ajus.
Tegu 99% kindlalt stock softiga autoga ehk veakoode ära keelatud seal väga suure tõenäosusega ei ole.
Seega aju diagnostika ei annagi mingit erilist tulemust antud vea korral.