Pole vast kõige õigem koht küsimisek, kuid ehk kõige targemad vastused.
Nimelt saab üks diisel mootor omale turbo. Ainus asi mida ei saa külge kruvida on õli pihustid kolbide jahutuseks. Turbo on sama mis tehas paneb sama ploki külge. Kui oluline õli pihusti olemasolu on madala pöördega suurele diislile?
Maksimum pööre on 2400rpm ja r4 ~5L diisel?
Diislile turbo. Õli pihustite vajalikkus?
Diislile turbo. Õli pihustite vajalikkus?
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.
Re: Diislile turbo. Õli pihustite vajalikkus?
Ei taha keegi arvamust avaldada?
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.
Re: Diislile turbo. Õli pihustite vajalikkus?
Mis see imeline põhjus on et neid pihusteid siis paigaldada ei saa???
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Re: Diislile turbo. Õli pihustite vajalikkus?
Sest antud plokil puuduvad kanalid pihustite tarbeks.
Aga juba otsin kohta kus neid kanaleid puurida lasta. ISe asi kas üldse saab. Võimsuse kasv on ligi 2x ja ilmselt ei kannataks pikemalt seda jõudu kasutada ilma kolbe jahutamatta.
Aga juba otsin kohta kus neid kanaleid puurida lasta. ISe asi kas üldse saab. Võimsuse kasv on ligi 2x ja ilmselt ei kannataks pikemalt seda jõudu kasutada ilma kolbe jahutamatta.
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.
Re: Diislile turbo. Õli pihustite vajalikkus?
Palju sul sellel loomal siis heppaid olema saab? R4 ja 5L mootor aga kui masin ajast "kilp ja mõõk" siis kolvid tavaliselt nii paksud, et elavad selle jahutuse puudumise üle. Kui sa just ei kavatse driftima hakata
.

Re: Diislile turbo. Õli pihustite vajalikkus?
Heppasi saab olema vähe(originaalis on 60). Umbes 110-140.
Aga vääne peab olema 400-500nm. Ja seda juba 1400-2000rpm juures. Üsna spetsiifilise masina mootor ja pärineb ajast "sirp ja vasar".
Aga läheb ikka ilma. Paljud on seda turbotanud ja pole kolvi sulamise probleemi olnud. Ainult väntvõllid lähevad pooleks vahest

Aga läheb ikka ilma. Paljud on seda turbotanud ja pole kolvi sulamise probleemi olnud. Ainult väntvõllid lähevad pooleks vahest

Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.