VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
uzzac
Postitusi: 168
Liitunud: 30.10.2008 15:29
Asukoht: Tallinn

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Postitus Postitas uzzac »

Näiteks
Pilt
Kasutaja avatar
uq
Postitusi: 171
Liitunud: 19.09.2006 15:36

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Postitus Postitas uq »

Natuke olen ennast suutnud liigutada. Hetkel sild värvis ja tala puksid treimises, loodan, et nädalalõpuks saab see auto üle pika aja ratastele.
Pilt
Pilt
Hoovastikus kasutasin passat b6,golf4 ja polo juppe.
Pilt
Tagumised kannud tegin uuesti ringi.
Pilt
Pilt
Eksentrik poldid tagasillale ja hoovastiku korpus mis sobib sellesse tunnelise ilma lõikumatta.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
uq
Postitusi: 171
Liitunud: 19.09.2006 15:36

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Postitus Postitas uq »

Pole küll palju tehtud, aga midagi vaikselt koguaeg nokitsen, finantsi tõttu liigub ehitus teo sammul, aga vähemalt liigub. Kere ja mootorijuhtmestik valmis, vaja veel mõned pistikud teha. Sisu poolest veel juhiistmepadjad puudu, kui kuskilt ei saa peab uued tellima.
Pilt
Pilt
Pilt
juku
Postitusi: 10
Liitunud: 27.11.2012 23:34

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Postitus Postitas juku »

Väga vägev projekt. Edu sellega 8)
Kasutaja avatar
uq
Postitusi: 171
Liitunud: 19.09.2006 15:36

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Postitus Postitas uq »

Mootoriruum peaaegu valmis ja vaja veel haldexile paari jubinat, ning paarkümend pisiasja ja valmis ta olekski selleks aastaks.
Pilt
Pilt
Motary1
Postitusi: 729
Liitunud: 18.04.2007 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Postitus Postitas Motary1 »

Väga ilusasti ehitad seda autot :)
Üks küsimus ainult, et mis voolikud need kütuse omad on? Tunduvad suvalised majapidamise gaaasi või vee omad, mida siin foorumis nii palju näeb.
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Postitus Postitas Maik »

Tavalised kummivoolikuid ongi need,rüüga lihtsalt,et kenam vaadata oleks.
Mul samasugused pandud nt. oil catchcani jaoks. Suurt survet ei kannata.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Kasutaja avatar
uzzac
Postitusi: 168
Liitunud: 30.10.2008 15:29
Asukoht: Tallinn

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Postitus Postitas uzzac »

Bensuvoolikuna on need suur NO-NO! Sees on sel ainult kummivolla, ilma igasuguse riide või muu tugevduseta. Voolik muutub kergelt jäigaks ja ei ole ka kaugelt vaja otsida kurba tulemust.

Pilt
Kasutaja avatar
uq
Postitusi: 171
Liitunud: 19.09.2006 15:36

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Postitus Postitas uq »

Hydroscandist ostsin kütusevoolikuna, seda ei teadnudki, et ainult kummivoolik sees. Algselt tahtsin AN kütusevoolikud panna, aga siis oleks pidanud igast üleminekuid tegema, eks kunagi tulevikus saab korralikumad panna.
mitsu_manic
Postitusi: 495
Liitunud: 03.12.2009 19:22

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Postitus Postitas mitsu_manic »

Kui Hydroscandist siis kindlasti tegu NBR voolikuga, millel vooliku kaitseks lihtsalt metallrüü lisaks.
Sobib igati kütuse ja õli tarbeks. Kannatab kõvasti rohkem kui 5 Bari rõhku, kuni lausa 16 bari, mõnede tootjate väitel.
Sama voolik müüdaval ka Tööriistamarket, Trabiflex, Laki Auto jne jne.

Pigem muretsegu need mehed, kes kasutavad tõesti aiatarvete poest rohelisi veevoolikuid ning neid juhtmekuusega ühendavad. Jah, neid on igas foorumis, 99% autodest ka neljapäeva õhtustel kogunemistel.
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Postitus Postitas hents99 »

Ma olen ka sellist rüüsiga voolikut kasutanud, sees on muidugi mingi teflon ja otsad on pressitavad.

Samas see "AN" liidetele käiv voolik on ka tavaline kummivoolik+rüüs ümber.
Kasutaja avatar
uzzac
Postitusi: 168
Liitunud: 30.10.2008 15:29
Asukoht: Tallinn

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Postitus Postitas uzzac »

Just tegelesime vooliku teemaga. Enne oli kasutusel samasugune voolik. Rüüs täpselt sama mustriga ja tõenäoliselt ka Dunlopist või Hydroscandist ostetud. Sobib ta muidugi, aga kauaks, on küsimus. Rõhku ja bensu ennnast kannatab see voolik küll, kuid pikemas perspektiivis võib aasta paari pärast jama majas olla. Lihtsalt tasuks üle kontrollida võimalusel kas on ainult tavaline 1-2mm seinaga kummivolla rüüsi sees. Meil läks ta üli kiirelt kangeks ja mõned korrad isegi klambri tagant väntsutas vooliku katki. AN õigel bensuvollal on 2 kihti rüüsi ja voolik sees kõvasti tuugam.
Kasutaja avatar
uq
Postitusi: 171
Liitunud: 19.09.2006 15:36

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Postitus Postitas uq »

Selge, arvestades, et see auto rohkem seisab garaazis kui sõidab siis panen kõrva taha :) . Kahe aasta pärast vast juba uued voolikud.
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Postitus Postitas hents99 »

Kummivoolikud hüdropoodidest hakkavad imelikul kombel mõranema suht kiiresti. "Riidega" kaetud voolikud kestavad hästi.

Ise olen AN liidete ja vooliku peale läinud. Tuleb tihtipeale odavam ja näeb mingismõttes ka esinduslikum välja. Eks ta ole kergem ja saab musta värvi valida :-D
volvofan
Postitusi: 26
Liitunud: 24.10.2012 9:04
Asukoht: Pärnu

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Postitus Postitas volvofan »

Need hüdrovoolikud ei kannata kuuma, sellest ka kõvaks minek.
Vasta