VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex
Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
Näiteks

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
Natuke olen ennast suutnud liigutada. Hetkel sild värvis ja tala puksid treimises, loodan, et nädalalõpuks saab see auto üle pika aja ratastele.


Hoovastikus kasutasin passat b6,golf4 ja polo juppe.

Tagumised kannud tegin uuesti ringi.


Eksentrik poldid tagasillale ja hoovastiku korpus mis sobib sellesse tunnelise ilma lõikumatta.




Hoovastikus kasutasin passat b6,golf4 ja polo juppe.
Tagumised kannud tegin uuesti ringi.
Eksentrik poldid tagasillale ja hoovastiku korpus mis sobib sellesse tunnelise ilma lõikumatta.
Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
Pole küll palju tehtud, aga midagi vaikselt koguaeg nokitsen, finantsi tõttu liigub ehitus teo sammul, aga vähemalt liigub. Kere ja mootorijuhtmestik valmis, vaja veel mõned pistikud teha. Sisu poolest veel juhiistmepadjad puudu, kui kuskilt ei saa peab uued tellima.



Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
Väga vägev projekt. Edu sellega 

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
Mootoriruum peaaegu valmis ja vaja veel haldexile paari jubinat, ning paarkümend pisiasja ja valmis ta olekski selleks aastaks.


Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
Väga ilusasti ehitad seda autot
Üks küsimus ainult, et mis voolikud need kütuse omad on? Tunduvad suvalised majapidamise gaaasi või vee omad, mida siin foorumis nii palju näeb.

Üks küsimus ainult, et mis voolikud need kütuse omad on? Tunduvad suvalised majapidamise gaaasi või vee omad, mida siin foorumis nii palju näeb.
Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
Tavalised kummivoolikuid ongi need,rüüga lihtsalt,et kenam vaadata oleks.
Mul samasugused pandud nt. oil catchcani jaoks. Suurt survet ei kannata.
Mul samasugused pandud nt. oil catchcani jaoks. Suurt survet ei kannata.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
Bensuvoolikuna on need suur NO-NO! Sees on sel ainult kummivolla, ilma igasuguse riide või muu tugevduseta. Voolik muutub kergelt jäigaks ja ei ole ka kaugelt vaja otsida kurba tulemust.


Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
Hydroscandist ostsin kütusevoolikuna, seda ei teadnudki, et ainult kummivoolik sees. Algselt tahtsin AN kütusevoolikud panna, aga siis oleks pidanud igast üleminekuid tegema, eks kunagi tulevikus saab korralikumad panna.
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 03.12.2009 19:22
Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
Kui Hydroscandist siis kindlasti tegu NBR voolikuga, millel vooliku kaitseks lihtsalt metallrüü lisaks.
Sobib igati kütuse ja õli tarbeks. Kannatab kõvasti rohkem kui 5 Bari rõhku, kuni lausa 16 bari, mõnede tootjate väitel.
Sama voolik müüdaval ka Tööriistamarket, Trabiflex, Laki Auto jne jne.
Pigem muretsegu need mehed, kes kasutavad tõesti aiatarvete poest rohelisi veevoolikuid ning neid juhtmekuusega ühendavad. Jah, neid on igas foorumis, 99% autodest ka neljapäeva õhtustel kogunemistel.
Sobib igati kütuse ja õli tarbeks. Kannatab kõvasti rohkem kui 5 Bari rõhku, kuni lausa 16 bari, mõnede tootjate väitel.
Sama voolik müüdaval ka Tööriistamarket, Trabiflex, Laki Auto jne jne.
Pigem muretsegu need mehed, kes kasutavad tõesti aiatarvete poest rohelisi veevoolikuid ning neid juhtmekuusega ühendavad. Jah, neid on igas foorumis, 99% autodest ka neljapäeva õhtustel kogunemistel.
Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
Ma olen ka sellist rüüsiga voolikut kasutanud, sees on muidugi mingi teflon ja otsad on pressitavad.
Samas see "AN" liidetele käiv voolik on ka tavaline kummivoolik+rüüs ümber.
Samas see "AN" liidetele käiv voolik on ka tavaline kummivoolik+rüüs ümber.
Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
Just tegelesime vooliku teemaga. Enne oli kasutusel samasugune voolik. Rüüs täpselt sama mustriga ja tõenäoliselt ka Dunlopist või Hydroscandist ostetud. Sobib ta muidugi, aga kauaks, on küsimus. Rõhku ja bensu ennnast kannatab see voolik küll, kuid pikemas perspektiivis võib aasta paari pärast jama majas olla. Lihtsalt tasuks üle kontrollida võimalusel kas on ainult tavaline 1-2mm seinaga kummivolla rüüsi sees. Meil läks ta üli kiirelt kangeks ja mõned korrad isegi klambri tagant väntsutas vooliku katki. AN õigel bensuvollal on 2 kihti rüüsi ja voolik sees kõvasti tuugam.
Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
Selge, arvestades, et see auto rohkem seisab garaazis kui sõidab siis panen kõrva taha
. Kahe aasta pärast vast juba uued voolikud.

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
Kummivoolikud hüdropoodidest hakkavad imelikul kombel mõranema suht kiiresti. "Riidega" kaetud voolikud kestavad hästi.
Ise olen AN liidete ja vooliku peale läinud. Tuleb tihtipeale odavam ja näeb mingismõttes ka esinduslikum välja. Eks ta ole kergem ja saab musta värvi valida
Ise olen AN liidete ja vooliku peale läinud. Tuleb tihtipeale odavam ja näeb mingismõttes ka esinduslikum välja. Eks ta ole kergem ja saab musta värvi valida

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
Need hüdrovoolikud ei kannata kuuma, sellest ka kõvaks minek.