disla turbo bensukale??

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
redline
Postitusi: 190
Liitunud: 23.02.2006 17:50
Asukoht: Tartu

disla turbo bensukale??

Postitus Postitas redline »

mul siis endal bmw 528i ja tahaksin sellele panna bmw 524d turbot
kas see oleks võimalik nii et turbo täidaks oma ülesannet???
millised probleemid võivad tekkida??
Kasutaja avatar
raxx
Postitusi: 98
Liitunud: 01.04.2005 14:03
Asukoht: tartu

Postitus Postitas raxx »

oma ulesannet taidab ta seal kull,aga kindlalt on too turbo liiga vaike sinu mootorile mille tagajarjel tekkib valjalaskekaaside teele liiga suur takistus ja see juba motole hea ei ole.Kui uldse sellist projekti ette votta siis otsi juba alguses turbo mis sobib.Naiteks holset HX40, HX50 voi schwitzer S81
quattromees
Postitusi: 79
Liitunud: 07.12.2004 1:04
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas quattromees »

Samas, ega see turbo nii väga väike ka ei ole:

Turbol sellised kirjad:
Tootja - Garret
Airesearch
1284171-0
466016-2MC
1341 F T80324
M10
Mõõtsin supleriga ka avad üle:
Kuum pool:
sisselase 57mm
väljalase 56mm
Külm pool:
sisselase 53mm
väljalase 35mm
Turbiini diameeter 60mm
Ilma vesijahutuseta, sisemine wastegate

Selle vile puuduseks on esiteks vesijahutuse puudumine.
1/8 mile - 8.628 @132.49km/h with slipping clutch...
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

miks on vesijahutuse puudumine puudus? :)
quattromees
Postitusi: 79
Liitunud: 07.12.2004 1:04
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas quattromees »

panter kirjutas:miks on vesijahutuse puudumine puudus? :)
Paratamatult keedab või isegi "praeb" vesijahutuseta vile oluliselt rohkem õli, rikkudes selle kvaliteeti.
1/8 mile - 8.628 @132.49km/h with slipping clutch...
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

See ei ole mingi puudus.
Tuleb endalt küsida: mis on eesmärgiks? Kui suvel linnavahel kärutada ja ummikutes passida, on vesijahutus hädavajalik. Kui aga ei ela Tlns, pole sellel mingit vahet. Piisab minutilisest tühikäigul käimisest pärast pikemat ja/või kiiremat sõitu ning turbo on piisavalt maha jahtunud, et mitte õli küpsetada. Loomulikult eeldab korras turbo ka kvaliteetset ja õigel ajal vahetatud õli.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Vasta