M: Toyota Aristo V300 Vertex

Turbo autod ja osad.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
topgear
Postitusi: 390
Liitunud: 05.03.2005 18:01
Asukoht: .EU
Kontakt:

M: Toyota Aristo V300 Vertex

Postitus Postitas topgear »

Pilt
2000a Toyota Aristo V300 Vertex edition
mootor 2JZ-GTE 206kw
automaat kast (+käiguvahetus roolilt) odo 88k
100% stock, täislisadega, heas korras masin.
Rohkem pilte
hind 7900eur (kaasa regamine inglismaal + kindlustus)

tel. 555 72 174
Kasutaja avatar
Indrek_s
Postitusi: 50
Liitunud: 08.09.2008 22:39
Asukoht: Tallinn

Re: M: Toyota Aristo V300 Vertex

Postitus Postitas Indrek_s »

Lihtsalt mainin, et sellele kastile saab teha upgrade umbes 10 EUR materjalikulu eest, mille tulemusena hakkab kast WOT reziimis käike vahetama millisekundi jooksul (no lauaga selga). See tähendab et kiiremini kui manuaalkastiga ja 2-3 vahetusel tõmbab ratta ringi, sel autol ehk ka 3-4 vahetusel.

Kastu upgrade Step-by-step õpetus saadaval minu käest. Töö tehtav ka dresseeritud ahvi poolt kanalis või tõstukil.
IS300
andres91
Postitusi: 2
Liitunud: 25.03.2012 15:24

Re: M: Toyota Aristo V300 Vertex

Postitus Postitas andres91 »

sellised kiired käiguvahetused kasti elueale kehvasti ei mõju? ja mugavusele?

edit: vabandan, et müügiteemat risustan, aga teema on huvitav.
Kasutaja avatar
Indrek_s
Postitusi: 50
Liitunud: 08.09.2008 22:39
Asukoht: Tallinn

Re: M: Toyota Aristo V300 Vertex

Postitus Postitas Indrek_s »

Mikid kasutavad seda upgrade ikka sadade tuhendete miilide peale ja pole sealsetest foorumitest lugenud, et kellelgi kasti katki oleks läinud.
Käiguvahetus tasase gaasiga ehk igapäevaselt on õige pisut äkilisem (need kastid on stockis sisuliselt tajumatu käiguvahetusega...nagu CVT :))
Täisgaasil lajatab järsult.
Reeglina pannakse kastile ka jahutusradaator, kuigi libistamine kuumutab õli rohkem, kui järsk latakas.
IS300
Vasta