Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy

Postitus Postitas Raceboy »

Tänud. Sealt nähtub, et inducer on 65mm kuid turbiinikoda siiski single-entry 8 cm2.

Eks uurin, kas üldse pakutakse mingit divided turbiinikoda nii väikesele rattale.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy

Postitus Postitas Raceboy »

Modifitseerisin wastegate'i aktuaatori kahekambriliseks, et kontroll rõhu üle parim võimalikust oleks. tegelikult oleks see parim muidugi välise wastegate'iga, aga kuniks sobivat divided koda ei leia, ei viitsi jändama hakata.
Puurisin diafragma teisele poolele jääva kambri seina ava ja keevitasin kuuse külge. Sellest aga ei piisa, kuna see kamber pole õhutihe: ajami varre ja korpuse vahelt tuleb õhk vihinal välja. Kuna seal oli täpselt paras süvend, siis tuhnisin veidi pihustite O-rõngaste varudes ja leidsingi sobiva tihkelt vahele mahtuva O-rõnga. Paigalduseks ja hõõrdumise vähendamiseks aktuaatori töö ajal määrisin asja kokku Würthi kuumakindla ja väga püsiva vaskmäärdega.
Pilt
Pilt

O-rõnga fiskeerib oma kohale plekiribast tehtud stopper:
Pilt
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy

Postitus Postitas Raceboy »

Vahepeal turbo osas plaanid muutusid ja otsustasin üht Schwitzerit katsetada. Kuna tegu tavalise T3 flantsiga,
siis saab hiljem ka teisi T3 turbosid proovida.
Jeff01 tegi väljalaskekolle, mis on split pulse, välise wg-ga ja hõlpsasti eemaldatav autol, kus ruumi väga vähe.

Pilt

Pärast valmimist sai liivapritsiga puhtaks tehtud ja kaetud Ceracote C-105 Titanium keraamikaga.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy

Postitus Postitas jeff01 »

Seda kollet siia näituseks panna polnud küll mõtet :-D Tagantjärgi on seda traadikäkerdust halb vaadata kuid kuju poolest ei saa viriseda sest muu kujuga see lihtsalt EI MAHU sealt vahelt välja kui mootorit maha ei taha võtta ja eelduseks on see, et pole LOG style. 2mm pikema plokikaane tikkpoldiga, ta enam vahele ei mahuks :-D Väljast on Porr aga eks eesmärki täidab sest ümber tegemise korras oli vaja lahti lõigata 2 kohta ja seest oli bueno.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy

Postitus Postitas murjam »

Pildi pealt ei paista - sellise kollektori puhul peaks kindlasti panema mõne toe turbo juurest mootori külge, muidu hakkab suure jõuõlaga liigselt kangutama.

Kas turbo sai nüüd kõrgemale kui "kõhu alt läbi" kollektoriga? Õli äravool on vaba või pumbaga?
Lauda nitro
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy

Postitus Postitas jeff01 »

Sellel autol ta "kõhu alt läbi" ei olnudki....see on eesti ainus 924T ehk 931 mootor ja sellel on turbo tehasest samal pool kus väljalase. Turbo sai piisavalt kõrgele, et õli äravool kulgeks loomulikul viisil, mahuks ära 3" dp ja ehk isegi wg toru downp"a"ipi. Jõuõlg mis kangutaks ei ole teab mis suur sest turbo on mootori tsentri lähedal....mootori ees mitte kaugel küljel.....Tugi võibolla tuleb miski poldi alla kuigi ei pea seda eluliselt vajalikuks sest sellel autol ei ole kolle vaid poltidega vastu tõmmatud vaid tihedalt ~3 cm torujuppidega plokikaanes sees....ideaalne ühilduvus + kandev roll ning misiganes tihendit kasutad see ei põle ära sest ei puutu leegiga kokku.
6 kolde mutrit saab keerata kapoti alt, 2tk peab keerama auto alt.
Dp suka ja V-bandiga
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy

Postitus Postitas Raceboy »

Esialgu mingeid tugesid ei tule, kuna kollektor on tugevatest torudest ja turbo ei ole eriti raske. Eks kui mutreid hakkab lahti kangutama, siis mõtleb edasi.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy

Postitus Postitas Raceboy »

Eile käivitasin mootori pärast ümberehitusi ja kõik paistis muidu ok olevat, ainult päris mehine õlileke oli kuskil õlifiltri adaptri juures ja siduri peasilinder oli ära väsinud (vedelik juhikoha põrandal) ning ei lahutanud. Eks nädalavahetusel saab tegeleda ja siis väikesed proovisõidud koos dünosessiooniga.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy

Postitus Postitas IvarR »

Raceboy kirjutas: Pärast valmimist sai liivapritsiga puhtaks tehtud ja kaetud Ceracote C-105 Titanium keraamikaga.
Kas täidab ainult ilueesmärki või on reaalselt kasu ka?

IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy

Postitus Postitas Raceboy »

Esialgu paistab et reaalselt on kasu ka. Igatahes kätt saab vabalt sekundiks vastu panna kohapeal paarutamise ajal ilma et põletada saaks.
Muidu on kollektor ka läbi kinda villi suutnud tekitada.
Eks kui millalgi pikemalt sõita saab järjest täisgaasil või dünos peaks igaks juhuks infrapuna termomeetriga ära mõõtma pinnatemperatuuri.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy

Postitus Postitas Raceboy »

Keraamikast on päris kõvasti kasu, nagu proovides reaaloludes välja tuli. Täna sai veidi palava ilmaga paarutatud: http://www.youtube.com/watch?v=6q-ApDnq ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Laaderõhk 0.8 bari (wastegate'i baasrõhk).
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy

Postitus Postitas Raceboy »

Tuli välja, et wastegate'i torude silindripaare eraldav klapp sai veidi pikk nii et wastegate oli pidevalt veidi avatud. Nüüd see viga parandatud ja auto palju kiirem, ikka veel vaid 0.8 barise rõhuga.

Väike ülesvõte ka: http://www.youtube.com/watch?v=vCnoplii ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Juho
Postitusi: 21
Liitunud: 19.08.2010 10:54
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy

Postitus Postitas Juho »

Raceboy kirjutas:Väike ülesvõte ka: http://www.youtube.com/watch?v=vCnoplii ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas mulle ainult tundub või see käigukang lipendabki niimoodi paremale-vasakule?
One km 261 km/h, one mile 285 km/h
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy

Postitus Postitas jeff01 »

Tüüpiline 9x4 ja ka 931 ning ilmselt ka paljude muude porschede sündroom :-D
Ma vist tean isegi kust see kang pärit on ning 30a vana asi on ikka omajagu kulunud.
Tegin enda autol tihedaks ja siis ei osanud enam sõita :-D
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy

Postitus Postitas Raceboy »

Jah, nii see on, paar puksi tahaks vahetamist, eks millalgi teeb ära, aga kang liigub siis ka omajagu. Kuniks valesid käiguvahetusi pole, seni pole muret :)
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Vasta