BIKE:honda cbr 600f 1990a.+turbo -juss-

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Kas alumiinium tihend ültse püsib vahel, kahtlus tekkis kuna originaal tihend mingisugune teras,täitsa roostevaba pole aga magnetit ka ei vüta.
Samas ma ei usu ,et vahelt ära ka pületab, kas keegi on teinud uue tihendi al-ist?

Kas mu küsimus on liiga loll või pole keegi sellega kokkupuutunud :?
kala
Postitusi: 39
Liitunud: 12.01.2006 19:10

Postitus Postitas kala »

http://www.csgnetwork.com/compcalc.html
äkki on sellest programmist kasu!
Dodge ram cummins
Ford sierra cosworth
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Kui palu on vaja siis turbo puhul süüdet hilisemaks keerata???
Mul on võimalik süüdet keerata 19kraadi kaupa :-D Ega vist üle selle vist pole mõtet ka...
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

se sõltub ikka konkreetsest projektist....tuleb seadistada ja siis koos seguga ka syyde paika panna. Arvan et jälgides nii segu kui detonatsiooni signaali...
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Tekkis jälle üks ootamatu probleem,mida ma juba algusest peale kartsin :cry: Nimelt mootorikett on liiga lühike :x kui panna kaks lüli vahele kas see muudab vända ja nukkide käimissuhte ära :shock:,või on kõik OK
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

minu loogika on see et sa viid neid lihtsalt teineteisest eemale...
kui nende asetus panna sarnaselt paika ja siis ei tohiks nagu erinevust olla... :S
must
Postitusi: 14
Liitunud: 29.07.2005 13:55

Postitus Postitas must »

juss kirjutas:Tekkis jälle üks ootamatu probleem,mida ma juba algusest peale kartsin :cry: Nimelt mootorikett on liiga lühike :x kui panna kaks lüli vahele kas see muudab vända ja nukkide käimissuhte ära :shock:,või on kõik OK
Ma küll pole professor, aga......Asja mõte on ülekannet säilitada. Kui sul on 2 sama suurt hammasratast ja sa viid need teineteisest näiteks topelt-kaugemale, kui varem, siis pöörates ühte ühe tiiru, pöörleb teine samamoodi jätkuvalt ühe tiiru. Kui sa ketti pikendad, siis ülekanne ei muutu. Nii et võib pikendada. Aga oota teiste bosside arvamusi ka :) .

Edit: jõuti ette juba :) .
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Ega ma isegi arvasin,et ülekanne ei muutu aga igaksjuhuks kontrollisin,et mitte sitta kokku keerata!!!
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

kustutatud
Viimati muutis henri, 29.03.2006 0:32, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Mull saab mootor võistlustel maksimaalselt kuuma 10-20sek. Aga seadistamise ajal võib asi küll kuuma saada :(
Vee sissepritse puhul jälle lisaraskus.
Ei suuda ikka veel otsustada ka muuta süüded või mitte :?
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

kustutatud
Viimati muutis henri, 29.03.2006 0:31, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Aga siis on ju mõtekam juba metanooliga sõitma hakata,kun see jahutab mootorit nii mis kole!
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

kustutatud
Viimati muutis henri, 29.03.2006 0:30, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Nii sai nüüd siis pauk torru aga juba jälle jama :( nii kui gaasi anda kohe hing kinni ja jääb seisma ehk siis ei saa kütet kätte.Aga tsiklil on juu veel vaakum karpad nii,er kui gaasi keerad avab kõigepealt õhu siibri ja kui tegib hõrendus siis avab alles vaakumsiibri,mille alla on küttenõel, sama süsteema nagu autol ainult üksteise järel, mitte kõrvuti.Aha kui mina gaasi keeran siis surub turbo rõhk kohe vaakumisiibri üles ja ongi hing kinni :( . Ilmselt on kaks varjanti kas panna vaakumi siibrile tugevam vedru või ühendada vaakumi ülemisse kanbrisse ka survevoolik et ka seal oleks sama surve kui turbo puhub :) Ilmselt on see viimane varjant mõtekam aga mis teised arvavad :?:
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

kui sa gaasi annad sisi ei tekita turbo kohe mingit rõhku sul ju!
Vasta