Mida sa täpsemalt silmas pead?prj kirjutas:Madalalt kõrge väändega saabki mootor kõige rohkem vatti, mitte pöördega.
Impreza WRX STi `06
Re: Impreza WRX STi `06
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Impreza STi `06
Re: Impreza WRX STi `06
Seda, et madalalt on PCP (peak cylinder pressure) kõige kõrgem, kuna täituvus ning sellest tulenevalt ka vääne kõige suurem ning mõjub kepsule, kolvile, saaledele, vändale jne igas asendis kõige kauem. Ka detoneerimise puhul mõjuvad jõud just sellise koha peal kõige tugevamalt, kus PCP kordades hüppeliselt kasvab.junsu kirjutas:Mida sa täpsemalt silmas pead?prj kirjutas:Madalalt kõrge väändega saabki mootor kõige rohkem vatti, mitte pöördega.
Pööretel on omad, teised jõud, kuid vaevalt nüüd et sul kepsu pooleks tõmbab pöördega.
Re: Impreza WRX STi `06
Auto siiani elus ja terve. Kui siit enamus inimesi praegu autosid ehitab, siis minul on sõiduhooaeg
nii et nalja nabani.
Tegelikult oleks küsimus targematele: nimelt siis selle nigela 2,5L mootori kohta. Kui nüüd selle mootori nõrgim lüli, ehk kolvid ära vahetada ning seaded üle käia, kas siis on ta lõpuks hea või on seal veel midagi, mingeid iseärasusi, mis ta 2,0 mootorist kehvemaks teeb. Nimelt on plaan vaikselt veel üks mootor kokku laduda korralikest juppidest, millega saaks julgemalt pauku ka ikka teha, aga nüüd ongi küsimus, et äkki peaks seda asja alustama hoopis 2,0 ploki soetamisest.??

Tegelikult oleks küsimus targematele: nimelt siis selle nigela 2,5L mootori kohta. Kui nüüd selle mootori nõrgim lüli, ehk kolvid ära vahetada ning seaded üle käia, kas siis on ta lõpuks hea või on seal veel midagi, mingeid iseärasusi, mis ta 2,0 mootorist kehvemaks teeb. Nimelt on plaan vaikselt veel üks mootor kokku laduda korralikest juppidest, millega saaks julgemalt pauku ka ikka teha, aga nüüd ongi küsimus, et äkki peaks seda asja alustama hoopis 2,0 ploki soetamisest.??
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Impreza STi `06
Re: Impreza WRX STi `06
Jutt ei pretendeeri absoluutselt tõele, vaid puhtalt sellele mida lugenud ja uurinud.junsu kirjutas:Auto siiani elus ja terve. Kui siit enamus inimesi praegu autosid ehitab, siis minul on sõiduhooaegnii et nalja nabani.
Tegelikult oleks küsimus targematele: nimelt siis selle nigela 2,5L mootori kohta. Kui nüüd selle mootori nõrgim lüli, ehk kolvid ära vahetada ning seaded üle käia, kas siis on ta lõpuks hea või on seal veel midagi, mingeid iseärasusi, mis ta 2,0 mootorist kehvemaks teeb. Nimelt on plaan vaikselt veel üks mootor kokku laduda korralikest juppidest, millega saaks julgemalt pauku ka ikka teha, aga nüüd ongi küsimus, et äkki peaks seda asja alustama hoopis 2,0 ploki soetamisest.??
Kui tugevamad kolvid panna, siis korraliku seadega nende pärast muretsema küll ei peaks. Tegelikult ei tohiks stock kolbidegagi midagi juhtuda. Ploki vahe mis 2.0 vs 2.5, on see 2.0 on paksem silindrisein, vähemalt WRX (EJ205) plokil. 2.5 on küll semi closed deck (samuti ka 2.0STI), aga ette on tulnud, et silindriseinas mõra/pragu sees. Eks palju oleneb seadest. Kui sellepärast kardad, siis alati saab ära hüllsida, või siis closed deck ploki osta.
2.5se põhiline eelis suurem kubatuur, sellest tulenevalt saab turbo kiiremini spoolima ja suuremat turbot kasutada.
Subaru originaalajude seadistamine.