Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Kuumakoja suurus peaks minu teada olema 12cm2 (võrdeline ligikaudu 0.89 A/R-iga).
Kui nüüd kollektor ennast õigustab siis Full boost võiks olla kuskil 3,5k juures.
Kui nüüd kollektor ennast õigustab siis Full boost võiks olla kuskil 3,5k juures.
Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
SR20DET + 12 kojaga hx35w = full boost mitte enne 4000rpm
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Miks sa 35 superit ei valinud ?
Turbos make torque and torque makes fun
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Super on kaks korda kallim !
Selle hx35 sain 300 eur kätte
Selle hx35 sain 300 eur kätte
Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
- Kpt. Trumm
- Postitusi: 273
- Liitunud: 29.11.2004 21:24
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Alla 4K see jah ei puhu. SR20 on sajandi saast rõhutootmisel.
PS! See lisa 300€ tasub ka ennast ära.
PS! See lisa 300€ tasub ka ennast ära.
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Aga tee oma vl-kolle ümber non-devided'iks ja võta kasutusele "quick spool valve", siis spoolib see turbo pisut mõnusamalt 

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Hmm polegi sellisest enne kuulnud ega näinud ! Eks vaatab kuidas ta mul praegu tööle hakkab ja siis mõtleb edasi mis saab.tarzic kirjutas:Aga tee oma vl-kolle ümber non-devided'iks ja võta kasutusele "quick spool valve", siis spoolib see turbo pisut mõnusamalt
Kui suured erinevused siis hx35w ja hx35 superil on peale väiksema kuumakoja ? Kuumakoda saaks enda omal kah väiksema vastu ära vahetada (Bullseye performance pakkub väiksemat kuumakoda) http://bullseyepower.com/u_turbine_housings.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
Tegelt tuleb siis sama hind välja mis superil kui hakkata ostma väiksemat kuumakoda hx35w-le.
Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
- Kpt. Trumm
- Postitusi: 273
- Liitunud: 29.11.2004 21:24
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Superil on labad ka teised. Mitte ainult kuumakoja suurus. Superit saab ka 12cm divided kojaga.
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Niih nüüd siis pmst kõik vaja olevad juppid on kohale jõudnud ja hakkasin tasapisi kokkuladuma kõike.
Vaja veel teha- downpipe, õli äravoolu toru ja coolerisse minev toru .Kollektor ära teipida.
Siin siis Jõujaama poolt tehtud väljalaske flants koos 3 tolli vband ühendusega

Uploaded with ImageShack.us

mõned pildid veel:



Vaja veel teha- downpipe, õli äravoolu toru ja coolerisse minev toru .Kollektor ära teipida.
Siin siis Jõujaama poolt tehtud väljalaske flants koos 3 tolli vband ühendusega

Uploaded with ImageShack.us

mõned pildid veel:



Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Hm,hea küsimus mul umbes sama süsteem , ehk turbo sisselase on 4" aga sul edasi tuleb 3" , saan aru,et sul mafi pärast see - mul see aga rõhupoolel,seega ei sega.
Kuidas sa tead,et see kitsendatud sisselase performancet ei võta vähemaks ?
Kuidas sa tead,et see kitsendatud sisselase performancet ei võta vähemaks ?
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Hmm ei oskagi vastata, enda arvates ei tohiks see väga mõjutada (ei ole 100% kindel) ehk keegi targem oskab öelda selle ülemineku kohta miskit ? Pragu on see lihtsalt vajalik ,et saaks ta käima orginaal maf-iga ja tulevikus plaan üle minna ikka map-i peale ning siis saab panna ka 4'' sisselaske.Maik kirjutas:Hm,hea küsimus mul umbes sama süsteem , ehk turbo sisselase on 4" aga sul edasi tuleb 3" , saan aru,et sul mafi pärast see - mul see aga rõhupoolel,seega ei sega.
Kuidas sa tead,et see kitsendatud sisselase performancet ei võta vähemaks ?
Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Hei,tiba küll OT aga...
Äkki oskad öelda,kes seda kütuserõhuregulaatorit müüb ja mis hinnaga,mis sul kasutusel on !!! Kas see on "Malpassi" originaal jupp,või miski Hiina replica
Terv Deiv
Äkki oskad öelda,kes seda kütuserõhuregulaatorit müüb ja mis hinnaga,mis sul kasutusel on !!! Kas see on "Malpassi" originaal jupp,või miski Hiina replica

Terv Deiv

Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Malpassi originaal ,see sai soetatud siit samast foorumist ! Usun ,et ebay-st saab neid !Robo kirjutas:Hei,tiba küll OT aga...
Äkki oskad öelda,kes seda kütuserõhuregulaatorit müüb ja mis hinnaga,mis sul kasutusel on !!! Kas see on "Malpassi" originaal jupp,või miski Hiina replica![]()
Terv Deiv
Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Oeh pole siia ammu update-inud!
Masin on siis hetkel koos ja sõidab !
Meestel oli õigus ,et asi hakkab full boosti tootma 4k rpm-st samas boost on mehine ja tõmme tundub perse düno järgi väga hea. Hetkel boost on 0,7bar.
Hea uudis on see ,et saime tööle Nismotronic RT tütarplaadi , masin käivitub nii soojast kui külmast peast väga hästi .
Sai ka Fuel Map-i natuke näppitud ning hetkel on segu paigas boosti alas aga nüüd hakkavad pihustid lõppema ja AFM on kah piiri peal .
Kohe kohe peaks tulema Nismotronicul uus Firmware välja millel on lisatud palju uusi funktsioone nagu Anti-Lag ja Map sensori abil juhtimine.
Plaan on tellida suuremad pihustid Rc Engineering (denso style) 1000cc oskab keegi miskit nende kohta head, halba rääkida ?
Hetkel sai ka mõned klõpsud tehtud masinast ja kapotialusest.





Masin on siis hetkel koos ja sõidab !
Meestel oli õigus ,et asi hakkab full boosti tootma 4k rpm-st samas boost on mehine ja tõmme tundub perse düno järgi väga hea. Hetkel boost on 0,7bar.
Hea uudis on see ,et saime tööle Nismotronic RT tütarplaadi , masin käivitub nii soojast kui külmast peast väga hästi .
Sai ka Fuel Map-i natuke näppitud ning hetkel on segu paigas boosti alas aga nüüd hakkavad pihustid lõppema ja AFM on kah piiri peal .
Kohe kohe peaks tulema Nismotronicul uus Firmware välja millel on lisatud palju uusi funktsioone nagu Anti-Lag ja Map sensori abil juhtimine.
Plaan on tellida suuremad pihustid Rc Engineering (denso style) 1000cc oskab keegi miskit nende kohta head, halba rääkida ?
Hetkel sai ka mõned klõpsud tehtud masinast ja kapotialusest.





Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
- LordVampire
- Postitusi: 394
- Liitunud: 17.02.2009 22:55
- Asukoht: Tallinn
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Terav pill, peab numbri meelde jätma et mitte foori taga tuuritada :D 

BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
"Küla laadija rästik" :D