küsimus siis sellinee et kuidas saab wastgate abil rõhku tõsta. nagu olen aru saanud tuleb varrast keerata, aga kui palju ja kuhu poole.
praegu on rõhk 0,5 bari aga võiks olla kusagil 0,8-1,0 bari
turbo rõhk
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 03.12.2009 19:22
Re: turbo rõhk
Lühemaks.
Kuid märgi ära ka algus punkt.
2x rõhu tõstmine halvasti ei või mõjuda???
Kuid märgi ära ka algus punkt.
2x rõhu tõstmine halvasti ei või mõjuda???
Re: turbo rõhk
ma juba kirjutasin sulle korra et lase ära chippida ja asi hea alustuseks. sa ajad lihtsalt varda näppimisega segu valeks ja saad uut mootorit otsima hakata.
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T
Re: turbo rõhk
mmm tehase poolt ju antud 0,6 seda varrast juba näpitud aga mitte minu poolt. jaei tohiks väga midagi teha oleneb kuidas sõita.
chipimise peale olen mõelnud küll aga praegu on segud asjad juba paigast ära ja mehaaniline poole paigas pole siis pole ka mõtet chipida. hetkel autol bensiini hais järgi. ja olen üsnagi kindel et see selle pärast et rõhku vähemaks keeratud sest diagnost on tehtud ja kõik näitajad korras.
chipimise peale olen mõelnud küll aga praegu on segud asjad juba paigast ära ja mehaaniline poole paigas pole siis pole ka mõtet chipida. hetkel autol bensiini hais järgi. ja olen üsnagi kindel et see selle pärast et rõhku vähemaks keeratud sest diagnost on tehtud ja kõik näitajad korras.
Re: turbo rõhk
no sellel autol varrast näppida pole nii lihtne.
selleks on vaja turbo maha võtta peaaegu.
ja sul boostikell ning segukell on?
selleks on vaja turbo maha võtta peaaegu.
ja sul boostikell ning segukell on?
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T