Super tundus algul parem variant oma väikese kuumakojaga.
Kolle runnerid said katsetuseks päris peenikesed (kui mälu ei peta, siis 9mm peenemad kui eelmisel kollel), materjaliks SS 304.
Spool võiks ju alati parem olla aga samas pea 550hp jõudlusega turbo kohta 1.8 8V mootoril on spool päris hea.
Arvestades, et antud kombo on selline linnasõidu väga piiripeal teema, siis 12 koda kindlasti katsetada ei taha.
1.8 mootor ja 12 koda on päris LÄG-i ma eeldan, isegi divided setupis. 5 sil. 20V 2.2T Audi peal lootsin ma Superiga varasemat liikumist, samas Audi on rämedalt raske ka E30-nega võrreldes.
BMW 316 'SLEEPER' ::: 1988 ::: Mihkel
Re: BMW 316 'SLEEPER' ::: 1988 ::: Mihkel
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: BMW 316 'SLEEPER' ::: 1988 ::: Mihkel
Volvo 1855cc, HX35 #12 divided väga hull pole.


Volvopower @400+
Re: BMW 316 'SLEEPER' ::: 1988 ::: Mihkel
Sellise graafikuga reaalselt sõita on IMO suht ebamugav.
HX35 Super SR20DET mootori peal:

Ja Mitsu EVO:

Max vääne mõlemal graafikul Superiga 4000rpm kandis, mitte 5500rpm.
HX35 Super SR20DET mootori peal:

Ja Mitsu EVO:

Max vääne mõlemal graafikul Superiga 4000rpm kandis, mitte 5500rpm.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 03.12.2009 19:22
Re: BMW 316 'SLEEPER' ::: 1988 ::: Mihkel
Nu jaa, kuid graafikutega ei tule ikka välja täis tõde.
Milline väljalaske ja sisselaske torustik on? Sellest sõltub ju ka lag, ja kogu hingamine.
Enam vähem mõista annab, kuhu kanti võiks oodatav tulemus maanduda.
Kui suur koda siis Superil ja tavalisel on?
Milline väljalaske ja sisselaske torustik on? Sellest sõltub ju ka lag, ja kogu hingamine.
Enam vähem mõista annab, kuhu kanti võiks oodatav tulemus maanduda.
Kui suur koda siis Superil ja tavalisel on?