siduri pidamine

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Re: siduri pidamine

Postitus Postitas ahto42 »

Väike vahemärkus Jaanile, et nm ja kg suhe on 10x. Ehk 480nm=48kg
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Re: siduri pidamine

Postitus Postitas Ragnar »

Ma ei saa aru milles see ikaldus seisneb. Pilsneri MPS Mazda täiesti normaalselt sõidetav kange korvi ja labadega kettaga. Pole asi absoluutselt hull. Sain väga ilusti hakkama esimest korda selle autoga sõites ja pole üldse ebamugav... tahab ainult veidi harjumist.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: siduri pidamine

Postitus Postitas Mihkel »

Kogu asja püant ongi selles, et kas tegu on trossiga või hüdraulikaga.
Hüdraulikaga sõidad nagu stock siduriga, kui just ei ole tegu naisterahvaga.
Trossiga siduriga on aga lood veidi teised ja seal natuke kehtivad need külajutud mida ammustest aegadest on levitatud, kui enamus autod olidki trossiga siduritega.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ValgeKotkas
Postitusi: 285
Liitunud: 16.03.2009 0:25
Asukoht: Tallinn

Re: siduri pidamine

Postitus Postitas ValgeKotkas »

Sprung pronks(? võibolla keraamika) kuuene oli täitsa ok (kuigi ei olnud kindlasti "nagu stock" :))
UNsprung neljane (mingi metall vist) oli aga juba veidi liiast, kuigi ka vabalt sõidetav (küll aga vist paha kõigele, mis peale sidurit tuleb?)
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: siduri pidamine

Postitus Postitas hents99 »

Sprung ja unsprung on siis vastavalt kas leevendusvedrudega või ilma. Leevendusvedrudega kindlasti sujuvam ja mugavam.

Aga kangematel siduritel on hüdraulika ainuõige lahendus. Ei maksa ka eriti palju ja laagreid saab eraldi vahetada.
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Re: siduri pidamine

Postitus Postitas Jaan »

Nii minu eelnev setup läks clutchnetist 4-ja labaga ketas ja 200mm korv ja ei saanudki seda libisema kordagi. Isegi linnas oli täiesti sõidetav, ilmselt seetõttu, et masin alla tonni ja põrkas kohe minema kui pedaali lahti lasid.
Nüüd on uus setup plaanis teisele käigukastile ja jälle on tekkinud õhku paks küsimus, millist tüüpi ketast eelistada. Jõudu 300 ringis ja suunitlus linn, maantee, rinka.
Nüüd on valik päris suur antud käimakastile:
LIST
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: siduri pidamine

Postitus Postitas jeff01 »

Mihkel kirjutas: 200mm on juba ketaslõikurite ketta läbimõõdu lähedane. :-D
Mõõdult küll, kuid vanade volkarite tarbeks tehakse igasugu kangeid 200mm korve ja kui küsisin nõu kuidas 300HP pidama saada siis tuli vastuseks KEP Stage 3 mitte Stage 4 ja stage 4 200mm peeti igal juhul overkilliks kui ma just ei taha vasaku jala lihaste tõttu imelikult kõndima hakata :-D Kusjuures siin foorumis käib jutt pidamisprobleemidega esiveolisest mitte tagamootoriga tagavedusest. Kõik 200mm korvid sama hinnaga

Hinnad suht odavad IMO korvid alla 100, nelja labased kettad alla 80daala jne aga jah, vaid volkarid / Porsched

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/ ... ?id=637494" onclick="window.open(this.href);return false;
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Vasta