klapikambrikaan on ilus aga ega ometi mitte pulbervärv ?
et siis ega teiselpool kaant pole mitte ühtegi tiba värvi meenutavat ollust ?
kui tavaline värv siis loodetavasti sama teema et mootori pool on ikka ilus ja puhas
on nähtud pulbervärvitud kaasi enne ja mõne aja pärast kus kõik õlikanalid on ka plastmassi täis
mitte ilmselt vaid lihtsalt lähed ja teed seda ja seda niikaua kuni pole seespool klapikambrikaant mitte ühtegi haisugi plastmassist
loodan et kaane sees pole karterituulutuse sõelte kambreid, siis tööd tiba rohkem.
Viimati muutis Hylas, 07.02.2006 0:15, muudetud 1 kord kokku.
Ilus, aga seleta nüüd erineva numbrid lahti ka. Palju on loota VE paranemist ainult portimise arvelt? Palju koos nukaga? Ja palju hobuseid selle pealt juurde tuleb? Ja palju Mazdal tegelikult klapitõus on (11.5mm tõusu on ikka väga karm)?
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
Ilus, aga seleta nüüd erineva numbrid lahti ka. Palju on loota VE paranemist ainult portimise arvelt? Palju koos nukaga? Ja palju hobuseid selle pealt juurde tuleb? Ja palju Mazdal tegelikult klapitõus on (11.5mm tõusu on ikka väga karm)?
Ega ma ka kõike täpselt tea ega oska lahti seletada , kui mõni targem viitsib võib seda teha.
Ja tegelikku klappitõusu hetkel ei oska öelda aga uurin järgi ja annan teada.
Kiireim Mazda Eestis.
http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=15
http://www.fmhooldus.ee
Tel:56 655 093