Ford Sierra GT 1992 DOCH - Speed fighter

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
speed fighter
Postitusi: 5
Liitunud: 31.07.2013 22:30

Ford Sierra GT 1992 DOCH - Speed fighter

Postitus Postitas speed fighter »

Igatahes sai natuke ajurünnakut tehtud, mistõttu tõin endale ühe sirje.
Pill oli tagaveosele sierrale vastavas kasutuses varasemalt.
Kogu turbotamise teema algas, kuna 2 käiguga on mõtetu "Driftida"
koguaeg tekib vajadus kolmanda järgi, aga tollega ei jõua enam liikuda.
Igatahes sai siis hakatud siit foorumist tarkust koguma ja mingiaeg lihtsalt pihta hakatud.
Hetke seis siis:

Saab 900 pealt turbo
saab 900 punased pihustid( 340 cc vist oli, vanad on 191cc)
ford focuse pealt cooler
Kollektor on custom

hetkeseisuga pill töötab, tühikäik on olemas, viled ja babahh hääled küljes. rõhku toodab kah midagi.
esimene mootor täiesti originaalina, puht huvi pärast tuleb välja uurida kaua ta kestab ja kui palju ta kestab.
kui asja ilusti tööle saab, tuleb ka klassivennale samade juppidega asi.

Niiet võite julgelt jagada vihjeid, kuida, mis ja kui palju näppida vaja.
kui palju peaks olema nt kütuserõhk?
originaal pump on tal 4bar, olemas on mul riiulis 6,5 bar.
hetkel gaasi andes tagasihoidlik kütusepilv taga.

mõni pilt kah sekka:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

ei tea kas näeb, aga üks tiir kah tehtud. nö sound check
https://www.facebook.com/photo.php?v=540054462727086
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: Ford Sierra GT 1992 DOCH - Speed fighter

Postitus Postitas jeff01 »

DOHC mitte DOCH
Kuigi sel mootoril vist siiski 8 klappi mitte 16

Alustame sellest, et teisega sierre EI drifiti vaid libiseb inertsiga või libistab gaasi põhjas hoides veidi külge. Drift on kontrollitud libisemine ja kontroll tähendab seda, et ka tagasilda saab gaasiga kntrollida. Ehk nüüd saad nagu veidi "päriselt" driftida :-D

Ei ole võimalik sulle kellelgi kütterõhku öelda sest sellist asja nagu õige rõhk saabi pihustitega originaal ajuga sierral EI OLE olemas. Pead ise widebandiga selle selliseks seadma, et boosti all kusagil 12nes (AFR) vast istuks....päris täpseks niikuinii ei saa.

Teiseks nende pumbarõhkude teemal. Ei ole sul esimese pumba rõhk 4 bar max, see on ilmselt soovituslik maksimim või töörõhk vms iganes. Ma pole nimelt ühtki töökorras pumpa näinud mis 6bar ära ei lööks aga sellel pole mitte mingit vahet sest rõhk pole oluline vaid see, mis koguse juures ta veel rõhku suudab hoida. Suvaliste bemmi pumpadega pole 300hp toitmine seni probleem olnud kui paagis piisavlt kütet, et see liialtpalju ei loksu.

MBC leidsin kah üles, võid läbi tulla kui sa seda juba teinud pole.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Zanders
Postitusi: 52
Liitunud: 11.01.2009 2:58

Re: Ford Sierra GT 1992 DOCH - Speed fighter

Postitus Postitas Zanders »

Tore ettevõtmine, panen märgi maha. Ootan arengut :)
E32 M30B30
juku
Postitusi: 10
Liitunud: 27.11.2012 23:34

Re: Ford Sierra GT 1992 DOCH - Speed fighter

Postitus Postitas juku »

Väga meeldib mõte sierrale turbo lisamisest. Ehk on sul pilte ka töö käigust, kui selle peale panid ja kui palju sul umbes ta rõhku toodab?
KakukeO
Postitusi: 61
Liitunud: 21.03.2009 19:35
Asukoht: TALLINN

Re: Ford Sierra GT 1992 DOCH - Speed fighter

Postitus Postitas KakukeO »

Antud mootor on jah üks "lollimaid", lisati nukkvõll juurde aga klapid jäid siiski 8-ks.
Muidu kiiduväärt projekt aga kahtlen lõpptulemuse vastupidavuses.
jõudu, kui abi vajad siis void ps-is küsida.
C_Vaher
Postitusi: 36
Liitunud: 12.07.2011 12:20

Re: Ford Sierra GT 1992 DOCH - Speed fighter

Postitus Postitas C_Vaher »

Ega sõna "dohc" ei olegi kuidagi klappidega seotud.Palju sul see turbo peale puhub siis?Sidur on originaal ilmselt?
sierrari
Postitusi: 1
Liitunud: 17.09.2013 9:37

Re: Ford Sierra GT 1992 DOCH - Speed fighter

Postitus Postitas sierrari »

Natuke infot Dohc-i kohta, klappide tôttu seal 2 nukka ongi, nimelt pandi dohcile 2 nukka kuna siis sai klapi nurga suuremaks teha ja see tõttu on voolavus dohcil parem kui tavalisel 1 nukalisel.
Teema kohapealt ootan huviga lõpp tulemust.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: Ford Sierra GT 1992 DOCH - Speed fighter

Postitus Postitas jeff01 »

Tavaliselt on selliste projektide lõpptulemus sulanud kolvid, paar kraavi või puud ning kuusakoski. Loodame, et see millegi poolest erineb.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
speed fighter
Postitusi: 5
Liitunud: 31.07.2013 22:30

Re: Ford Sierra GT 1992 DOCH - Speed fighter

Postitus Postitas speed fighter »

Pill natuke arenenud, nimelt sai ta sõitma. Peale mõningast paugutamist kruusateedel, lõppes otsa klapikambri kaane tihend. Oh ei viitsinudki ära vahetada. Hetkel pole pill turbo klubi kõlbulik. Aiste vahel pesitseb m50b25 vabalthingav veel. Aga eks areneme
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: Ford Sierra GT 1992 DOCH - Speed fighter

Postitus Postitas jeff01 »

Klapikambi kaane tihend läks katki ja sellepeale bemmi mootor peale? Ei saa pihta....lasite vast plokikaane tihendi ära?
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
speed fighter
Postitusi: 5
Liitunud: 31.07.2013 22:30

Re: Ford Sierra GT 1992 DOCH - Speed fighter

Postitus Postitas speed fighter »

Ei klapikas ikka, üleüldse oli see mootor pasahunnik ja nagu öeldi, et vale asi millele ehitama hakata. Prooviks sai max rõhuga paaru antud, 1,3 bar ja ainuke probleem oli selles et igast võimalikust kohast lekkis õli
speed fighter
Postitusi: 5
Liitunud: 31.07.2013 22:30

Re: Ford Sierra GT 1992 DOCH - Speed fighter

Postitus Postitas speed fighter »

Pealegi saab m50 nest oluliselt ilusamad numbrid :-D
Või ma tegin vale otsuse? Usun et nalja saab ikkagi
Kasutaja avatar
Cofy
Postitusi: 130
Liitunud: 07.10.2012 1:22

Re: Ford Sierra GT 1992 DOCH - Speed fighter

Postitus Postitas Cofy »

kuidas m50-ga liigub?
M50 stroker
speed fighter
Postitusi: 5
Liitunud: 31.07.2013 22:30

Re: Ford Sierra GT 1992 DOCH - Speed fighter

Postitus Postitas speed fighter »

Hetkel veel pukkide peal, vaja kardaan ja sumps ära teha. Siis võin video teha, aga 88kw libistab teda suht lihtsalt, 141 kw kemppiga on veel ägedam
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: Ford Sierra GT 1992 DOCH - Speed fighter

Postitus Postitas jeff01 »

88kw mootor 1,3 bari all toodab 200kw mida te siiski ilmselt ei kogenud oma puu-taga seadega :)
üleeile lasime m50b25le 1,5peale ja pole mitte midagi teha selle jõuga praegusel ajal praeguste temperatuuridega. 0,9saga liigub nii: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... XlLCTeLQ68" onclick="window.open(this.href);return false; :lol:
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Vasta