ma ei taha sulle üldse vastu vaielda, vaid lihtsalt mõningad asju täpsustada

olengi oma ristiretkeks võtnud selle, et vähegi kummutada ka Saabidega mitte kokkupuutunud inimeste arusaami sellest kummalisest lennukitehase taustaga masinast

tõsi ta on, et Saab kui "teistsuguse" välimusega auto Eestis suht vähe levinud on. ja mida rohkem lõuna poole tulla, seda harvemaks nad jäävad. eks omamoodi ole selles süüdi ka asjaolu, et Saabi tehnikat ei tunta ja Lõuna-Eesti piirkonnas saadavad enamus remondimehi sind oma Saabiga ukse pealt kohe tagasi, ehkki selleks mingit reaalset põhjust tegelikult pole
Saab 96-te võib pidada ehk kõige ehedama disainiga Saabiks, aga kiiruse jutu koha pealt ma ei saa küll sinuga nõustuda. loomulikult pole tegu tänapäevase turbomodraga masinaga, aga oma aja (70ndatel hakati neile peale panema V4 modrasid) ja kaalu kohta on 96-l ikka väga ergas mootor. oled sa kunagi proovinud korras V4 modraga 96-ga sõita - sa ei kujuta ette, see on nagu sportsapakas või kabiiniga tsikkel. 1 tuttav mul on mitmel korral tln-trt trassil bemaritest, jeepidest jms põrinal 110-120-ga mööda pannud. need ju ei usu silmi ja ei saa asja niimoodi jätta, siis ongi tihtipeale see trass üheks parajaks võidusõiduks kujunenud. ükskord juhtus nii, et pani 2-st jeebist mööda ja need jälle temast. kuni lõpuks vihastasid jeebijuhid end seaks ja võtsid ta kahekesi endi vahele, tõprad igavased
mis puutub uute Saabide talvesõidu omadustesse, siis tegelikult on lood nii, et kõige paremateks peetakse jäistel radadel ikkagi vanu - 96, 99 ja klassik 900. seda kinnitavad ka mitmed uute Saabide omanikud.
nõustun, et sportauto imagot Saabil tavarahva hulgas pole. samas teavad paadunud fännid, et juba 80ndatel hakkas Saab väljastama mudelitele orig. tuuningosasid ja rõhus oma turbomudelitega aina rohkem sportlikkusele. kui auto24.ee lahti võtta, siis võib näha, et ka praegu enamuste pakutavate Saabi mudelite võimsus jääb 100-150 kW vahemikku... eks lähe veel aega, kui Eesti rahva arvamus Saabist muutub, kuid samas - kas ta üldse peakski muutuma? Saabifännid ongi enamjaolt selline eraklik rahvas, kes naudib eelkõige oma masinate teistest erinevat välimust ja alles seejärel pöörab tähelepanu masina võimsusele (ehkki ka sellel pole midagi häda).
Saabide kiireks ehitamisest ka - tegelt sellega ikka tegeletakse ka Eestis, kuid nagu ikka ei ole sellest laiadele massidele teada antud. 1 tegelane käis eelmine ndl just dünos, 2,3 L turboga 9000 tulemuseks oli 179 kW / 389 Nm @ 4200 rpm / 1,3 bar. siis olen veel kuulnud ühest tüübist, kel pooleli 9000 Aerole 500 hj peale aretamine, samuti Saabi-Anti klassiku (nagu minu oma) T16 projektist (hj teadmata, aga palju). eks salamisi pean ka ise plaani oma lennukile kW-sid ja Nm-sid juurde ehitada
