VW Passat 1,9 td ::: UHTI:::

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
uhti
Postitusi: 161
Liitunud: 04.12.2004 16:10
Asukoht: Tartu lähistel

VW Passat 1,9 td ::: UHTI:::

Postitus Postitas uhti »

Panen siis oma uue turbomootoriga auto siia üles(Kui Moded lubavad)

Auto ostsin ühe tuttava käest,kes tuli sellega oma jala peal Saxast.See on mul esimene vw(ennem olid kõik opelid V.A. Estfield)Ostu eesmärk oli igapäeva sõidux üx diisel auto kuna keskmine päeva läbisõit on u 120 km.
Auto siis 93a. 1,9 td (55kw)
Suuri plaane autoga pole kuna tegu siiski igapäeva liikuriga.
Juurde tuleb siis:
Signa
Toonklaas
Lisatuled
Valuveljed
jne

Kevadel tahax stanged,liistud ja uxelingid kere värvi värvida ja iluvõre ehk ka ringi teha.

Praegusex on mootrisse pandud valvoline täissünt ja väiksem hooldus tehtud

Tuuningu poole pealt olen teinud:
Paigaldasin koonusfiltri
eemaldasin katalüsaatori
tõstsin turbo rõhu 0,65 -lt 0,85-ni
paigaldasin boost lisanäidiku
Kevade poole tahax vahele panna intercooleri ja rõhku ehk 1 bar-ini tõsta
Summuti tagumise püti tahax asendada ehk vabamalt läbi laskva uuega


Auto hetkel selline


Pilt
Pilt
Pilt

Velg on selline
Pilt
Kasutaja avatar
Miki
Postitusi: 31
Liitunud: 08.02.2005 18:09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Miki »

ja niimoodi lihtsalt rõhku tõstadki?:O sellisel autol?:O
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

ma ei oska isegi ettekujutada, mis ohud võivad kaasneda diislite puhul, rõhutõstmisega - tõenäoliselt lahja segu korral ei tohiks enam pöördesse minna. ?
Kasutaja avatar
labe
Postitusi: 18
Liitunud: 13.11.2005 19:56

Postitus Postitas labe »

Äkki vitsid pajataa, mismoodi sa seda rõhku tõstsid ja kas see katalüsaatori eemaldamine ka mingit effekti andis? samuti huvitab, et mis häält mootor peale koonuse lisamist tegema hakkas, kas u. sajaga sõites sellist vastikut vilinat ei kostu?
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

Miq kirjutas:ma ei oska isegi ettekujutada, mis ohud võivad kaasneda diislite puhul, rõhutõstmisega - tõenäoliselt lahja segu korral ei tohiks enam pöördesse minna. ?
No kui kütet peale rohkem ei anna siis ainult efektiivsus kasvab. Ning diisli häda on selles et seda rõhku niisama ei tõsta, teatud alatest on vaja rohkem kütet anda et rõhku tõsta.

Pöördesse läheb põmst ta sama hästi. Kui efektiivsuse alast väljud siis võid mootorile suure egt-ga haiget teha.
uhti
Postitusi: 161
Liitunud: 04.12.2004 16:10
Asukoht: Tartu lähistel

Postitus Postitas uhti »

Rõhku tõstsin wastegate vart pikendades(keermest)Rõhk hetkel on täiesti lubatud rõhu piires(Autodata 0,6-0,83bar)Mul ka max 0,85 ja see tuleb suurtel pööretel.Normaalselt sõites üle 0,8 bar ei lähe.
Mulle diisli koolitusel räägiti,et diislil pole see kütte ja õhu vahekord üldse nii tähtis kui bensiini mootoril.Rõhku võib vabalt mõistuse piires tõsta ilma lisaküttet andmata :?
Otsisin netist selle kohast juttu aga ei ole leidnud täpset vastust
(kui keegi teab kust lugeda andke palun teada)
Rahvas räägib,et osadel sama mootoriga autodel on max rõhk 1,5 bar ja ise nad tõstnud pole.Ma ise kahtlustan,et neil on wastegate membraan katki.
Katalüsaatori eemaldamine andis ASS-düno järgi kõige rohkem minekut juurde 8) Kat ise umbes ei olnud aga kuna ülevaatusel öeldi,et seda pole sellel autol vaja ja see ainult takistab siis pexingi ta välja :lol:
Koonusega hakkas rohkem vilet kostuma küll aga kui autos raadio vaikselt käib siis sisse küll eriti kuulda ei ole.
Ühendasin EGR klapi ka tagant ära kuna minu arust teeb ta rohkem kahju kui kasu mootorile.
Homme siis plaan pihustid üle kontrollida ja hammasrihm ära vahetada
quattromees
Postitusi: 79
Liitunud: 07.12.2004 1:04
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas quattromees »

Hea vanakooli "ajuvaba" masin, mida saab mehhaaniliselt reguleerida. Analoogiga sugulane veereb ringi, millel oli juba saksast tuues "kruvid põhjas", nii turbo kui ka pump. Minu mäletamist mööda rääkis ka 1.5bar rõhust. Igatahes liigub väga hästi ja seda olematu kütusekulu arvelt...
1/8 mile - 8.628 @132.49km/h with slipping clutch...
uhti
Postitusi: 161
Liitunud: 04.12.2004 16:10
Asukoht: Tartu lähistel

Postitus Postitas uhti »

Täna sai siis pihustid üle kontrollitud ja tulemus oli väga hea :-D Kõik pihustid olid võrdsed (155 bar)ja pihustasid korralikult .
Rihm sai ka vahetatud.Jäi selline kahtlane tunne ,et sellel autol pole ennem rihma vahetatudki aga see ei olex reaalne,sest spido näitab üle 200 t/km.
Rullik oli küll nii kulunud,et loxus nagu tallesaba :lol:
Lisax panin originaal stangelisa(töllmokk)asemele ühe teistsuguse kuna originaal oli päris räbalax sõidetud.
uhti
Postitusi: 161
Liitunud: 04.12.2004 16:10
Asukoht: Tartu lähistel

Postitus Postitas uhti »

Stange lisa sai siis tehtid almera n16 tagastangest.Hetkel jätan sellist värvi nagu ta on ja kui kevadex midagi paremat ei leia siis läheb kõik kerevärvi.Krt. lõikasin ta liiga madalax aga nüüd pole enam miskit teha.

Pilt

Täna panen ikkagi releed esituledele vahele kuna pingelang on ikka liiga suur:(

Koonuseline kapotialune näeb hetkel välja selline

Pilt
uhti
Postitusi: 161
Liitunud: 04.12.2004 16:10
Asukoht: Tartu lähistel

Postitus Postitas uhti »

Eile sai tiba pumbale juurde keeratud ja minek paranes veelgi 8) Nüüd on lume taustal isegi natuke musta näha ;)
uhti
Postitusi: 161
Liitunud: 04.12.2004 16:10
Asukoht: Tartu lähistel

Postitus Postitas uhti »

Täna sai siis lõpux toonklaas ka peale.Kohe palju parem oli sõita :) Pilt
Pilt
Vasta