
Hetkel on torustikul "ajutine" lahendus ning süsteemi pikkust on lihtne muuta. Kahjuks eriti katsetada ei jõudnud, mille tõttu võivad näitajad pisut veel suureneda pikkuse muutmisel.
Täpsustan, et pole minu autoga tegujeff01 kirjutas:nüüd tundsin ka su auto ära :D
Ei oska täpselt öelda, mis marki tsikli pealt need tulid. Motodepoos ütlesime eelistatud TB läbimõõdu ning selle järgi toodi laoruumist selline toode. Täpselt ei osatud kommenteerida, mille pealt see pärit on. Väidetavalt 1000 kuubikulise bike pealt. Keegi ära tunneb, siis võib teada anda, millega täpsemalt tegu. Peamised kriteeriumid olidki klapi läbimõõt ning see, et oleks võimalik eraldada neid mooduliteks.hents99 kirjutas:Mille itb'd kasutusele läksid?
Ei oska kahjuks osagaasiga sõidu kohta mingeid fakte välja tuua, üldse on selle valdkonna kohta mõistlikku kirjandust üsna vähe. Enamik juttu on selline, kus keegi kogemuslikult on mingise väärtuse leidnud. Osakoormusega kiirendamisest polnud mu meelest kuskil juttu. Loogiliselt mõeldes on kindlasti siibri asendil mingine mõju. Konkreetsel süsteemil polnud nende asendiga väga valikut, kuna oli soov jätta alles originaal pihustid koos oma vahetükiga.jeff01 kirjutas:Kui lõputöö raames on tegeletud, siis ehk räägid lähemalt erinevate kauguste leidmisest?
Saan aru, et WOT alas pole vahet kui kaugel on siber vaid loeb kogu trakti pikus kuid osagaasiga kiirendades on ilmselt juba vahe suur?
PS sul paistavad 90kraadised plastpõlved just oma kehva nurga tõttu silma. St et samasuguseid põlvi on saada ka muutumatu diameetriga pöördekohas......Ehk voolaks paremini? Ja teine asi on see, et algus on kummilõdvikuga ühendus, kas see ei tõmble tühikäigul? kuna tegu on ralliautoga millel ei saa vigu lubada siis soovitan need jäigema ühenduse vastu vahetada sest need mängivad nii palju tühikäigul, et tekib probleeme....ka väga jäiga "lõdviku" väsitab tühikäigu popsumine ära.