BIKE:honda cbr 600f 1990a.+turbo -juss-

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

NII arvutasin siis enda targa peaga välja kui paksu tihendi peab penema,et surveastet alla saada ja kui kedagi huvitab siis võin oma arvutust jagada teistega


Y = algse tihendi paksus
A = surveaste
A1 = vajalik surveaste
H = kolvikäik
D = hülsi läbilõike diagonaal
R = pool diagonaalist
S = hülsi läbilõike pindala
V = ruumala
V1 = põlemiskambri ruumala
V2 = vajalik põlemiskambri ruumala
H1 = tihendi paksus ilma põlemikambrita
H2 = vajalik tihendi paksus ilma põlemikambrita
H3 = vajalik tihendi paksus ,et saada surveaste alla
X = uue tihendi paksus

S = πR2
V = S×H
V1 = V÷A
V2 = V÷A1
H1 = V2÷S
H2 = V3÷S
H3 = H3-H2
X = H3+Y

kui kuskil mõni viga on siis võib seda ikka üelda sest ega ma isegi kindel pole ,et ma õieti selle jama välja mõtlesin :oops:
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

kustutatud
Viimati muutis henri, 29.03.2006 0:33, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

põhimõtteliselt võiksin ma sellest arvutile programmi ka teha :roll:
sisesta ja enter varjandis.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

henri kirjutas: H3 = H2-H1 minu valem on põmst selle edasiarendus =V1/S - V2/S ehk siis (V2-V1)/S
igaksjuhuks parandus et peaks tulema (V1-V2)/S mitte V2-V1

:)
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

kustutatud
Viimati muutis henri, 29.03.2006 0:33, muudetud 1 kord kokku.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

ma proovisin asja läbi ja sain et peaks ikka olema nii..
V1=4
V2=8
S=2

V1/2-V2/2= 4/2-8/2 =2-4 = -2 peaks olema õige..

(V1-V2)/2=(4 - 8)/2=-4/2= -2 tuleb sama tulemus

(V2-V1)/2=(8 - 4)/2=4/2= 2 niipidi on aga vale...

vbl sa mõtlesid et valem nii pidi kohe panna:

V2/S - V1/S
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

ma panin selle jama üles ,et endas kindel olla.
minu arvutused näitasid siis ,et kui kolvikäik 4,8cm kolviläbimõõt 6,3cm ja surveaste 11 ja kui oma 10minutit nuputasin siis oli tulemuseks ,et kui surveaste on ümardatult 8,5 siis peab tihendi paksus olema 1,5cm.
Kui keegi viitsib siis võib üle kontrollida sest ega ma endas kindel pole.
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Kui madalaks surveastme ültse ajada võib ma ise mõtlenis oma lolli peaga,et vaja oleks 7,4 peale aga ilmselt on see liiga madal kuna tehasest on bikedel 8,6 ja tavalisel fighteril on 8,2 aga millegi pärast ei ole kirjas kuskil kui palju on surveaste turbofighteritel, mis osalevad välismaal võistlustel.
Äkki keegi teb siis kui madalaks võib surveastet langetada?
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

ei tea kahjuks täpselt aga autode puhul on nii, et sõidetakse ka 6'ega, aga siit küss miks langetatakse surveastet? selleks et hoida ära detonatsiooni, aga kuidas seda veel ära hoida? Hea seadega niiet mõtle parem sellele kah kuidas jahutus ja syyde ning kytte segu paigas hoida!
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

küte tuleb katsetades paika panna ag süütega on küll kahtlane kuna süüdet ei saa muuta kui siis ainult vägisi :(
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Detonatsiooni ärahoidmiseks on väga hea vahend water injektion. Minu arust üks parimaid - kuigi selle väite võib ka vabalt ümber lükata.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Aga mida madalam surveaste on seda suurem võib ju ülerõhk olla vist või kuidas?kui surveaste kürge ja kui rõhku palju juurde keerad lendab mootor laiali aga madala surveastmega peaks rohkem ülerõhku kannatama.
Targast raamatust vaatasin seal oli ühel suzukil(1200cc)surveaste 8,2 ja ülerõhku 20psi-d 284hobujõudu, vänt ja kepsud veel originaalid.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

mida madalam surveaste seda suurem võib rõhk olla ilma detonatsiooni ohuta
water injectioni kohta on maximum boostis öeldud et see on alguses halvasti projekteeritud jahutuse kompenseerimiseks vms, aga samas wrc autot sõidavad sellega ja väga edukalt :)

ma arvan et kindlasti on sul paremaid viise kui tunde ärgi syyte paika ajamine...!
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

kustutatud
Viimati muutis henri, 29.03.2006 0:34, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

panter kirjutas:mida madalam surveaste seda suurem võib rõhk olla ilma detonatsiooni ohuta
water injectioni kohta on maximum boostis öeldud et see on alguses halvasti projekteeritud jahutuse kompenseerimiseks vms, aga samas wrc autot sõidavad sellega ja väga edukalt :)

ma arvan et kindlasti on sul paremaid viise kui tunde ärgi syyte paika ajamine...!
Sai uuritud ja selgus, et süüdet ei saagi muuta nii, et ma üritan surveastme viia kuskil 7,5 peale igaks juhus ,et laiali ei lendaks.
Vasta