Sai paigaldatud autole suurem cooler. Originaal ca 30mm läbimõõduga, uus ca 5cm läbimõõduga. (Uus siis selline:
Peale cooleri pagaldamist läks kütusesegu lahjaks. Enne oli 13.8 ja nüüd 17.9. Seda siis tühikäigul käies
Millest selline muutus võis tulal ja kuidas seda parandada?
Sai proovitud suurema tootlikusega pihusteid 315cc asemel läks 450cc ja 3.8bar-ine kütuse rõhu regulaator (asub lati küljes) kuid näitu see ei muutnud. Pigem muutus asi hullemaks. Mootori pöörded tõusid iseenesest, kuigi gaasi ei andnud. Nagu oleks üle uputanud.
Kasutusel Aem-i wideband.
autoks volvo 850 t5, mis sõidab originaal ajuga
wild guess: vaakum lekib (ja cooler ei puutu asjasse). Lihtne test -sussita tühikäigul stardiabi vaakumvoolikute läheduses, kui pöörded tõusevad, siis oled oma vea leidmisele sammu võrra lähemal.
Sai turbo lahti võetud geomeetria puhastamiseks. Selgus ka põhjus miks geomeetria tegelikult kinni on - osad labad on viga saanud. Turbiiniratas on samuti kergelt kahjustada saanud, samas lõtkud jms puuduvad.
Leidsin samasuguse turbo doonoriks, millel on küll kerged lõtkud, kuid muu peaks korras olema, tuli sõitva auto pealt.
Kas turbiiniratta vahetus tähendab automaatselt ka seda, et tuleb tasakaalustada või kehtib see ainult pukside puhul?
doperide kirjutas:Kas turbiiniratta vahetus tähendab automaatselt ka seda, et tuleb tasakaalustada või kehtib see ainult pukside puhul?
e39 530d turbo.
Üldjoontes Garretit ning KKK-d tasakaalustatakse ühes tükis, Holsetil tasakaalustatakse kõike eraldi.
Ehk siis esimese kahe puhul oleks reeglina vaja tasakaalustada.
Muidugi saab ka tasakaalustamata kokku panna, aga ära imesta, kui poole aastaga lõtk jälle ülisuur on ja puksid läbi.
Selge, enda turbol on turbiin ka viga saanud ja labad veidi kõverad. Panen hoopis selle peale, mis sai ülisoodsalt doonoriks ostetud. Mingisugune lõtk on olemas, kuid vähemalt välised vigastused puuduvad. Kui peaks laiali minema, siis võtan lihtsalt geomeetria osa ja panen oma praegusele turbole.
Teema pealkirja arvestades peaks siia sobima. Plaanis on paigaldada megasquirt 2, sissepritse ja turbo ühele mootorile mille süütesüsteem koosneb hetkel kommutaatorist ja halli anduriga jagajast ning süütepoolist. Küsimus on see, et kas sellise süsteemiga on võimalik süüdet boosti ajal hilisemaks keerata või on ainuke võimalus väntvõlli rattale triggerwheel panna ja vr andur seda lugema ning coilpack osta?
Programmeeritavad juhtarvutid ongi eelkõige süütenurga reguleerimiseks - kütusesegu rikastamine on lihtne
Kui selle jagaja minema viskad, siis vaata, et õlipump sama võlli peal ei ole
Rain573 kirjutas:Mis peaks olema väntvõlli anduri ketta(triggeri) hamba sügavus? Kas piisab 3mm? Mis juhtub kui see liiga väike on?
Ilma kogemuse ja google'ta pakuks, et peaks töötama küll. Oleks nagu stockis mõnel sellist näinud (Punto 2002 1.2L äkki). No ja loogika ütleb, et mida suurem ratas seda kaugemalt võid mõõta. Sõltub ka kui suur see ratas ise on ja palju neid hambaid on. Kui õigesti mäletan, siis mul mingi 0.5 kuni 3mm pealt luges ~5mm ratast ja kui kogemata andur üldse lahti oli ja otsas loperdas, siis üle 6000rpm ei lugenud välja
Nii, et ära põe. Veel parem kui pildi paned.
Rain573 kirjutas:Mis peaks olema väntvõlli anduri ketta(triggeri) hamba sügavus? Kas piisab 3mm? Mis juhtub kui see liiga väike on?
Ilma kogemuse ja google'ta pakuks, et peaks töötama küll. Oleks nagu stockis mõnel sellist näinud (Punto 2002 1.2L äkki). No ja loogika ütleb, et mida suurem ratas seda kaugemalt võid mõõta. Sõltub ka kui suur see ratas ise on ja palju neid hambaid on. Kui õigesti mäletan, siis mul mingi 0.5 kuni 3mm pealt luges ~5mm ratast ja kui kogemata andur üldse lahti oli ja otsas loperdas, siis üle 6000rpm ei lugenud välja
Nii, et ära põe. Veel parem kui pildi paned.
kasvõi mingi tasu eest???
Raha eest teeb sulle selle iga kollektori valmistaja. 6 silindrilise split entry tegemine on tegelikult lihtsamgi kui neljase tavalise tegemine aga siin pildil pole vist dual entryga tegu
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kuna 530d on ka turboauto , siis oskab keegi soovitada, et millest teha ja kust osta, et sellised pidurite tuulutus kanalid teha. Materjal võiks olla alumiinium, krae võiks olla 1-1,5cm lai ja hea oleks kui oleks välja poole kumer.