Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
DioX
Postitusi: 181
Liitunud: 29.09.2007 22:14
Asukoht: Tallinn-Mustamäe

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitus Postitas DioX »

Surve aste on originaal 8.5:1 !
Piiraja 7500 rpm . Alates 5krpms on boost 1,4bar ja kuni lõppuni stabiilselt .
Manuaal boost controller on peaaegu lõppuni kinni keeratud !
Autol küljes ka Knocklink Led koos boschi eraldi paigaldatud detonatsiooni anduriga deto jälgimiseks aga see töötab kah kuidagi imelikult ,et isegi 15 kraadiga vilksatab korraks full boosti all (vb kuuleb mingit kõrvalist heli). Küünlad muidu ise ilusad pruunikad, surved sai kah silindrites mõõdetud ning need olid korras 12bar ,12 bar , 11,8bar , 12bar .
Teen veel korra boost leak testi ,ehk on ikka kuskilt lekkeid !
Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitus Postitas Astrona »

85% pole paha, kui segu 10.9. See teeb ju 12.2:1 seguga 76%, mis tähendab et +31% on varu! Mõned stardid teed veel kõvema siduri ja parema rehviga, saad 12.3-12.4s ja kui siis see 30% võimu veel peale sõidadki 11'sse.
Ei ütleks, et kotermann on - drag on pidamise võistlus kui võimsust väheks ei jää, ja usun, et see Evo9 12.5s ei tule üle 2s 60ft'iga.. Laki düno numbritele võib tänapäeval mingi 5% juurde väänata vast.
Ise sõitsin 1170kg masinaga DC 85% peal 534cc'dega 13.3s @179kmh ~325hj, kui 60ft oleks 2.0 olnud, oleks kõrge 12 tulnud ja samade pihustitega oleks lagi olnud ~12.5s 100% peal (või siis rõhku tõstes väiksem DC%) ja 12:1 segu.
Lõppkiirus ütleb ~350-400hj, pihustid ütlevad et 31% varu ehk 460-525hj tuleb sama effektiivsusega neist pihusteist, mis minu arust klapib.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
ott5
Postitusi: 289
Liitunud: 28.10.2005 20:12
Asukoht: Tartu

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitus Postitas ott5 »

Boostib kuidagi hilja. Opeli moto oli mul alla 5krpm-i 2,2bari ja seda hx40 16" kojaga.
See moto ei hinga või mingi kala.
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitus Postitas jeff01 »

Uuuhhh kus läks aegade pakkumiseks ja teiste autodega vōrdlemiseks (mis mitte kuhugi ei vii ja mingit vōrdlust ei anna).....need kes 13nest sekundist rääkisid.... (jätame selle ikka NA pillidele :lol: ) Need kes 11nesse tormasid on veidi asjast ees. 12,6 sōites on 0,6s ränk tükk hammustada kui auto justkui korralikult käib ja 60ft juba 2,0 on. Drag juba kord on selline ala kus kōike head on keeruline kokku saada ja kui saad siis 0,6s kiiremini reeglina ikka ei sōida. (puhtalt käimine / täis jōud / hea start / kiired käiguvahetused / jahe ja niiske ilm / launchi ja shiftpointi sobimine/ ülekanne / raja pidamine jne jne...)
12,6 on aga tänavaautole (mis seni ikka veel tublisti koos seisab) juba väga kiire aeg....foori taga kohtuda ei tahaks :-D
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
DioX
Postitusi: 181
Liitunud: 29.09.2007 22:14
Asukoht: Tallinn-Mustamäe

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitus Postitas DioX »

Siin väike log 2 ja 3 käigu tõmbest ,kuid mitte piirajani !
Pilt

Pilt

Proovisin ka süüdet natuke peale keerata ja deto led ikka vilksatab korra (vb kuuleb miskit muud heli) aga muidu sõidab stabiilselt , segu peaks veel veidike näppima sinna rohkem 12 poole . Sidur hakkab ikka läbi libisema kui soojaks sõita .
Sai telltud UK-st uus 6 labaga keraamiline sidur eks vaatab mis teeb peale siduri vahetust.

See miks ta ei hinga on ehk originaal seades peas kinni ja vb ka kollektoris . Otsingud käivad ka uue plokikaane pea osas mis pidi olema parim hingamiselt sr20 jaoks( Neo VVL.).
Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
maario123
Postitusi: 491
Liitunud: 06.02.2009 12:31
Asukoht: Tallinn

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitus Postitas maario123 »

Oskad ehk teistele SR i omanikele ka seletada miks see neo pea nii hea on või on ta lihtsalt originaalidest kõige parem, mis 1.1 le otsa istub? Kas selle pea raha eest juba ei saa originaal kaanega miskit heat toimetada ? BC oversize klapid, vedrud, titaan taldrikud ja tervamaad nukad saaks hetkel 500€ + siis kaanetööd ja hingavuse parandamine . Kas see kombo pole mitte asjalikum kui see NEO orikas kaas ?
Silvia...
Newborn
Postitusi: 146
Liitunud: 08.03.2010 13:11
Asukoht: Tartu

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitus Postitas Newborn »

Võta manual boost controller ja viska see nii kaugele kui saad ja nagu osad ütlevad, et korja üles ja viska veel kaugemale. Minul kadusid paljud kottermannid ära peale EBC installi ja mootor elab igatepidi tunduvalt paremini boosti all.

Newborn
Kasutaja avatar
DioX
Postitusi: 181
Liitunud: 29.09.2007 22:14
Asukoht: Tallinn-Mustamäe

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitus Postitas DioX »

maario123 kirjutas:Oskad ehk teistele SR i omanikele ka seletada miks see neo pea nii hea on või on ta lihtsalt originaalidest kõige parem, mis 1.1 le otsa istub? Kas selle pea raha eest juba ei saa originaal kaanega miskit heat toimetada ? BC oversize klapid, vedrud, titaan taldrikud ja tervamaad nukad saaks hetkel 500€ + siis kaanetööd ja hingavuse parandamine . Kas see kombo pole mitte asjalikum kui see NEO orikas kaas ?
Pole veel kellegil õnnestunud portida sr20det pead nii ,et see voolaks paremini kui VE pea
Tuntud üle maailma firma Mazworx sr20 spetsid on juba seda tõestanud ja kasutavad oma võistlusautodel Neo VVL süsteemiga pead. Siin ka võrdlus
The stock sr20det head flows 188.3 cfm @ .300 lift a fully ported sr20det head flows 253.6 cfm @ .300. A stock VE head flows 329 cfm @ .300.
Tänu oma VVL süsteemile läheb väga hästi pöördesse ja kannatab ilusti kuni 9000 pööret. Ei ole enam mingit nookuri katki minemise probleemi.
Ka Eesti dragi mees 200sx-ga Jevgeni Bulankin läks üle VVL-i peale kuna see annab palju eeliseid ,paraneb spoolup ja lõpp on väga jõuline.
Viimati muutis DioX, 21.07.2013 16:14, muudetud 2 korda kokku.
Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
Dc85
Postitusi: 259
Liitunud: 29.08.2005 19:56

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitus Postitas Dc85 »

Ehk keegi oskab mõne teise stock R4 mootori hingamise näiteks tuua sama lifti juures, kasvoi Opeli oma, siis saaks edasi rääkida, kas see kaas hingab voi ei.
Kui ära pordid ja teised nukad paned, siis hakkab stock sisu kindlasti jalgu jääma.
TevoDekk
Postitusi: 69
Liitunud: 13.02.2007 11:30
Asukoht: Estonia

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitus Postitas TevoDekk »

Äkki targemad korrigeerivad mind kuid minuteada kasutas JGTC S15 Xtrail-ilt tulevat pead, kas see pole mitte sama eelpool nimetatuga.Kui Nismo seda heaks toorikuks peab siis tasuks ise ka kaaluda :car

(Seda pead on ka võimalik minukaudu osta)
Sn00p
Postitusi: 10
Liitunud: 29.04.2011 1:03

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitus Postitas Sn00p »

Mingite andmete järgi vw dohc (kr 102kw) stock inlet on .300 juures 165.3 ja välja 123.5.
Suuremate klapide ja portimisega pidi saama
215.6 ja 180.1 .
Kasutaja avatar
DioX
Postitusi: 181
Liitunud: 29.09.2007 22:14
Asukoht: Tallinn-Mustamäe

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitus Postitas DioX »

Andke nõu miks see turbo spoolib nii hilja ?! vl.kollektori disain on ebaõnnestund ?
originaal seades pea ja nukkvõllid ?
Jõud tuleb taha ikkagi liiga hilja 5000rpm ja ülesse ja 1,4bar boost on meeletu kogus ju 2.0 liitries jaoks tegelikult aga üldse ei tundu ,et mingi meelete jõud on ! Isegi stock käigukast on veel ühes tükkis +) ja stock plokikaane tihend .
Proovsin süüdet peale keerata enne boosti ala ja nagu läks natuke paremaks spool up .
Võtsin manuaal boostcontrolleri vahelt ära üldse ja noh kinnise wg spoolis sama aegalaselt hetkeks 1,5 bar aga seda oli juba 6500rpm juures sealt edasi on nii vähe minna ,et polegi kuskile kasvada rohkem. :(
Tegin ka boost leak testi ja ei leidnud ühtegi lekket. :help
Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitus Postitas ahto42 »

Väljalase ei leki?
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Kasutaja avatar
DioX
Postitusi: 181
Liitunud: 29.09.2007 22:14
Asukoht: Tallinn-Mustamäe

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitus Postitas DioX »

ahto42 kirjutas:Väljalase ei leki?
Kollektor ise ei lekki ! Wg 0,7 bar vedru peaks kah kinni hoidma klappi ilma ,et lekkiks kuskilt !
Mõni väike lekke koht ehk on summuti süsteemis aga see ei tohiks mõjutada ?!
Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
ahto10
Postitusi: 461
Liitunud: 17.02.2008 1:28
Asukoht: tallinn

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitus Postitas ahto10 »

Äkki overlap liiga suur?
Opel kadett GSI 16v Turbo
Toyota MR2 Turbo
Vasta