Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Postitus Postitas Astrona »

4-7K vahele on stock nukid head. Nende nukkidega sõidetakse pigem 6-10K või mis.
Suurem overlap ongi ju kõrgema pöörde jaoks ja väiksem madalama jaoks. Peale selle väiksem on ka suurema boosti jaoks.
Kui rõhk pole käes, siis ei peagi ju midagi toimetama - see WG probleem, või liiga varajane või rahulik käiguvahetus, kui rõhk ära kukub.
Kui 3sek midagi ei toimunud, siis ju said 10 sekundiga põhimõtteliselt selle kiiruse kätte, mis ju hea tulemus :)
Videotest paraku ei saa aru hästi.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Eero_S
Postitusi: 7
Liitunud: 03.02.2008 23:48
Asukoht: Eesti

Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Postitus Postitas Eero_S »

Astrona kirjutas:Ju siis lõpu-andur pani segast vms.
Fakt on see, et need kaigast seal panid ja päris mõnuga, ma sõitsin 4 sõitu, kõik sõidud karjuti välja 15,xx s sõidud, ajatabelis 3 sõitu ongi 15,xx s, kuid üks sõit 17,xx s. Kuskohast see lisa kaks sekundit tuli ei tea. Minu liikuri puhul tegu tehasekonditsioonis automaatkastiga isendiga, kõik sõidud tehtud ühtemoodi.
Dc85
Postitusi: 259
Liitunud: 29.08.2005 19:56

Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Postitus Postitas Dc85 »

Soojade ilmadega taas anomaalia tagasi.
Kui 2 nädalat tagasi väljas jahedamad ilmad olid ja sai kenasti pöördeid lõpuni lasta ja mootori temp püsis 85kraadi juures, siis täna 91 kraadi ja sisselaske temp ~35kraadi ja hakkab taas kõrgel pöördel vahele jätma.

Vemsihundid mis viga võib olla? Firmware muidu 1.1.18
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Postitus Postitas Astrona »

Dc85 kirjutas:Soojade ilmadega taas anomaalia tagasi.
Kui 2 nädalat tagasi väljas jahedamad ilmad olid ja sai kenasti pöördeid lõpuni lasta ja mootori temp püsis 85kraadi juures, siis täna 91 kraadi ja sisselaske temp ~35kraadi ja hakkab taas kõrgel pöördel vahele jätma.

Vemsihundid mis viga võib olla? Firmware muidu 1.1.18
Kust selle VEMsi muidu ostsid? Tema ei taha sellest kuulda?

35C on sul normaalne? Mul kah nii kõrgega ei käinud, kuna sellega seadistamiseks peaks vist cooleri eest kinni katma ja jahedal õhtul seadistada.
Kõlab nagu minu kala :evil:

Miks sul mootoril iga ilmaga sama temp pole?
Kas CLT 91C või IAT 35C pealt mingi ülerikastav-kütusega-jahutamine pole peale seadistatud?
Kas jätab vahele just kõige magusama koha pealt või ka nii kõrgel pöördel, kus moment juba langeb?

Elektriühendused teatavasti on mõjutatud temperatuurist. Kunagi X20XE mootoriga suri masin igapäev 3 minutit peale sõidu algust sõpaka-tammsaare ristis välja ja enam käima ei läinud. Põhjus oli Vändaanduri ühendus, mis oli hea vaid jahedalt.

Pane vendid varem lülitama või tõmba termostaat välja ja vaata, kas siis kah jeblab?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Dc85
Postitusi: 259
Liitunud: 29.08.2005 19:56

Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Postitus Postitas Dc85 »

Tundub et uus trigger toimetab kenasti ja enam vahele ei jäta ka kõrgel pöördel. Selle aasta OMC läbitud kiirusega 275km/h.
Pilt
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Postitus Postitas Astrona »

Dc85 kirjutas:Tundub et uus trigger toimetab kenasti ja enam vahele ei jäta ka kõrgel pöördel. Selle aasta OMC läbitud kiirusega 275km/h.
Keegi peab ju midagi ütlema...

Ülikõva tulemus!

Kas kõik jäi terveks?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Dc85
Postitusi: 259
Liitunud: 29.08.2005 19:56

Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Postitus Postitas Dc85 »

Just just, ärge olge tagasihoidlikud ;)
Tänud, Astrona ja tema seltskond olid värava taga esimesed, kes teavitasid,et 275 tuli. Tervis korras muidu, et väga palju õlut ei läinud selle peale? :D

Kõik toimis üldiselt hästi mootori poole pealt. Üks tagasilöök oli koju minnes kui 3. käigu hambad kadusid taas. Mis seal ikka, peab midagi leiutama, et päris iga aasta kasti enam vahetama ei peaks.
Tundus, et sidur ka nagu libises, kui järsult kolmandale vahetasin, samas teised ütlesid, et ringi tõmbas. Endale tundus et libises. Selle piir on "andmete" järgi kusagil 450-500nm kandis.
Karterituulutus tuleb korda teha, et enam õli ei lekiks kapoti alla ja 2" lõpupütt on nyyd kindlasti väike.

Kui nyyd Lamboga(512hp) võrrelda, siis jõudu peab minu "külmkapil" ikka olema, et sama tulemust sõita...
tarmo
Postitusi: 32
Liitunud: 25.07.2007 19:58
Asukoht: tartumaa

Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Postitus Postitas tarmo »

Dc85 kirjutas: Tundus, et sidur ka nagu libises, kui järsult kolmandale vahetasin, samas teised ütlesid, et ringi tõmbas. Endale tundus et libises.
Kui sidur libises, siis pööre tõusis aga kiirus mitte. Või ei jõudnud spidot ja tahokat jälgida?
janis
Postitusi: 10
Liitunud: 13.12.2009 23:41
Asukoht: Tallinn

Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Postitus Postitas janis »

Lõppkiiruse jägi on jõudu 500hj kanti.
Mis kütusega sõitsid ja millised on eesmärgid?
11.1@216 309km/h@1mile
Dc85
Postitusi: 259
Liitunud: 29.08.2005 19:56

Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Postitus Postitas Dc85 »

Jälgida ei jõudnud. Kui tundsin, et peale siduri vabastamist pöörded tõusid, siis lasin kohe maha korraks ning peale seda liikus kenasti edasi. Ehk tekib mõni video ka siis saab täpsemalt kuulata, vaadata..
Dc85
Postitusi: 259
Liitunud: 29.08.2005 19:56

Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Postitus Postitas Dc85 »

janis kirjutas:Lõppkiiruse jägi on jõudu 500hj kanti.
Mis kütusega sõitsid ja millised on eesmärgid?
Olerexi 98 ja eesmärki ei kujuta ettegi. Oma lõbuks näpin vaikselt edasi ja vaatab mis saab...
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Postitus Postitas Astrona »

Võibolla sul 3. käigu hambad libisesid :D
Korra aastas kasti vahetada on suht ok. Ega Lambo hoolduskulud väiksemad pole.

Palju boosti on?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Postitus Postitas jeff01 »

Suht tihti läheb ratas ka nii ringi, et ei vilet ega midagi ning salongis on tunne, et sidurisse.....eriti veel võimsal esivedusel ja kolmandaga :roll:
Kõva tulemus.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Dc85
Postitusi: 259
Liitunud: 29.08.2005 19:56

Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Postitus Postitas Dc85 »

http://www.youtube.com/watch?v=A2_HnrfYe0s

Boosti on ~1.85 bari. Vaatasin viimast logi. Boostiga selline jama, et väreleb 1.80-1.90bari. Sellest ka see "surge" heli mida kunagi kireldasin. Aru ei saa miks see tekib?! Logisse tõmbabki sakid sisse alates 1.75-1.80 barist.
arxman
Postitusi: 102
Liitunud: 29.10.2009 13:45
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Postitus Postitas arxman »

Käisin kah puht juhuslikult seda üritust kaemas ja pean samuti ütlema, et ikka kõva tulemus. Kusjuures auto tagasihoidlikku välimust arvestades, ei osanud keegi sellist tulemust võibolla oodatagi. Vähemalt mina küll mitte.

Teiseks muudab igasugu taolised üritused positiivseks just selline "mees metsast" (loe: Nissani mees) näitab "meestele linnast" (loe: Lambo mees) kuidas asjad tegelikult käivad.
Kujutan ette, et kui oled üle keskmise edukas ärimees ja soetad omale vinge sportauto, lased seda veel kellegil nö. "näppida" (räägiti Lambo puhul mingist aju softi seadistamisest) ja kui antud üritusel teises voorus näed oma tahavaatepeeglis noort suurte päikeseprillidega nolki Nissan Primeraga, siis vist peaks väike ego pihta pauk küll olema või mis?

Muidu ise kuulsin kiiruseks 280, aga võibolla kuulsin ka midagi valesti.

Edu!

arx
Vasta