Hooratta kergemaks treimine turbomootoril
Hooratta kergemaks treimine turbomootoril
Küsin siis targemate nõu.Kui palju võib hoorattalt maha võtta.. Ja kas on mõtet maha treida.Kuna garaazis seisab koplektne MC turbomootor millelt kuvisin maha hooratta ja tõin selle soome kus kõik võimalused omal olemas treimiseks ja tasakaalustamiseks siis ehk teadjamad mehed oskavad rääkida nummbritest kui palju kannatab maha võtta ,et päris formeliks ei muutuks.Ma mõtlen kohalt minek.Ja küsiks veel delfiin plov offi kohta kas kellegil on ülemäära selline jubin või saab seda tellida kuskilt.
Re: Hooratta kergemaks treimine turbomootoril
Ei taha keegi nõu anda.Eks siis läheb nii palju kui läheb.Eks kunagi hõikan mis tuli.Aga delfiini plov off huvitab ikka
Re: Hooratta kergemaks treimine turbomootoril
5kg on täitsa veel nagu tavaauto linnas sõita... 

Re: Hooratta kergemaks treimine turbomootoril
Tõenäoliselt sa niipalju maha ei saa originaal rattast, mil se juba ebamugavaks läheks. (Kui just hullu ei pane ja ohtlikuks ei trei) Kui armastad külge lasta siis cluth kick ja sellest saadav boost läheb paremaks kerge rattaga
5kg on juba üsna seib ja ala selle pole sul vast plaanis minna?

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Hooratta kergemaks treimine turbomootoril
Aga kui teha alumiinumist see ratas. Kas siduri osale an vaja miskit peale nipitada. Kaalusin selle originaal jubina ära 11 kg ja plaanis siin lähi ajal maha treida kõik mis annab,ja siis pinkki eks näis mis saab.2 kuu pärast on meil tööjuures selline soome suurem cnc tööstus pink saan teha mis tahan Äkki teengi al selle jubina
- Datsunimies
- Postitusi: 128
- Liitunud: 05.03.2011 11:37
- Asukoht: Tln
Re: Hooratta kergemaks treimine turbomootoril
ära üle ka pinguta, see võib juppideks lennata
Nissan 200SX S14
Re: Hooratta kergemaks treimine turbomootoril
Mis auto hoorattast üldse jutt käib?
Re: Hooratta kergemaks treimine turbomootoril
Alumiinum hooratastel on jah tööpind mõnest kulumiskindlamast materjalist.
Kõige rohkem võidad inertsis kui freesid väliskontuurist ära poltide vahelise ala, mis kuskile alla ei jää.
Umbes nii.
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/imag ... 5An6BHaWFL" onclick="window.open(this.href);return false;
Kõige rohkem võidad inertsis kui freesid väliskontuurist ära poltide vahelise ala, mis kuskile alla ei jää.
Umbes nii.
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/imag ... 5An6BHaWFL" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Hooratta kergemaks treimine turbomootoril
küsiks ka siia samasse siis hooratta kohta.sx-i orig ratas kaalub 17kg.usast saaks tuuning ratta mis kaalub 4kg :O .kas sellega on üldse võimalik sõita.siin seal teemades on inimesed treinud lihtsalt kergemaks aga tulemustest pole midagi kuulnud.
Re: Hooratta kergemaks treimine turbomootoril
Sõidetakse 4kg hooratastega igapäevaselt, tavaliselt 3-kettaliste siduritega.
Ja ei treita malmhooratast kergemaks, vaid tehakse terasest uus.
Malmhooratas tuleks enne treimist röntgenist läbi lasta, siis näeb võimalikke pragusid.
Ja ei treita malmhooratast kergemaks, vaid tehakse terasest uus.
Malmhooratas tuleks enne treimist röntgenist läbi lasta, siis näeb võimalikke pragusid.
Re: Hooratta kergemaks treimine turbomootoril
ma treisin sirje hooratta 9kg pealt 4.8 peale ja kannatas igapäevaselt ilusti sõita. Isegi mul ema sai sellega sõidetud.
Re: Hooratta kergemaks treimine turbomootoril
Ja kas oli vahet ka tunda?Parem või halvem?kalle211 kirjutas:ma treisin sirje hooratta 9kg pealt 4.8 peale ja kannatas igapäevaselt ilusti sõita. Isegi mul ema sai sellega sõidetud.
Re: Hooratta kergemaks treimine turbomootoril
Vahe oli täitsa tuntav 1 ja 2 käiguga oli palju äkilisem kui varem. Tegu oli vabalt hingava 8klapilise 85 kw mootoriga.Peale süüte varasemaks keeramist liikus veel paremini.
Re: Hooratta kergemaks treimine turbomootoril
Tehtud sai siis see hoorav rattas.11kg jäi järgi 8,5.Kuigi varu oleks veel olnud aga ei hakanud väga seibiks seda vigurdama.Tulemusega olen rahul
Treimine ei maksnud miskit.
Tasakaalustus maksis nõks alla 100 euri soomes.
Kas kellegil on head ideed mille vastu väljavahetada KKK26 föön.Sai see vana turbo taastatud tartus kuid märkasin nyt hooratta vahetusel ,et kuuma koja poolne ots on veidi õline.

Treimine ei maksnud miskit.
Tasakaalustus maksis nõks alla 100 euri soomes.
Kas kellegil on head ideed mille vastu väljavahetada KKK26 föön.Sai see vana turbo taastatud tartus kuid märkasin nyt hooratta vahetusel ,et kuuma koja poolne ots on veidi õline.
Re: Hooratta kergemaks treimine turbomootoril
See tasakaalustamisele kulunud 100€ on küll päris karm, suht mitte millegi eest. Mul on treitud niisama 3-le masinale originaalhoorattast ja pole midagi tasakaalustanud ja töötab. Esimese lasin Kavoris teha, vana ütles, et neil sõidavad vormelid 10k pöörde juures ja ei tasakaalusta ka siis. Mitte, et see tasakaalustamine halb oleks, et sul ta tehtud sai, aga ütleme, et over rated teema IMO. Kui on kellegil vastupidiseid näiteid võiks neist kirjutada.