murjam kirjutas:Hoopis teine tera! Hea töö!
Ilmselgelt tuleb tekitada ka parem pidamine koos suurema võimsusega.
Kas on juba teada ka, milline detail katki läheb? (suurem võimsus ja parem pidamine minu arvates juba küsib seda)
Nõrk detail on neil käigukast . Pidiavat hoidma kuni 450hp ja siis lendab kas korpus või hammakad (tavaliselt 2-3 käik).
On olemas igasugused tugevdatud kasti sisud nagu PPG dog-box otseülekandega Austraalaste meistriteos või Inglaste Quaife sümkronisaatoritega tugevamad hammakad.
mitsu_manic kirjutas:Mul pigem tekib küsimus: mis veovõllid-teljed ja kardaan sul kasutusel? Kõik tehase seades? Huvitavad parameetrid, kaua kellegi käes kestnud ning läbimõõt materjalil.
Isiklikult nean igatipidi seda, kui awd sõidukil kohapealt full launchiga minema minnakse. Oma autol seda küll teha ei julge, kuna juppe pole baltikumist saada ning need mis üle mere on saada, need on kallimad kui vana krt ise.
Dynosse ka minek?
Veovõllid - kardaan on stock ja eks ka neil on mingi piir kust hakkab juba juppe lendama . Materjali kohta ei oska öelda aga visuaalselt materjali pealt ei ole kokku hoitud.
Dynosse on plaan minna järgmine aasta.