Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Pole ammu midagi postitanud !
Masin oli vahepeal igapäevaselt kasutuses ja teha ei jõudnud midagi v.a see ,et ameerikast jõudis kohale Nismotronic Daughterboard millega on palju jamasid , kuid see selleks !
Hektle maadleme ühe probleemiga ,nimelt millegipärast spool up on jäänud suht aeglaseks ja spoolib kuidagi liiga kõrgetel pööretel.
Enne oli ikka nii ,et 2000 rpm oli juba 0,5 bar ja full boost kuskil 3500rpm. Nüüd aga nt 2 käiguga kiirendades hakkab turbo elama alles 4000rpm . Ütleme nii ,et 2-3k rpm ei midagi 3,5k hakkab tulema 0,1-0,2bar siis 4000rpm 0,5bar ja 5000rpm on 0,9bar.
Tegime täna boos leak testi , leidsin kaks lekke kohta ja need said ka likvideeritud aga proovisõidul sama jama ,ei taha enam kuidagi spoolida nii nagu varem. Proovisin wastegate -i see liigub ilusti . Mõtlen ,et ehk võttaks turbo maha vaataks kriitilisema pilguga wastegate üle kuna mujal ei tohiks ju probleemi olla ?!
Masin oli vahepeal igapäevaselt kasutuses ja teha ei jõudnud midagi v.a see ,et ameerikast jõudis kohale Nismotronic Daughterboard millega on palju jamasid , kuid see selleks !
Hektle maadleme ühe probleemiga ,nimelt millegipärast spool up on jäänud suht aeglaseks ja spoolib kuidagi liiga kõrgetel pööretel.
Enne oli ikka nii ,et 2000 rpm oli juba 0,5 bar ja full boost kuskil 3500rpm. Nüüd aga nt 2 käiguga kiirendades hakkab turbo elama alles 4000rpm . Ütleme nii ,et 2-3k rpm ei midagi 3,5k hakkab tulema 0,1-0,2bar siis 4000rpm 0,5bar ja 5000rpm on 0,9bar.
Tegime täna boos leak testi , leidsin kaks lekke kohta ja need said ka likvideeritud aga proovisõidul sama jama ,ei taha enam kuidagi spoolida nii nagu varem. Proovisin wastegate -i see liigub ilusti . Mõtlen ,et ehk võttaks turbo maha vaataks kriitilisema pilguga wastegate üle kuna mujal ei tohiks ju probleemi olla ?!
Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
mk3 supratel naiteks juhtub nii et kuuma kojal tekkib pragu wastegate umbruses, seega turbo tuleb taha 1000rpm hiljem
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Kontrolli, kas turbo võllil lõtk on normaalne.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Niih käidud garaazis ! Aega läks 2 tundi kui turbo oli juba maas !
Downpipe poldid olid suht lahti (käega sai lahti keerata (ei tea kas vibratsioonist või miks nad lahti olid?))
Kui downpipe sai eemaldatud kuumakojast selgus tõsiasi ,wastegate klapi ava juurest näha kaks pragu
Pilt:

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Katsusin ka turbo võlli , ristilõtk minimaalne ja pikilõtk ei ole väga suur nii max 1mm !
Turbo ise ilusti kuiv ja kui töötas siis ei suitsenud ega teinud midagi !
Nüüd siis mõtlen mis teha kas panna GT28rs või otsida uus kuumakoda ?! Kuumakoja A/R oli 0.86 äkki on pakkuda kellegil ?
Downpipe poldid olid suht lahti (käega sai lahti keerata (ei tea kas vibratsioonist või miks nad lahti olid?))
Kui downpipe sai eemaldatud kuumakojast selgus tõsiasi ,wastegate klapi ava juurest näha kaks pragu

Pilt:

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Katsusin ka turbo võlli , ristilõtk minimaalne ja pikilõtk ei ole väga suur nii max 1mm !
Turbo ise ilusti kuiv ja kui töötas siis ei suitsenud ega teinud midagi !
Nüüd siis mõtlen mis teha kas panna GT28rs või otsida uus kuumakoda ?! Kuumakoja A/R oli 0.86 äkki on pakkuda kellegil ?
Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Kiire auto, liigub ja häälitseb vastavalt
Btw, sul käiguvahetuse ajal viskas alati korraliku suitsupilve tagant välja.

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Suitseb tähedab töötabSponge kirjutas:Kiire auto, liigub ja häälitseb vastavaltBtw, sul käiguvahetuse ajal viskas alati korraliku suitsupilve tagant välja.

Suitsupilv oli ikka must ?

Muidu pol ise täheldanud ,et mingit suitsu tagant viskaks !
Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Nali ?pikilõtk ei ole väga suur nii max 1mm !

1mm on väga suur pikilõtk ja sellest reeglina piisab, et klmapoole tiivik korpuses käiks ja spool halvemaks muutuks.....tasakaalust reeglina nii totaalselt välja ei lähe et edasi ei võiks kasutada kuid vile võib kll juba tekkida ja spoolupi probleemid samuti....pakun et see on suurem probleem kui se pragu wg klapi juures....sellised wastegated on ise samuti lekkivad asjad. Ehk keevitad kinni nii prao kui klapi ava ja paigaldad välise wastegate? külma pool maha ja vaata kas saad lähemale selle tiivikule liigutada (tihendi eemaldamine või millegi lihvimine vms) ......samas pole mõtet kui pikilõtku osa korda ei tee.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Ohh pole suht kaua aega kirjutanud siia midagi
Tegelikult vaikselt ikka nokkitsen ja liigun paremuse poole (nii kuidas rahakott kannatab)!
Hetkel sõidab vana turboga aga uus juba on riiulis ja ootab paigaldust.
Muudatused mis on viimati toiminud on järgmised:
Sai seatud paika süüde 20 kraadi , sõitsin mõnda aega ringi siis hakkas lekkima roolilatt. Workshop Manual ütleb ,et selleks ,et latt vahetada tuleb mootor maha tõsta aga tegelikult asi suht lihtne , tuli natuke keret lõigata ja kätte ta saingi nii ,et mootor ilusti peal.
Vana omaniku kontaktid olid kadunud ja ei mäletanud mis masina roolilatt see seal on aga peale mõningast uurimist sain teada ,et selline latt on Nissan Maximal ja Nissan Primeral W10, selge saigi leitud korralik latt Maxima 98a. oma.
Veel oli üllatuseks see ,et rooliotsasi tuli natuke modifitseerida (ehk sisemistel otsadel välis keeret natuke peale lõigata, et rooliotsa saaks kaugemale sisse keerata (sedasi oli tehtud ka vanadel rooliotstel).
Veel sai soetatud Inglismaalt sellised asjad ,.nagu Gab Super Street Shocks reguleeritava jäikusega + SSR madaldus vedrud -40mm.


Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Nüüd on masina juhitavus väga hea ja teel istub kindlalt .
Veel juhtus see ,et Nismotronic (tütar plaat) lakkas töötamast, nimelt ei saa enam ühendust läbi kaabli temaga . See siis sai USA-sse tagasi saadetud ja uus plaat liigub juba siia poole, eks loodame ,et nüüd saab asja ilusti käima ja siis saab hakkata paigaldama uut turbot milleks on selline :

Uploaded with ImageShack.us
Holset HX35W , loodame ,et mahub sinna kapoti alla
Kollektori flants kah olemas ja T3 divided flants kah. Eks varsti hakkan lammutama ja proovin kätt ka custom kollektori tegemisel.

Tegelikult vaikselt ikka nokkitsen ja liigun paremuse poole (nii kuidas rahakott kannatab)!
Hetkel sõidab vana turboga aga uus juba on riiulis ja ootab paigaldust.
Muudatused mis on viimati toiminud on järgmised:
Sai seatud paika süüde 20 kraadi , sõitsin mõnda aega ringi siis hakkas lekkima roolilatt. Workshop Manual ütleb ,et selleks ,et latt vahetada tuleb mootor maha tõsta aga tegelikult asi suht lihtne , tuli natuke keret lõigata ja kätte ta saingi nii ,et mootor ilusti peal.
Vana omaniku kontaktid olid kadunud ja ei mäletanud mis masina roolilatt see seal on aga peale mõningast uurimist sain teada ,et selline latt on Nissan Maximal ja Nissan Primeral W10, selge saigi leitud korralik latt Maxima 98a. oma.
Veel oli üllatuseks see ,et rooliotsasi tuli natuke modifitseerida (ehk sisemistel otsadel välis keeret natuke peale lõigata, et rooliotsa saaks kaugemale sisse keerata (sedasi oli tehtud ka vanadel rooliotstel).
Veel sai soetatud Inglismaalt sellised asjad ,.nagu Gab Super Street Shocks reguleeritava jäikusega + SSR madaldus vedrud -40mm.


Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Nüüd on masina juhitavus väga hea ja teel istub kindlalt .
Veel juhtus see ,et Nismotronic (tütar plaat) lakkas töötamast, nimelt ei saa enam ühendust läbi kaabli temaga . See siis sai USA-sse tagasi saadetud ja uus plaat liigub juba siia poole, eks loodame ,et nüüd saab asja ilusti käima ja siis saab hakkata paigaldama uut turbot milleks on selline :

Uploaded with ImageShack.us
Holset HX35W , loodame ,et mahub sinna kapoti alla

Kollektori flants kah olemas ja T3 divided flants kah. Eks varsti hakkan lammutama ja proovin kätt ka custom kollektori tegemisel.
Viimati muutis DioX, 10.11.2012 13:18, muudetud 1 kord kokku.
Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Oskab keegi aidata , kust leida väljalaske kollektori tarbeks musta toru ja mis mõõdus toru võiks võtta sr20det vl. flantsile ?
Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Feb-ist leiad musta toru.DioX kirjutas:Oskab keegi aidata , kust leida väljalaske kollektori tarbeks musta toru ja mis mõõdus toru võiks võtta sr20det vl. flantsile ?
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Väike update !
Sai siis asi ette võetud . Võtsin maha originaal turbo ja kollektori .
Käisin FEB-is ja Onninenis ,kust sain vajalikud põlved ja sirget musta teras toru uue vl. kollektori tarbeks mõõduks sai 42,4mm x 2,6mm .
Kuu aega rahuliku nokkitsemist , mõtlemist , aretamist ning valmis saigi minu elu esimene kollektor .Ei ole küll poe ilus ja keevitus õmblused ei tulnud just kõige paremad aga ehk esimeseks sobib (tulevikus ehk saab tehtud paremaks) ja peaasi ,et täidaks oma funktsiooni.
Pilt:


Kollektor läheb veel teibi alla .
Siin siis masina küljes koos välise WG 40mm (Hks replica)


Turbo on hetkel JõuJaam-as kus siis tehakse sellele väljalakse flants v -band ühendusega + õli ära voolu flants + tellitakse tihendid flantside vahele.
Ebayst sai tellitud ka -4AN ühendus adapter m12x1,5 to -4an 1,5mm restrictoriga(piirajaga) ,et siis natuke seda õli survet piirata Holsetile (muidu pidavat tihendite vahelt hakkama õli välja ajama kui surve suurem ettenähtust).
Vaja veel teha WG väljuv toru (screamer pipe).
Soetada 2 elektri ventilaatorit ja paigutada need radika ette.
Teha cooleri torustik ümber .
Ühendada õli ära vool + peale vool turbole.
Teha downpipe+ paigaldada Wideband lambda + orig. lambda.
Teipida kollektor .
Vaikselt kogun raha ka Haltech Platinum 1000 ajule
Eks hoian toimuvaga kursis !
Häid pühi ja Head Uut Aastat !!!
Sai siis asi ette võetud . Võtsin maha originaal turbo ja kollektori .
Käisin FEB-is ja Onninenis ,kust sain vajalikud põlved ja sirget musta teras toru uue vl. kollektori tarbeks mõõduks sai 42,4mm x 2,6mm .
Kuu aega rahuliku nokkitsemist , mõtlemist , aretamist ning valmis saigi minu elu esimene kollektor .Ei ole küll poe ilus ja keevitus õmblused ei tulnud just kõige paremad aga ehk esimeseks sobib (tulevikus ehk saab tehtud paremaks) ja peaasi ,et täidaks oma funktsiooni.
Pilt:



Kollektor läheb veel teibi alla .
Siin siis masina küljes koos välise WG 40mm (Hks replica)


Turbo on hetkel JõuJaam-as kus siis tehakse sellele väljalakse flants v -band ühendusega + õli ära voolu flants + tellitakse tihendid flantside vahele.
Ebayst sai tellitud ka -4AN ühendus adapter m12x1,5 to -4an 1,5mm restrictoriga(piirajaga) ,et siis natuke seda õli survet piirata Holsetile (muidu pidavat tihendite vahelt hakkama õli välja ajama kui surve suurem ettenähtust).
Vaja veel teha WG väljuv toru (screamer pipe).
Soetada 2 elektri ventilaatorit ja paigutada need radika ette.
Teha cooleri torustik ümber .
Ühendada õli ära vool + peale vool turbole.
Teha downpipe+ paigaldada Wideband lambda + orig. lambda.
Teipida kollektor .
Vaikselt kogun raha ka Haltech Platinum 1000 ajule
Eks hoian toimuvaga kursis !

Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
- Kpt. Trumm
- Postitusi: 273
- Liitunud: 29.11.2004 21:24
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Oh kui tore. Endal ka silm lõpuks pidama jäänud HX35. Küll aga Superile aga suht lähedal ikka.. Nüüd hea näha kuidas töötab. Uurind pikka aega milline hea ja kuidas töötab. Varsti reaalselt näha.
Hoian silma peal. Edu.
Hoian silma peal. Edu.
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 03.12.2009 19:22
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Mis on selle kuumakoja suurus?
Sama küss teisiti-mis pööretel puhuma hakkab?
Sama küss teisiti-mis pööretel puhuma hakkab?