rumalad küsimused...

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Master003
Postitusi: 222
Liitunud: 11.04.2006 18:01
Asukoht: Tallinn

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas Master003 »

Sai paigaldatud autole suurem cooler. Originaal ca 30mm läbimõõduga, uus ca 5cm läbimõõduga. (Uus siis selline:Pilt
Peale cooleri pagaldamist läks kütusesegu lahjaks. Enne oli 13.8 ja nüüd 17.9. Seda siis tühikäigul käies
Millest selline muutus võis tulal ja kuidas seda parandada?

Sai proovitud suurema tootlikusega pihusteid 315cc asemel läks 450cc ja 3.8bar-ine kütuse rõhu regulaator (asub lati küljes) kuid näitu see ei muutnud. Pigem muutus asi hullemaks. Mootori pöörded tõusid iseenesest, kuigi gaasi ei andnud. Nagu oleks üle uputanud.

Kasutusel Aem-i wideband.
autoks volvo 850 t5, mis sõidab originaal ajuga
Volvo S70 T5[color=red]M[/color]
plönn
Postitusi: 56
Liitunud: 06.01.2010 16:27
Asukoht: Tartu

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas plönn »

wild guess: vaakum lekib (ja cooler ei puutu asjasse). Lihtne test -sussita tühikäigul stardiabi vaakumvoolikute läheduses, kui pöörded tõusevad, siis oled oma vea leidmisele sammu võrra lähemal.
rats
doperide
Postitusi: 3
Liitunud: 27.04.2011 20:07

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas doperide »

Sai turbo lahti võetud geomeetria puhastamiseks. Selgus ka põhjus miks geomeetria tegelikult kinni on - osad labad on viga saanud. Turbiiniratas on samuti kergelt kahjustada saanud, samas lõtkud jms puuduvad.

Leidsin samasuguse turbo doonoriks, millel on küll kerged lõtkud, kuid muu peaks korras olema, tuli sõitva auto pealt.

Kas turbiiniratta vahetus tähendab automaatselt ka seda, et tuleb tasakaalustada või kehtib see ainult pukside puhul?

e39 530d turbo.
Kasutaja avatar
prj
Postitusi: 113
Liitunud: 03.08.2010 15:29
Asukoht: Tallinn

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas prj »

doperide kirjutas:Kas turbiiniratta vahetus tähendab automaatselt ka seda, et tuleb tasakaalustada või kehtib see ainult pukside puhul?

e39 530d turbo.
Üldjoontes Garretit ning KKK-d tasakaalustatakse ühes tükis, Holsetil tasakaalustatakse kõike eraldi.
Ehk siis esimese kahe puhul oleks reeglina vaja tasakaalustada.

Muidugi saab ka tasakaalustamata kokku panna, aga ära imesta, kui poole aastaga lõtk jälle ülisuur on ja puksid läbi.
doperide
Postitusi: 3
Liitunud: 27.04.2011 20:07

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas doperide »

Selge, enda turbol on turbiin ka viga saanud ja labad veidi kõverad. Panen hoopis selle peale, mis sai ülisoodsalt doonoriks ostetud. Mingisugune lõtk on olemas, kuid vähemalt välised vigastused puuduvad. Kui peaks laiali minema, siis võtan lihtsalt geomeetria osa ja panen oma praegusele turbole.
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas mart154 »

mart154 kirjutas:Otsin ristiasetusega VW moto kaalu.

Tore oleks leida võimalikult täpne number.

Tarvis ringrajaauto projekteerimisel. Weight distribution, COG jne.


edit: AGU on näiteks üks levinumaid vist?
Ikka otsin veel VAG 20v turbo kaalu koos 5-käigulise ristiasetuse kastiga. :)
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
BA3
Postitusi: 15
Liitunud: 02.09.2010 19:31

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas BA3 »

Teema pealkirja arvestades peaks siia sobima. Plaanis on paigaldada megasquirt 2, sissepritse ja turbo ühele mootorile mille süütesüsteem koosneb hetkel kommutaatorist ja halli anduriga jagajast ning süütepoolist. Küsimus on see, et kas sellise süsteemiga on võimalik süüdet boosti ajal hilisemaks keerata või on ainuke võimalus väntvõlli rattale triggerwheel panna ja vr andur seda lugema ning coilpack osta?
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas KaroK »

Programmeeritavad juhtarvutid ongi eelkõige süütenurga reguleerimiseks - kütusesegu rikastamine on lihtne :)
Kui selle jagaja minema viskad, siis vaata, et õlipump sama võlli peal ei ole :)
Kasutaja avatar
Rain573
Postitusi: 110
Liitunud: 16.01.2006 13:00
Asukoht: Võru

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas Rain573 »

Mis peaks olema väntvõlli anduri ketta(triggeri) hamba sügavus? Kas piisab 3mm? Mis juhtub kui see liiga väike on?
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas Astrona »

Rain573 kirjutas:Mis peaks olema väntvõlli anduri ketta(triggeri) hamba sügavus? Kas piisab 3mm? Mis juhtub kui see liiga väike on?
Ilma kogemuse ja google'ta pakuks, et peaks töötama küll. Oleks nagu stockis mõnel sellist näinud (Punto 2002 1.2L äkki). No ja loogika ütleb, et mida suurem ratas seda kaugemalt võid mõõta. Sõltub ka kui suur see ratas ise on ja palju neid hambaid on. Kui õigesti mäletan, siis mul mingi 0.5 kuni 3mm pealt luges ~5mm ratast ja kui kogemata andur üldse lahti oli ja otsas loperdas, siis üle 6000rpm ei lugenud välja :)
Nii, et ära põe. Veel parem kui pildi paned.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
Rain573
Postitusi: 110
Liitunud: 16.01.2006 13:00
Asukoht: Võru

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas Rain573 »

Astrona kirjutas:
Rain573 kirjutas:Mis peaks olema väntvõlli anduri ketta(triggeri) hamba sügavus? Kas piisab 3mm? Mis juhtub kui see liiga väike on?
Ilma kogemuse ja google'ta pakuks, et peaks töötama küll. Oleks nagu stockis mõnel sellist näinud (Punto 2002 1.2L äkki). No ja loogika ütleb, et mida suurem ratas seda kaugemalt võid mõõta. Sõltub ka kui suur see ratas ise on ja palju neid hambaid on. Kui õigesti mäletan, siis mul mingi 0.5 kuni 3mm pealt luges ~5mm ratast ja kui kogemata andur üldse lahti oli ja otsas loperdas, siis üle 6000rpm ei lugenud välja :)
Nii, et ära põe. Veel parem kui pildi paned.
Selline see asi on :D

Pilt
---enn---
Postitusi: 51
Liitunud: 27.01.2009 21:18
Asukoht: Harjumaa

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas ---enn--- »

.
Viimati muutis ---enn---, 27.06.2013 20:09, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas jeff01 »

kasvõi mingi tasu eest??? :-D
Raha eest teeb sulle selle iga kollektori valmistaja. 6 silindrilise split entry tegemine on tegelikult lihtsamgi kui neljase tavalise tegemine aga siin pildil pole vist dual entryga tegu
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
digimarket
Postitusi: 212
Liitunud: 17.06.2007 17:32
Asukoht: Soome

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas digimarket »

Kuna 530d on ka turboauto :) , siis oskab keegi soovitada, et millest teha ja kust osta, et sellised pidurite tuulutus kanalid teha. Materjal võiks olla alumiinium, krae võiks olla 1-1,5cm lai ja hea oleks kui oleks välja poole kumer.
Pilt
BMW M52 328i turbo
ValgeKotkas
Postitusi: 285
Liitunud: 16.03.2009 0:25
Asukoht: Tallinn

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas ValgeKotkas »

Keegi oskab öelda, mis autotootjalt/kust saada Eestis korralikku! ja tugevat karterituule klappi, et sisselaskele taha ühendada.
PCV Valve
ECI
Vasta