!!!!---Jäärada sellel nädalalõpul 12 veebruar kl. 13.00-!!!!
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Sai ka siiski ära käidud kella 15.30 paiku Kloogal.
Kuna kunagi enne polnud seal käinud, siis sai väike 30km ring tehtud.
Keerasin liiga vara ümber Paldiski mnt-l, kuna arvasin et olen juba õigest tee otsast mööda sõitund.
Tegelikult oleks 2km pärast õige teeots tulnud
Tänud Joonasele, kes mind veidigi teepeal juhendada üritas.
Rada oli selline mida ma enne ettekujutada ei oleks osanudki.
Kiilakas, väga pikad sirged ja mõned järsemad kurvid sirgete lõpus.
Ligi 2T tühimassiga ja kuuekohaliste hinnanumbrite keskpaika jääva autoga ei julgenud seal eriti rallitada, arvestades veel, et auto ei kuulu otseselt mulle.
Päris mitu korda jooksid dollarimärgid silmeeest läbi
Mõned ringid siiski tegin ja lõpus kerkis lõpusirgel kiirus pea 190km/h, võttis ausaltöeldes natuke kotid jahedaks küll, kui auto veel sama kiiruse juures tagaotsa viibutas.
Oleks nüüd kiiremaid ringe püüdma läinud oleks ilmselt selle kiiruse ka ilusti üle 200km/h saanud.
Mulle asi igatahes meeldis aga järgmine kord valin odavama auto millega rallitama tulla.
Loodetavasti leian ka vahepeal isiklikku kasutusse uue auto.
Just kui ära hakkasin tulema jäi silma, et Audiophile naise autolt oli üks detail lahkunud, mida ka Ragz oma teel kohtas
Mul süda kohe puhkas, et just hakkasin ära minema
(loe: hea et ise midagi sinna autode ette ei poetanud)
Kuna kunagi enne polnud seal käinud, siis sai väike 30km ring tehtud.
Keerasin liiga vara ümber Paldiski mnt-l, kuna arvasin et olen juba õigest tee otsast mööda sõitund.
Tegelikult oleks 2km pärast õige teeots tulnud

Tänud Joonasele, kes mind veidigi teepeal juhendada üritas.
Rada oli selline mida ma enne ettekujutada ei oleks osanudki.
Kiilakas, väga pikad sirged ja mõned järsemad kurvid sirgete lõpus.
Ligi 2T tühimassiga ja kuuekohaliste hinnanumbrite keskpaika jääva autoga ei julgenud seal eriti rallitada, arvestades veel, et auto ei kuulu otseselt mulle.
Päris mitu korda jooksid dollarimärgid silmeeest läbi

Mõned ringid siiski tegin ja lõpus kerkis lõpusirgel kiirus pea 190km/h, võttis ausaltöeldes natuke kotid jahedaks küll, kui auto veel sama kiiruse juures tagaotsa viibutas.
Oleks nüüd kiiremaid ringe püüdma läinud oleks ilmselt selle kiiruse ka ilusti üle 200km/h saanud.
Mulle asi igatahes meeldis aga järgmine kord valin odavama auto millega rallitama tulla.
Loodetavasti leian ka vahepeal isiklikku kasutusse uue auto.
Just kui ära hakkasin tulema jäi silma, et Audiophile naise autolt oli üks detail lahkunud, mida ka Ragz oma teel kohtas

Mul süda kohe puhkas, et just hakkasin ära minema

Viimati muutis Mihkel, 12.02.2006 19:46, muudetud 1 kord kokku.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
sai ka kohal oldud ja nii mõnegi masina kõrvalistmelt juhtide erinevaid sõiduvõtteid jälgitud, vägev
kahju ainult et enda masin selleks hetkeks korda ei saanud
respect neile kes hääletasid ja ka kohale tulid... milleks hääletada kui sa enivei kohale ei ilmu???


respect neile kes hääletasid ja ka kohale tulid... milleks hääletada kui sa enivei kohale ei ilmu???

Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Suurel ringil ei olnud kerge lühikese teljevahega autoga eriti midagi teha (pikad sirged, kus tagaots käima hakkas ja suht lauged kurvid, mis ei pakkunud pinget). Fun oli hoopis suure ringi keskel väikesel ringil, kus kurve oli rohkem ja kurvid olid tehniliselt keerulisemad (kaks ahenevat kurvi). Üks tagumine kurv sobis erit hästi driftimiseks - seal sai twin drifti proovitud, puhas rõõm oli külg ees liikuvast Joonase autost ise samamoodi umbes autokaugusel sõita 
Negatiivne oli täna see, et kell 1245-1315 ei olnud kedagi Haaberti Rimi juures ja jääle jõuti alles kella 1600ks
Janno @ laenatud NA MX5 ja NF3

Negatiivne oli täna see, et kell 1245-1315 ei olnud kedagi Haaberti Rimi juures ja jääle jõuti alles kella 1600ks

Janno @ laenatud NA MX5 ja NF3
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Mnjah, tagastange jäi lumevalli ja tuli küljest, aga puruks midagi ei läinud, mõned stange tüüblid ehk! Aga need saab korda! Muidu oli päris fun, aga palju oli selliseid autosid mis "jalgu" jäid. Harjutamisest niipalju lõpuks sai kiiremaid kurve võetud juba 5 käiguga ja hoogu kurvis 140-150 kmh. Need kiired kurvid just selle raja nauditavaks tegidki, osades sai täpselt nii sõita et kurvi alguses lappasid 4 käiguga gaasi põhja ja siis "jõuga" läbi. Veelkord tõdesin et jääpeal ei loe hobujõud vaid rehvid ja tihend istme ja rooli vahel. 4wd on ja jääb mu absoluutseks lemmikuks tagaveo ees. Tõsi audil ei ole diffriplokki, vot see oleks lahe kui esi ja tagadiffer lukus oleks, saaks ehk aeglastes kurvidest ka hooga läbi! Kahju et meid nii vähe oli, samas lahe ka kuna muidu oleks rada veel ülerahvastatum olnud!
M
M
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes