Audi b4.92a Ise istutatud turbomootoriga.Väike s

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Väike s
Postitusi: 17
Liitunud: 08.04.2013 16:29
Asukoht: Viljandi

Audi b4.92a Ise istutatud turbomootoriga.Väike s

Postitus Postitas Väike s »

Kuna olen siin foorumis uus ei osanud kuskilt mujalt pihta hakata kui siit.Autoks on siis b4 mis oli algselt 2.0 66kw.Kuid sai otsa see mootor ja tekis mõte peale visata audi 200 turbo mootor 2,1l 134 kw.Modimist ja ehitamist oli palju,kuid nüüdseks on asi peal ja nägu naerul.Esimene aasta sõitsin mehaanilise pritse ja originaal ajude ja vidinatega.Tänaseks päevaks on peal progaju,el.pritse,lairibalamda j.n.e.Turbo rõhk on 1,5 bar.Mootor sai aasta aega tagasi ülepuuritud,sai uued kolvid,rõnngad ja tehtud plokikaane. Ja mis kõige tähtsam ARK-is arvel ja ümmber ehitus luba passis sees.Vedrustus ja silla puksid on FK toode,väljalase on 60mm roostevaba kuni lõpuni.Koorem muusikat on sisse ehitatud.Paari kuu pärast saan ehk pinki,saan teada tõelised kw-d.
juku
Postitusi: 10
Liitunud: 27.11.2012 23:34

Re: Audi b4.92a Ise istutatud turbomootoriga.Väike s

Postitus Postitas juku »

Tundub huvitav. Pilti ka ;)
Kasutaja avatar
Iff
Postitusi: 17
Liitunud: 06.03.2005 23:36

Re: Audi b4.92a Ise istutatud turbomootoriga.Väike s

Postitus Postitas Iff »

Tundub tore projekt!
Kuidas Sa ARK-iga kaubale said?
mitsu_manic
Postitusi: 495
Liitunud: 03.12.2009 19:22

Re: Audi b4.92a Ise istutatud turbomootoriga.Väike s

Postitus Postitas mitsu_manic »

Iff kirjutas: Kuidas Sa ARK-iga kaubale said?
+1
Väike s
Postitusi: 17
Liitunud: 08.04.2013 16:29
Asukoht: Viljandi

Re: Audi b4.92a Ise istutatud turbomootoriga.Väike s

Postitus Postitas Väike s »

ARK-is oli nagu ta oli,päev otsa oli auto seal,vanad käisid üle kõik kinnitused asjad mida pidin muutma.Aeti näpuga järge ja õhtuks oligi passis ümmber ehitus ja turbomootor sees.Ja maksma läks 19 euri.
Joel
Postitusi: 109
Liitunud: 29.11.2004 18:45
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Audi b4.92a Ise istutatud turbomootoriga.Väike s

Postitus Postitas Joel »

66kW algselt. St siis esiveoline?
[url=http://www.hot.ee/zernask]Liikurid[/url]
Väike s
Postitusi: 17
Liitunud: 08.04.2013 16:29
Asukoht: Viljandi

Re: Audi b4.92a Ise istutatud turbomootoriga.Väike s

Postitus Postitas Väike s »

Jepp esiveoline ta on.Aga ega ei tunne puudust kah nelikust.Kuna teine auto on a4 3,0 nelik, käppa kastiga 162 kw.Aga kuival ajal on b4 kiftim vigur.Kuid lumele ei saa neliku vastu miski. :)
Kasutaja avatar
Iff
Postitusi: 17
Liitunud: 06.03.2005 23:36

Re: Audi b4.92a Ise istutatud turbomootoriga.Väike s

Postitus Postitas Iff »

Ja arvestades modide hulka, ei tundnud ARK-i onud huvi kw vastu? Millises kontoris käisid?
Väike s
Postitusi: 17
Liitunud: 08.04.2013 16:29
Asukoht: Viljandi

Re: Audi b4.92a Ise istutatud turbomootoriga.Väike s

Postitus Postitas Väike s »

Olid kw-d mure põhjuseks küll kuna,seadus lubab peale tõsta mootori mis on vanast motost 30 prossu võimsam.Sellepärast tuligi eraldi neile onudele näidata mis on tehtud ja kuidas on tehtud.See nagu eri ülevaatus arki poolt.Mootori koodi järgi läksid mulle passi KG-134 kw ennem oli 66kw.Mida kinndlalt ei tohi muuta on sisselaske ja pritse süsteem ja väljalase. Aga ma käisin seal siis oli mehaaniline pritse ja selle moto originaal jubinad seal kapoti all.
KakukeO
Postitusi: 61
Liitunud: 21.03.2009 19:35
Asukoht: TALLINN

Re: Audi b4.92a Ise istutatud turbomootoriga.Väike s

Postitus Postitas KakukeO »

Ark % on ju antud kõige võimsama tehases paigalatud mootorile, seega ei lähtuta sellest,et sul on 2.0 66kw vaid võetakse selle järgi,et audi b4-le on paigaldatud tehasest nt 2.8 v6 mootorit(peaks vist olema b4 tehase võimsaim ?) Kuna see mootor on 128kw siis võid ametlikult paigaldada b4-le 128 pluss 12,8 kw mootori? Samuti oli töömahu osas piirangud peal ning massi. Need olid 10 ja 20% võimsamast mootorist. Vabandan kui eksin, kuid umbes niimoodi peaks olema ?
Kas autost pilte ka leidub ?
Autolab
Postitusi: 200
Liitunud: 07.06.2011 21:15
Kontakt:

Re: Audi b4.92a Ise istutatud turbomootoriga.Väike s

Postitus Postitas Autolab »

Kõige võimsam b4 peaks ikka olema RS2 ;)
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
tarmo
Postitusi: 32
Liitunud: 25.07.2007 19:58
Asukoht: tartumaa

Re: Audi b4.92a Ise istutatud turbomootoriga.Väike s

Postitus Postitas tarmo »

Just nimelt RS2 (232KW)
Väike s
Postitusi: 17
Liitunud: 08.04.2013 16:29
Asukoht: Viljandi

Re: Audi b4.92a Ise istutatud turbomootoriga.Väike s

Postitus Postitas Väike s »

Käis see jutt sealt läbi,et mida tehas sinna on paigaldanud kui ma õieti mäletan oli tehas selle aasta kerele kõige kangema r5 mootori pakkunud 98 kw.RS2 on oopis teine teema see on nelik.Pole tal titte pidureid.Ja v6 mootoril on arvatavasti mootori kinnitused teise kohapeal,kuna seaduse järgi ei tohi teha kerele ja poolraamidele lõikeid ja ümmber ehitusi.Eks sealt tuli ka see 98 kw aga mul on see selja taga ja passis asjad sees ei pea enam pead valutama. :)
twist
Postitusi: 84
Liitunud: 01.06.2006 17:28

Re: Audi b4.92a Ise istutatud turbomootoriga.Väike s

Postitus Postitas twist »

Autolab kirjutas:Kõige võimsam b4 peaks ikka olema RS2 ;)
Kas RS2 reaalsuses mitte P1 ei ole? Ja tolle tootjaks üldse quattro GmbH ja teistsugune on ka VIN-kood. Seega seda võrdluseks tuues ei saaks üldse löögile.
Ja monomähkija B4 võimsaim ridamootor oli üldse 101Kw 16V.
Kasutaja avatar
Rain573
Postitusi: 110
Liitunud: 16.01.2006 13:00
Asukoht: Võru

Re: Audi b4.92a Ise istutatud turbomootoriga.Väike s

Postitus Postitas Rain573 »

twist kirjutas:
Autolab kirjutas:Kõige võimsam b4 peaks ikka olema RS2 ;)
Kas RS2 reaalsuses mitte P1 ei ole? Ja tolle tootjaks üldse quattro GmbH ja teistsugune on ka VIN-kood. Seega seda võrdluseks tuues ei saaks üldse löögile.
Ja monomähkija B4 võimsaim ridamootor oli üldse 101Kw 16V.
2,6 110kw ja 2,8 128kw on ka veel olemas ja 2,0 16V 103kw
Vasta