K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,
Re: K:ainult kriuks ca18det :D
rihm maha, nukad maha ja anna starterit. Kas siis ka kriuksub?
Re: K:ainult kriuks ca18det :D
Minul ulgus hammasrihm nii, kui ma ta liialt pigule panin. Kui nii siis pead uue hammasrihma panema sest see juba haiget saanud.
See siis oli puhtalt minu kogemus ja minul oli mootoriks Mazda F2 mootor.
See siis oli puhtalt minu kogemus ja minul oli mootoriks Mazda F2 mootor.
Re: K:ainult kriuks ca18det :D
üks vide oka siis
Re: K:ainult kriuks ca18det :D
Heh.Kvaliteet :D.Selle raha mis raiskaksin kaamera peale,kulutaksin parem naise või laste peale :P.Ok. Peale viimast kokku panekut ei ole veel midagi proovinud teha. Aga proovin ära kõik pakutud variandid. Lisaks sai lõigatud ühe mootori otsakaan lahtiseks nii et näha oleksid rihmarullikud töötamise ajal.Homme testima. Peab vist paar kasti õlut preemiaks panema sellele kes lahendaks probleemi :D.
Re: K:ainult kriuks ca18det :D
No nii. Läheb siis õllede jagamiseks.Veaks siis ikkagi liigselt pingutatud hammasrihm.Sai juba uus ära tellitud.Kellele õlled lähevad? :D.ehk oskab keegi õelda rihma pingutus Nm. See vana klassikaline pingutus ei ole just kõige parem. Kus kurat kevad on? Vaja kuulutama hakata?
Re: K: ca18det
No vihje andsin mina :D aga, kui sa õllesid tahad jagada siis mulle sobiks õlle asemel näiteks soodsalt CA18DET kasutatud kepsud kolvid
noo ma usun see on üks väheseid juhuseid kus saab interneti teel autot remontida.

Re: K: ca18det
mul seisavad need asjad riiulis :D ainuke et kolvisõrmed ja kepsu puksid on väsinud.kepsud ja kolvid täitsa ok.arutame seda privas.silvia kirjutas:No vihje andsin mina :D aga, kui sa õllesid tahad jagada siis mulle sobiks õlle asemel näiteks soodsalt CA18DET kasutatud kepsud kolvidnoo ma usun see on üks väheseid juhuseid kus saab interneti teel autot remontida.
Re: K: ca18det
tehniliselt pakkusin rihmarullikute/rihma asja mina... nii,et ... 

ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: K: ca18det
tel nr,õlle mark ja smarti sihtpunk palun.Maik kirjutas:tehniliselt pakkusin rihmarullikute/rihma asja mina... nii,et ...
Re: K: ca18det
leidsin netist sellise varjandi :If you can wiggle the belt between the pulleys up and down by about 10mm with no effort then thats about right. If you cant, its too tight.
Re: K: ca18det
homme pean ühe paki teele panema.Maik kuhu õlled lähevad?innu21 kirjutas:tel nr,õlle mark ja smarti sihtpunk palun.Maik kirjutas:tehniliselt pakkusin rihmarullikute/rihma asja mina... nii,et ...
Re: K: ca18det
Pingsust saab ka nii kontrollida:
Mõne pikema rullidevahelise lõigu peal peaks saama ilma liigset jõudu kasutamata rihma 90 kraadi keerata.
Mõne pikema rullidevahelise lõigu peal peaks saama ilma liigset jõudu kasutamata rihma 90 kraadi keerata.
Re: K: ca18det
nii olen siiani teinudki kuid jah näed siis tulemust.näpud nagu näpitsad :D :PKaroK kirjutas:Pingsust saab ka nii kontrollida:
Mõne pikema rullidevahelise lõigu peal peaks saama ilma liigset jõudu kasutamata rihma 90 kraadi keerata.
Re: K: ca18det
pill nurrub :D.proovi sõitki selja taga.suverehvidega lumisel teel kuid siiski kevad kuulutatud. 

Re: K: ca18det
tõstame teemat veel.lõpuks sai maanteel ja tänavatel kah tiirutatud.ilmnes mingi teema siduriga (arvan). 1 ja 2 käiguga kiirendades tekib selline haukuv kakkuv vibra sisse.ei saa aru kas sidurist või kardaanis.jõnksutab pisut.pigem ikkagi sidurist.aga mis saab valesti olla? siduri ketas on uute klotsidega(lasin tuttaval neetida),korv oli heas korras.Või on midagi tasakaalust väljas?hooratas?