Oskab keegi soovitada sidurit ja korvi M20 tüübi mootori hoorattale ~1000hp jaoks? Kas on liikumas mõnda sellist mis oleks nö best of both worlds? Ilmselt tuleb leida parem survelaager/töösilinder samuti?
Ma ei mäleta kui hästi see M20 hooratta külge istus, aga kui huvi siis oleks pakkuda uus BMW Sachs Race Engineering 765 240mm sidurikorv (1450kg clamp load) + uus 4 labaga ketas. Hind kokku 425€
Lauri Soots peaks sellise komboga sõitma (ca. 1000hp mootorist).
Lauri mootorist on max 800-850hj. Tal ju 63mm induceriga turbo. See ei ole suuteline rohkem kui 800hj puhuma.
Kui auto on väga kerge, siis kannatab see ka selle ära. Pigem asi väändemomendis, palju ta kinni hoiab.
1000hj ja 1000nm vajab juba 2-e kettalist sidurit.
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost
Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h
228mm ehk M20 originaal mõõduga SRE korv + 4 laba ketas hoiab hetkel kulunud kujul ühel 4WD M20 mootoril ~900NM kinni.
800NM on ka dynos välja mõõdetud aga vahepeal on 0.5bar boosti juurde keeratud, auto kaalub 1237kg.
Ka mõned Audid sõidavad sarnase clamp load korviga aga 240mm tööpinnaga ~900NM kandis aga Audi kaalub ~1800kg.
Kui asjad on õigesti paigaldatud, siis on ühe kettalise sidurikomplektiga 1000NM vägagi reaalne 765 korviga.
See, et ühe kettaline sidur ei kannata nii palju on pigem USA uhkete brändide pärusmaa, kus stage 10 komplektiga
müüakse sulle täis materjalist keraamilise kattega ketas ja siniseks värvitud originaal korv.
Näen selliseid uhkeid tooteid päris tihti, kuna tegelen igapäevaselt antud teemadega.