probleem turbo róhuga

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
P2lle
Postitusi: 2
Liitunud: 11.10.2012 15:16

probleem turbo róhuga

Postitus Postitas P2lle »

Tervist. Kirjutan siia oma probleemi, autoks on bmw 525 tds 94 aasta. Nimelt probleem on selline, et sóites kaob vahepeal turbo róhk ära, lased gaasipedaali lahti, vaatad kütusekulu vajub nulli ja siis vajutad uuesti on jälle turbo taga. Milles vóib olla probleem.
preda
Postitusi: 11
Liitunud: 10.06.2009 17:06
Asukoht: Tallinn

Re: probleem turbo róhuga

Postitus Postitas preda »

Kütusekulu ei vaju nulli sõiduajal mitte kunagi ...ja ega sul turbo lõpmatuseni taga ei saagi olla,või vb diislitel on?
erikred
Postitusi: 114
Liitunud: 12.12.2005 18:53

Re: probleem turbo róhuga

Postitus Postitas erikred »

kui j6ud kaob ära kiirendamise hetkel siis ilmselt p6hjuseks liiga k6rge turbo r6hk. Aju teeb fuel-cuti. Kontrolli yle kas turbo kyljest wastegate aktuaatorisse minev voolik on kyljes,seest puhas ja terve. soovitan 6hufiltri korpuse ja turbosse mineva 6hutoru eest v6tta, siis on ligipääs inimlikum.

Terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
P2lle
Postitusi: 2
Liitunud: 11.10.2012 15:16

Re: probleem turbo róhuga

Postitus Postitas P2lle »

Asi selles, et kui kiirendad 5 käiguga, näidiku järgi näitab kulu kiirendamise ajal 20l sajale, käib jónks läbi ja kulu 10l sajale, lased gaasi lahti, käik sees vajub küttekulu 0 ning vajutad siis uuesti gaasi, siis turbo järgi, kas see vaakumi kontrollimine aitab, kas selles ei vói viga olla et kütuse segu vale äkki, ei ole ise nende turbode suhtes just kóige targem
erikred
Postitusi: 114
Liitunud: 12.12.2005 18:53

Re: probleem turbo róhuga

Postitus Postitas erikred »

100% registreerib aju ülerõhu ja keerab kütte kinni. Teiste käikudega lihtsalt aju ei reageeri, ta lubab mingi aja ka ülerõhku, a'la paar sekki. Kontrolli voolik üle ja vaata ka kas wg varras üldse liigub. Proovi ka klapile kompressoriga rõhku peale anda, võibolla ka membraan katki.


terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
Vasta