Kuna hj/küünal päris palju,toksisin proovimiseks vahed veel 0,6 pealt 0.5mm peale, aga jäi sama seis. Venitan need 0.7 peale üldse, kuna tundub, et see veel ei piira. 2. tõmbega tagasiteel tõmbas seekord lörisema. Joristasin kodupoole ja tegin pärast veel ühe tõmbe, kas midagi oli maha jahtunud vms igatahes tõmbas 3.'ga natuke ringi spooli lõpus. Paistab, et nende vanade 235 toyode piir ongi 0.5-0.6G.
Nüüd on logist kah näha, et enne tuli 1. kala-koht täpselt spooli lõpus ja ampsas nagu spaigi ära.
3,9s 110-170, saab juba möödasõitu teha

millest 110kmh on 0.8bar spooli pealt, sealt veel spaigi tipuni (~1,7bar) täpselt 1s minna.
115-135 venitab 0,9sekundiga. Ehk siis selle boostiga (1.45bar hetkel, ei teagi, vast väike vahele jätmine hoiab seda seal) on ~5% nõrgem kui 2010 lõpp oli 1.6bariga suurema surveaste ja karmimate nukkidega.
Kusjuures diagnostika VR errorit ei näita, aga oli 4 sekundit TPS ja 4 minutit IAT "open circuit" - kuigi on sõites tunda, et kui vent tööle läheb, tõmbab VR signaali augu sisse (homme vean vendi juhtme kaugemale). Peale selle täheldasin seisva mootoriga, kui vent käima läks ja pihustid selle peale lõid, et pinge kukkus 12.0 pealt 11.6V peale, kuskil seal see viimane kala maetud ongi.
Ühesõnaga, nüüd mõned asjad veel proovida. Kala iseloom on nüüd paremini kui varem teada ja võimalik et lähi päevil saab tõmbe puhtaks ja hakata boosti keerama :D