Sr20det arp raamipoldid
Sr20det arp raamipoldid
Poldi spec näeb ette, et tuleks kinni tõmmata ca108 Nm . On keegi neid oma mootorisse paigaldanud. On see reaalne sellise jõuga need kinni vägistada. Naised olevat ka saunas rääkind, et on juhtunud kus sellise jõu juures poob vända kinni. Kes on kasutanud võiks muljetada.
Turbos make torque and torque makes fun
Re: Sr20det arp raamipoldid
Peaks kellaga pingutamise ajal vändaliini üle mõõtma ja siis valima õige nm, et avad ikka ümmargused oleks.
Mul sai sedasi Mihkliga tehtud.
Vana Mihkel näitab sulle ise ette ka
Mul sai sedasi Mihkliga tehtud.
Vana Mihkel näitab sulle ise ette ka

Re: Sr20det arp raamipoldid
Üks varjante on vist raamipakud soovitatud jõuga kinni tõmmata ja kui on mingid anomaaliad siis lihtsalt vändaliin üle hoonida/puurida. Kuigi võibolla mõtlen veidi üle.
Turbos make torque and torque makes fun
Re: Sr20det arp raamipoldid
Kes sul seda vändaliini siin hoonib? See vist on Soome saatmise keiss kui just midagi vabariigis muutunud ei ole.
Re: Sr20det arp raamipoldid
Meie hoonime vändaliini näiteks.
Sai seda kunagi arutatud ka kuskil siin foorumis.
Terv
Sai seda kunagi arutatud ka kuskil siin foorumis.
Terv
Re: Sr20det arp raamipoldid
Kogemus on näidanud, et pea alati tõmbab raami mõõdu ovaalseks, kui ARP spec järgi kinni pingutada tikud.
Kõige õigem oleks muidugi uuesti õigesse mõõtu hoonida aga poolkõva lahendusena käib Jaani mainitud variant ka.
Eestis paraku on puudulikult seadmeid ja pea olematu oskustööjõud, kes mootoridetailide töötlusega tegeleks.
See on osaliselt muidugi ka minu subjektiivne arvamus, seega iga inimene võib oma mootorit seal töödelda kus ise soovib.
Lihtsalt mõned kohad teevad seda oskuslikumalt ja kvaliteetsemalt kui teised kohad (alustades näiteks spetsiaalsete pinkide olemasoluga).
Kõige õigem oleks muidugi uuesti õigesse mõõtu hoonida aga poolkõva lahendusena käib Jaani mainitud variant ka.
Eestis paraku on puudulikult seadmeid ja pea olematu oskustööjõud, kes mootoridetailide töötlusega tegeleks.
See on osaliselt muidugi ka minu subjektiivne arvamus, seega iga inimene võib oma mootorit seal töödelda kus ise soovib.
Lihtsalt mõned kohad teevad seda oskuslikumalt ja kvaliteetsemalt kui teised kohad (alustades näiteks spetsiaalsete pinkide olemasoluga).
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Sr20det arp raamipoldid
Märksõnaks on hea käega treial.
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 03.12.2009 19:22
Re: Sr20det arp raamipoldid
Kahjuks kodulehte sirvides ei saanud küll mingit adekvaatset vastust, seda pm kõikidele küsimustele.KaroK kirjutas:Meie hoonime vändaliini näiteks.
Sai seda kunagi arutatud ka kuskil siin foorumis.
Terv
Soe soovitus: nähke tollega rohkem vaeva, hetkel meeletu info puudus, mis ei kisu küll teie poole pöörduma.

Re: Sr20det arp raamipoldid
Päris koduleht on hetkel jah pisut hooletusse jäänud, kuid nagu tänapäeval kombeks, sisaldab rohkem materjali Facebooki leht:
http://www.facebook.com/pages/Agito-Per ... 0189184960" onclick="window.open(this.href);return false;
Lühidalt
Agito Performance OÜ tegeleb peamiselt:
*Erinevate mootorsõidukite ümberehitustega
*Võidusõiduautode ettevalmistuse ja -hooldusega
*Vedrustuse geomeeetria analüüsi ning -ümberehitustega
*Erinevate metallitöödega - käterätihoidjatest turvapuurideni
*Sisepõlemismootorite remondi ja -forsseerimisega
*Tehniliste konsultatsioonide ja -ekspertiisidega(ei ole riiklikult tunnustatud)
*Tava- ja roostevaba terase ning alumiiniumi keevitamisega
*Väljalaskesüsteemide valmistamisega
Kui ka oma majas ei ole alati vastavaid seadmeid, siis teame, kust töid sisse osta.
Paar numbrit
Indrek Teppan: 5 5 6 8 7 3 4 9
Mina: 5 2 6 8 0 5 0
Lugupidamisega,
http://www.facebook.com/pages/Agito-Per ... 0189184960" onclick="window.open(this.href);return false;
Lühidalt
Agito Performance OÜ tegeleb peamiselt:
*Erinevate mootorsõidukite ümberehitustega
*Võidusõiduautode ettevalmistuse ja -hooldusega
*Vedrustuse geomeeetria analüüsi ning -ümberehitustega
*Erinevate metallitöödega - käterätihoidjatest turvapuurideni
*Sisepõlemismootorite remondi ja -forsseerimisega
*Tehniliste konsultatsioonide ja -ekspertiisidega(ei ole riiklikult tunnustatud)
*Tava- ja roostevaba terase ning alumiiniumi keevitamisega
*Väljalaskesüsteemide valmistamisega
Kui ka oma majas ei ole alati vastavaid seadmeid, siis teame, kust töid sisse osta.
Paar numbrit
Indrek Teppan: 5 5 6 8 7 3 4 9
Mina: 5 2 6 8 0 5 0
Lugupidamisega,