Wisefab esisild tänavale?
Wisefab esisild tänavale?
Tervitus
Oskab ehk keegi öelda antud komplekti sobivust tänavaliiklusesse? Tekitab palju kolinat, kuidas teeoludele reageerib? Või peaks sellise asja ainult rajale jätma?
200SX S13
Tõnis
Oskab ehk keegi öelda antud komplekti sobivust tänavaliiklusesse? Tekitab palju kolinat, kuidas teeoludele reageerib? Või peaks sellise asja ainult rajale jätma?
200SX S13
Tõnis
More skids....
Re: Wisefab esisild tänavale?
jäik on sõita ,muud midagi .
:D
:D
Viimati muutis Maik, 17.11.2012 12:36, muudetud 2 korda kokku.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: Wisefab esisild tänavale?
irw, hästi :D
Kui sa just Taavi Toomarat igapäev mängida ei taha, siis usun et las see wisefab-i toodang jääb ikka sinna kus ta koht on, ehk rajale, kui just ei ole mingit spets tänava driftihuntide kit-i välja lastud.
Kui sa just Taavi Toomarat igapäev mängida ei taha, siis usun et las see wisefab-i toodang jääb ikka sinna kus ta koht on, ehk rajale, kui just ei ole mingit spets tänava driftihuntide kit-i välja lastud.
Powered by K04
Re: Wisefab esisild tänavale?
Haah, sellist vastust ootasingiMaik kirjutas:pask on sõita ,muud midagi .
:D


Siiski ma eeldan et just paljudel pole kogemusigi sellega

More skids....
Re: Wisefab esisild tänavale?
Pöördenurk on seal kõige vähem olulisem number tänaval ma arvan. Ilmselt väga palju kilomeetreid ei kestaks ka.
Eks sõita saab muidugi kõigega, ilu ja pöördenurk nõuab ohvreid.
Eks sõita saab muidugi kõigega, ilu ja pöördenurk nõuab ohvreid.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: Wisefab esisild tänavale?
Ilus ta ju pole, ehk soovitakse ikka seda selleks, et võimalikke spinne vältida sest libistada on ikka ülilebo wf-ga ja naljalt enam näpuvahelt ei lähe.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Wisefab esisild tänavale?
Seega oleks seda kit-i igale noorele vahtralehega bmw omanikule vajajeff01 kirjutas:Ilus ta ju pole, ehk soovitakse ikka seda selleks, et võimalikke spinne vältida sest libistada on ikka ülilebo wf-ga ja naljalt enam näpuvahelt ei lähe.

Kuna siiski auto hakkab olema 75% rajal ja ülejäänud aja täidab ehk suvel vaid mõned õhtused sõidud linnas ja mõned olulisemad liikumisevajadused siis tasuks see komplekt ehk isegi ära ennast.
Jah, ilu kohapealt ma nüüd küll ei oska midagi öelda, tõesti asi rohkem praktika mõttes, need nurgad mida selle komplektiga annab saavutada on ikka üsna omaette klass.
More skids....
Re: Wisefab esisild tänavale?
Sinu väide põhineb millel siis täpselt?Maik kirjutas:pask on sõita ,muud midagi .
:D
Samuti sooviks sinu kui "pikaajalise kasutaja" täpselt argumenteeritud vastust, mis tooks välja selle, miks see sild ei kesta, kuigi tugevusarvutustelt ja parktilistest testidest on ta oluliselt tugevam originaalist. Paluks võimalikult korrektseid vastuseid, millele sa tugined, kui meie toodet laimad.Maik kirjutas:Pöördenurk on seal kõige vähem olulisem number tänaval ma arvan. Ilmselt väga palju kilomeetreid ei kestaks ka.
Eks sõita saab muidugi kõigega, ilu ja pöördenurk nõuab ohvreid.
Ardo Kalda
Wisefab.com
Sales and Marketing
sales@wisefab.com
+372 53 33 88 71
http://www.wisefab.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://maiglon.myjino.ru/36c6c
Re: Wisefab esisild tänavale?

Läks jälle lappama ära.
Öelge, milline parameeter muudab WF'i silla kasutusmugavust tänavatuingimustes ?
WF'i kodukalt lock kiti kohta:
Parklas manööverdamisel oleks muidugi suurem "Steering jacking" parem, aga siin pole ka kirjas, et see päris kadunud oleks.Engineered for performance and handling
*Over 60 degrees of lock. The most important parameter that everybody is speaking in drifting is lock – we have it! While providing over 60 degrees of lock, this kit is engineered and tested to optimize also a lot of other parameters that make the difference in handling and performance.
*Higher roll center (RC). Lowering the car would mess up the original factory designed kinematics, especially with MacPherson suspension. This kit brings the front RC up on lowered car, providing higher roll stiffness and letting to remove the front anti roll bar (swaybar) that would be quite difficult to package with that high lock angles.
*Revised steering geometry (Ackerman). Factory designed steering geometry is engineered the way that all the wheels are rotating around certain corner center, which means that during normal driving the inside wheel is steering much more than outside wheel. During drifting the corner center compare to the car position is not where factory engineers were assuming it to be and front following wheel would create a massive drag that wears out the front tires and forces the car to spin. For that reason the front wheels need to steer more equally for drifting application. There isn’t any clear answer how much Ackermann or Anti-Ackermann there should be, but during testing we have found the optimal result that has a good performance and drivers with different style would like the handling.
*Good camber control with high steering angles. With high steering angles the leading wheel will have a positive camber, which is not a positive effect. It reduces the front grip and during turn or flip it creates a contact patch transition from inside edge to outside edge. Camber change during steering is caused by combination of caster and KPI. It is not possible to eliminate it, but with our geometry it has decreased as much as possible.
*Steering jacking control. During steering the car chassis is moving up and down – this is called jacking. Steering jacking is caused by combination of caster, KPI, trail and scrub. On road cars, this effect is used sometimes to balance the car or to help to turn in. During drifting, when steering angle is much bigger, jacking is also bigger, even with the same geometry and it could become a problem. We have monitored it and changed the geometry that it doesn’t cause any handling issues.
* Predictable self-alignment torque. With certain suspension geometry at high steering angles it could happen that the steering wheel is locking up at the end and driver needs to apply some force to flip it to other side. It is annoying and risky, especially at high speed. We know what causes it and have decreased it to minimum, if not eliminated it.
*Other components, packaging and clearance. This kit assumes coilovers to have enough clearance. We recommend tire diameter not bigger than 620mm (235/40 R17). Wider fenders or fender flares needed with this kit.
Muidugi igasugused "uniball" lahendused on tolmu suhtes tundlikud.
Re: Wisefab esisild tänavale?
Pask sõita tähendab seda,et sõidumugavus on kehvem, võrreldes tavaautoga. Kuna asi uniballidel = jäik ja raputab rohkem üsna kindlasti.
Kui tõesti nii ei ole, oleks tegu imega ja respect sel juhul
See on nii elementaarne,et imelik,et seda eraldi välja peaks tooma. nii,et milles probleem.
Ja uniballid ei kesta ka ju sama kaua võrreldes tehasejuppidega,seega ka teine väide on täesti tõene.
Nagu eelpoolgi mainitud siis pori ja tolm hävitavad neid piisavalt kiiresti. Tänavaauto on eesti mõistes 10 000+ km aastas.
See vähese ja harva kasutamise jutt tuli hiljem siia teemasse.
nagu mainisin siis ennegi igast asju ohvriks toodud millegile,seega teha saab kõike,iseasi kui mõtekas.
Tuginen loogikale. Selleks ei ole vaja asju kasutada pikaajaliselt.

Kui tõesti nii ei ole, oleks tegu imega ja respect sel juhul

See on nii elementaarne,et imelik,et seda eraldi välja peaks tooma. nii,et milles probleem.
Ja uniballid ei kesta ka ju sama kaua võrreldes tehasejuppidega,seega ka teine väide on täesti tõene.
Nagu eelpoolgi mainitud siis pori ja tolm hävitavad neid piisavalt kiiresti. Tänavaauto on eesti mõistes 10 000+ km aastas.
See vähese ja harva kasutamise jutt tuli hiljem siia teemasse.
nagu mainisin siis ennegi igast asju ohvriks toodud millegile,seega teha saab kõike,iseasi kui mõtekas.
Tuginen loogikale. Selleks ei ole vaja asju kasutada pikaajaliselt.

ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: Wisefab esisild tänavale?
Esiteks, kas oli vaja öelda "pask" sõita?Maik kirjutas:Pask sõita tähendab seda,et sõidumugavus on kehvem, võrreldes tavaautoga. Kuna asi uniballidel = jäik ja raputab rohkem üsna kindlasti.
Kui tõesti nii ei ole, oleks tegu imega ja respect sel juhul
See on nii elementaarne,et imelik,et seda eraldi välja peaks tooma. nii,et milles probleem.
Ja uniballid ei kesta ka ju sama kaua võrreldes tehasejuppidega,seega ka teine väide on täesti tõene.
Nagu eelpoolgi mainitud siis pori ja tolm hävitavad neid piisavalt kiiresti. Tänavaauto on eesti mõistes 10 000+ km aastas.
See vähese ja harva kasutamise jutt tuli hiljem siia teemasse.
nagu mainisin siis ennegi igast asju ohvriks toodud millegile,seega teha saab kõike,iseasi kui mõtekas.
Tuginen loogikale. Selleks ei ole vaja asju kasutada pikaajaliselt.
Jäigaks teeb vedrustuse ikka vedrustus ehk coiloverid mitte meie .... õõtshoovad.
Tehase jupid ehk šarniirid on siis mis? Koonused uniball otsaga vastu plastmassi vs. rawcing tihked uniballid?
Olemas on ammu asjad nimega tolmu ja vihmakatted!
http://maiglon.myjino.ru/36c6c
Re: Wisefab esisild tänavale?
Oleks siin tegemist facebookiga, oleksin nii mõnelegi postitusele Like pannud. Jäikuse ja sõidumugavuse kohapealt ma huvi ei tundnud, pigem just ropp kolin mis sealt kosta võib ja kuidas antud sild reageerib meie teeoludele..ehk siis augud, rööpad ja muu säärane. Kuna üllataval kombel on siia teemasse tekkinud ka postitused WF tootjate enda poolt, siis ehk olekski parim just Teilt küsida arvamust. Kui mul on auto mis on seades drifti jaoks koos kõigi toetavate modifikatsioonidega, siis kas tasuks mõelda Teie sillale kui tahan mõnel õhtul linnas sõita või mõned maantee otsad vanaema juurde moosijahile?
Mõttetu on tõesti ehk kaasa rääkida inimestel kes pole antud asja proovidagi saanud ja on seda ehk vaid pildil v videol näinud...No hard feeligs
Asjal on kallis hind ja kui sa valad oma viha siia kadedusest, kuna sa seda endale lubada ei suuda siis palun tee seda viisakalt...
Vabandan ette halva suhtumise...magamata öö lennujaamas teeb oma töö
Mõttetu on tõesti ehk kaasa rääkida inimestel kes pole antud asja proovidagi saanud ja on seda ehk vaid pildil v videol näinud...No hard feeligs
Asjal on kallis hind ja kui sa valad oma viha siia kadedusest, kuna sa seda endale lubada ei suuda siis palun tee seda viisakalt...
Vabandan ette halva suhtumise...magamata öö lennujaamas teeb oma töö
More skids....
Re: Wisefab esisild tänavale?
Tekkis üks küsimus seda teemat lugedes,et mida arvavad TÜV-i mehed sellisest sillast ja kuidas peaksid reageerima seadusesilmad kui linnas neile vastu sõidad ja rattad on originaalkabariitidest väljas.
Re: Wisefab esisild tänavale?
Millest tuleb jutt et , roppu kolinat kostub ??
Peale hooaega driftimist , on uniballid samas seisus mis uuena, ja pole kolinaid küll kuulnud .
Aukudele reageerib nagu iga teine auto , auk on auk
Rööpad kindlasti hakkavad rohkem mõjutama , kuna on muudetud caster nurka.
Kuid sellega harjub kiiresti .
Peale hooaega driftimist , on uniballid samas seisus mis uuena, ja pole kolinaid küll kuulnud .
Aukudele reageerib nagu iga teine auto , auk on auk

Rööpad kindlasti hakkavad rohkem mõjutama , kuna on muudetud caster nurka.
Kuid sellega harjub kiiresti .
Re: Wisefab esisild tänavale?
Pasa asemel oleks võinud tõesti kasutada ka söna,et mõttetult jäik tänavale. Ma ei arvanud et sellest sönast mingi pseudoprobleem välja imetakse, ma olen irl ka otsekohese ütlemisega ja ei keeruta niipalju kui vaja. Vabandan mitte lahti selgitamise eest ja liiga "karmi" väljendusviisi eest.
Tehase juppidel on öötsa teises otsas kummipulsid. Mingeid tugevusarvutusi siia näiteks tuua on on väga imelik,sest need ei oma mitte mingit tähtsust sõidmugavuse osakonnast.
See pikk kasutamise point on imelik,sama hea,et kas 25 kõrge rehviga on eestis hea sõita. No ei ole.
Kadedusega ei ole siin mingit pistmist, usu mind ma saaks iga kuu mitu wisefab esisilda endale lubada.
Ma rohkem igaksjuhuks ei kommenteeri siia,et arutage oma asju edasi siin
Pole vaja kakelda alati,olgugi,et tore.
Tehase juppidel on öötsa teises otsas kummipulsid. Mingeid tugevusarvutusi siia näiteks tuua on on väga imelik,sest need ei oma mitte mingit tähtsust sõidmugavuse osakonnast.
See pikk kasutamise point on imelik,sama hea,et kas 25 kõrge rehviga on eestis hea sõita. No ei ole.
Kadedusega ei ole siin mingit pistmist, usu mind ma saaks iga kuu mitu wisefab esisilda endale lubada.
Ma rohkem igaksjuhuks ei kommenteeri siia,et arutage oma asju edasi siin

ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA