Impreza WRX STi `06

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Impreza WRX STi `06

Postitus Postitas junsu »

Teen siis siia ka teema, targad inimesed koos, oskavad ehk näpuga näidata, kuhu vaja :)

Tegu siis 2,5L kone ja 6k-käimakotiga autoga. DCCD (reguleeritav keskdiffer) ja IC waterspray, nagu neil kõigil on. Hetkel all "suured" Brembo pidurid.
Auto soetasin pea 4 kuud tagasi ja on ta suht stock. Peaks olema Prodrive soft ja bensiinipump, taga Prodrive lõpupütt.
Muidugi nagu üks õige "kahepoolene", lendas ta kaks nädalat peale ostu korralikult pilbasteks.

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 746791.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 9a5e23.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 817618.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Kaks kuud sai tulutult otsitud ja oodatud pakkumisi "uuele" mootorile. Siinkohal ei tahaks pikemalt peatuda, muidu tõmban ennast "käima" jälle....

Mingi hetk sai ootamisest kõrini ja otsustasin enamvähem korraliku mootori ehitada, mis praegu tundubki just õige otsus olevat. Mine tea, kaua selle "otse Jaapanist" (Leedust) kasutatud konegagi sõita oleks saanud.

Leidsin siis korraliku kasutatud ploki (2009-10a auto pealt peaks olema), plokikaane taastas Madara tänava kaanemees, vänt käis Tõukuris ja oli õnneks sirge ja uuevääriline (STD). Kolbideks said 100mm Wisecod. Saaled ACL. Kepsud esialgu originaalid, kuna mingit jõudu sealt veel välja pigistama ei hakka, enne kui varumootor garaasis olemas :) . Muidugi kõik uued tihendid, rihmad-rullid jne elementaarne.

Kui nüüd asja käima saab, peab hakkama tegelema põhjustega, miks se auto koos ei taha püsida. Minu käes keris ette 83k km. Esimest korda olla laiali käinud peale 30k km ja siis sai uue shortblocki. Peale seda on veel väheke seiklusi olnud temaga. Kuna Subaru mootori remont pole pehmelt üeldes just kõige odavam lõbu, siis ei tahaks teda enam nii põhjalikult teist korda üles ehitada. Ilmselt alustan oma otsinguid kütusepaagist ja vaatan, mis pump seal ikkagi on. Vbl Walbro teeks une rahulikumaks? Teiseks, peale sissesõitu on esimene tee seadistama.

Pilt
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Motary1
Postitusi: 729
Liitunud: 18.04.2007 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: Impreza WRX STi `06

Postitus Postitas Motary1 »

Ilus auto, aga kahju mootorist. Mis täpsemalt juhtus? Ma olen lugenud, et subarud kasutavat tehasest üsna lahjat segu ja lambdat piirajani välja
Kasutaja avatar
K24
Postitusi: 53
Liitunud: 26.05.2006 21:01

Re: Impreza WRX STi `06

Postitus Postitas K24 »

Segu ikka pigem rikas tehaseseades. Samvel näiteks erinevaid subarusid hulgi seadistanud ja teab ilmselt täpsemalt rääkida aga mulle jäi enda auto seadistamisest küll meelde, et originaalis oli segu päris rikas.

Aivo, pane ikka korralik keps ka kohe sisse ja enne kui sissesõitu tegema hakkad, las keegi kompetentne paneb arvuti külge ning vaatab olulisemad parameetrid üle, muidu lased jälle laiali. :)
mitsu_manic
Postitusi: 495
Liitunud: 03.12.2009 19:22

Re: Impreza WRX STi `06

Postitus Postitas mitsu_manic »

Täna olid ülevaatusel.........
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Re: Impreza WRX STi `06

Postitus Postitas junsu »

Ei, mina se polnud :) Mootor alles mööda Tln-a laiali. Minu üv mure kerkib päevakorda uuesti alles 2014a

Kepsud jätan praegu siiski originaalid. Esiteks on mul paralleelselt veel üks mootoriremont käsil, mis rahakotti ka omajagu koormab ja noh, se originaalkeps peaks mingi 400hp ligi vist kestma, teiseks on ootamisest kõrini, tahaks sõita ka natuke :-D . Talvel stock STi-st maa ja ilm, kevadel vaatab edasi. (iseasi, kui stock se PPP soft enam on)
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
mitsu_manic
Postitusi: 495
Liitunud: 03.12.2009 19:22

Re: Impreza WRX STi `06

Postitus Postitas mitsu_manic »

Täpselt samasugune kuldsete velgedega oli. Ju siis teisik. :)
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Re: Impreza WRX STi `06

Postitus Postitas Samvel »

Segu on nendel tõesti pigem parajalt "rasvane" tehasest.
Neid on nii stock, kui PPP seades laiali käinud minu teada. Soovitaksin samuti seade üle kontrollida kui mootor käib jälle.
Ja korralikult remonditud mootor on kindlasti parem, kui kasutatud ja tundmata ajalooga.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Re: Impreza WRX STi `06

Postitus Postitas junsu »

Päris minu auto koopiat ei olegi siinmail minuteada, mul Prodrive tiib taga :) http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 5ed451.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;


Üle peab selle asja seal jah kindlasti vaatama mingi aeg. Aga seda kummalisem tundub, miks nad siis ikkagi poegima kipuvad, kui segu pigem rikas ...
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Re: Impreza WRX STi `06

Postitus Postitas Samvel »

Ühel PPP softiga STIl võttis aju knock-control 9-11 kraadi süüdet maha. Selle vastu rikas segu ei päästa.
Tuttava 08 full stock STIl käis mootor garantiikorras 4-5 korda maas/lahti/vahetuses. (Tänapäeval sõidab uus omanik ülekirjutatud ajuga, millega auto võimsam ja probleemi rohkem pole) :)
Subaru aju on väga heade seadistamise võimalustega, kuid kohati jääb mulje et insenerid on purjus olnud või ei viitsi oma tööd korralikult teha.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Re: Impreza WRX STi `06

Postitus Postitas RICE BURNER »

Vahel on tõesti tunne, et Subaru team tehases on auto mootori seadistanud külmkambris -20 tingimuste juures :)
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Re: Impreza WRX STi `06

Postitus Postitas Taavi »

Kas need vanemad 2.0 mootorid ei ole kesta paremini? Selle swap 2.5 asemele oleks liiga kosmos?
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Impreza WRX STi `06

Postitus Postitas Maik »

Mõtekam on juba autot kui sellist vahetada,kui mootorid on sellised.. imo.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Re: Impreza WRX STi `06

Postitus Postitas junsu »

Maik kirjutas:Mõtekam on juba autot kui sellist vahetada,kui mootorid on sellised.. imo.
Ma olen juba ammu aru saanud jah, et Subaru sinu jaoks mõttetu auto on :-D

2,0 räägitakse vastupidavam jah olevat. Aga ma üritan selle kahepoolese ka ikka pidama saada. Võetakse neist ju ka korralikult jõudu välja ja kestavad. Kui tugev kolb-keps sees ja seade paigas, mis temaga ikka juhtuda saab??
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Re: Impreza WRX STi `06

Postitus Postitas junsu »

Kirjutan siis siia ka midagi.

Auto sai peale remonti käima tegelikult juba 7.Okt. Miski pilt ka peale esimesi meetreid alevivahel http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 3a60d6.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Vahepeal on elu üsna kirju olnud ja aeg/raha igale poole mujale läinud, nii et seadistama pole siiani jõudnud. Hetkel on käiguvahetuse tuled-viled 4000rpm juures ja sellest on suht maa ja ilm praeguste ilmadega. Loodetavasti sellise kasutuse juures ta uuesti laiali ei lenda. All mingid Conti Viking lamellid, isegi üsna eeskujuliku pidamisega (kuigi lamelli usku ma ei ole) ja need saab igas asendis niipalju ringi, et sõidust mõnu tunda :) (Peal oleva PPP softiga väidavad 3700rpm juures juba max vääne ehk 450nm saada olema, tundub et se võib isegi tõsi olla).

Lähiajal teen väljalaske esimese otsa vabamaks. Subaru kohta on aparaat nagu veidi liiga vaikne :-D (või olen ma oma kõrges vanuses kurdiks jäänud) + muidugi asja praktiline pool.
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Kasutaja avatar
prj
Postitusi: 113
Liitunud: 03.08.2010 15:29
Asukoht: Tallinn

Re: Impreza WRX STi `06

Postitus Postitas prj »

Madalalt kõrge väändega saabki mootor kõige rohkem vatti, mitte pöördega.
Vasta