bmw e34 525 tds ile 524 td turbo paigaldus.
-
- Postitusi: 5
- Liitunud: 02.06.2012 19:07
bmw e34 525 tds ile 524 td turbo paigaldus.
tere foorumlased.
Kuna enda masinal 525 tds 93a on turbo surnud( lekib tohutult õli sisselaskesse) siis mõtlesin proovida 524 turbot. Kuna see peaks olema pisut suurema tootlikusega.
on keegi teinud selle protseduri enne läbi ja kuidas lahendati turbo paigaldus, kuidas lahendati õhufiltri korpuse osa.
kas 524 turbo istub ilusti 525 tds väljalaske kolde otsa. või tuleks otsida 524 kolle.
Kui on arvamust selle tegevuse mõttekuses siis andke tuld.võibolla on kellelgi hoopis asisemad ideed.
Kuna enda masinal 525 tds 93a on turbo surnud( lekib tohutult õli sisselaskesse) siis mõtlesin proovida 524 turbot. Kuna see peaks olema pisut suurema tootlikusega.
on keegi teinud selle protseduri enne läbi ja kuidas lahendati turbo paigaldus, kuidas lahendati õhufiltri korpuse osa.
kas 524 turbo istub ilusti 525 tds väljalaske kolde otsa. või tuleks otsida 524 kolle.
Kui on arvamust selle tegevuse mõttekuses siis andke tuld.võibolla on kellelgi hoopis asisemad ideed.
Re: bmw e34 525 tds ile 524 td turbo paigaldus.
Pane parem originaal turbo.
TDS-i oma on samuti üsna tootlik ning ta ei ole tehaserauaga auto puhul selleks, mis jõudu jääb piirama.
TDS-i oma on samuti üsna tootlik ning ta ei ole tehaserauaga auto puhul selleks, mis jõudu jääb piirama.
Re: bmw e34 525 tds ile 524 td turbo paigaldus.
Turbo ei sobi 2.5L mootori kolde otsa ja 2.4-2.5 mootorite koldeid omavahel vahetada ei saa. Lisaks on see originaalist niipalju suurem, et ei mahu ilmselt praeguse asukoha peale.
-
- Postitusi: 5
- Liitunud: 02.06.2012 19:07
Re: bmw e34 525 tds ile 524 td turbo paigaldus.
tänud vastanutele.
Siis ilmselt ei hakka seda aretust tegema,kuid sisimas lootsin saada ka pisikest võimsusekasvu.
ilmselt tuleb peale panna originaal turbo.
Siis ilmselt ei hakka seda aretust tegema,kuid sisimas lootsin saada ka pisikest võimsusekasvu.
ilmselt tuleb peale panna originaal turbo.
Re: bmw e34 525 tds ile 524 td turbo paigaldus.
Võimsusekasvu jaoks tuleb pigem aju kallale minna sel isendil ning ehk WG-d veidi reguleerida.
Lihtsalt suurema turbo panekust on vähe kasu.
Lihtsalt suurema turbo panekust on vähe kasu.
-
- Postitusi: 5
- Liitunud: 02.06.2012 19:07
Re: bmw e34 525 tds ile 524 td turbo paigaldus.
aju on juba chipitud-ja wg-klappi olen ka reguleerinud.
niipalju kui lugenud,uurinud olen siis hea tulemuse annaks muutuva geomeetriaga turbo aga see nõuaks üksjagu väljaminekuid.
odavam siiski uus originaal asemele sebida.
niipalju kui lugenud,uurinud olen siis hea tulemuse annaks muutuva geomeetriaga turbo aga see nõuaks üksjagu väljaminekuid.
odavam siiski uus originaal asemele sebida.
-
- Postitusi: 285
- Liitunud: 16.03.2009 0:25
- Asukoht: Tallinn
Re: bmw e34 525 tds ile 524 td turbo paigaldus.
Enda turbo lasta suurema sisuga taastada?
http://www.turbomotors.lv" onclick="window.open(this.href);return false; nt vms?
http://www.turbomotors.lv" onclick="window.open(this.href);return false; nt vms?
ECI
-
- Postitusi: 5
- Liitunud: 02.06.2012 19:07
Re: bmw e34 525 tds ile 524 td turbo paigaldus.
Asi läheb järjest huvitavamaks. Nimelt pakuti mulle 730d pealt pärit muutuva geomeetriaga turbot.
Paigalduse saaks tehtud ise,kuid mis moodi peaks lahendama geomeetri juhtimise.saan aru et geomeetria juhtimine toimib vaakumiga. Kas uuel turbol peaks tegema midai Wg klapiga.
ehk oskab keegi öelda täpsemalt,kuidas asi rahuldavalt tööle saada.
Paigalduse saaks tehtud ise,kuid mis moodi peaks lahendama geomeetri juhtimise.saan aru et geomeetria juhtimine toimib vaakumiga. Kas uuel turbol peaks tegema midai Wg klapiga.
ehk oskab keegi öelda täpsemalt,kuidas asi rahuldavalt tööle saada.
-
- Postitusi: 5
- Liitunud: 02.06.2012 19:07
Re: bmw e34 525 tds ile 524 td turbo paigaldus.
sirvides sedasama foorumit leidsin sellise teema:
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=35&t=9338
seal ju juttu samast lahendusest, kus autole tahetakse külgekeerata muutuva geomeetriaga turbot. just sedasama Garrett 2556V mida minule pakuti.
vahest teab keegi kedagi või oskaks ise teha eelnimetatud turbole sellise lahenduse nagu viidatud teemas. täpsemalt siis vahetada vaakum klapp rõhuga juhivava vastu nii et see toimiks minu masinapeal.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=35&t=9338
seal ju juttu samast lahendusest, kus autole tahetakse külgekeerata muutuva geomeetriaga turbot. just sedasama Garrett 2556V mida minule pakuti.
vahest teab keegi kedagi või oskaks ise teha eelnimetatud turbole sellise lahenduse nagu viidatud teemas. täpsemalt siis vahetada vaakum klapp rõhuga juhivava vastu nii et see toimiks minu masinapeal.
Re: bmw e34 525 tds ile 524 td turbo paigaldus.
Suurema turbo peale keeramisega ei saavuta sa mitte kui midagi diislil ilma aju seadistuseta.
Noh, muidugi võib alati järjest pumpa peale keerata, nautida hiiglaslikku kütusekulu ja oodata, kuni kaan kõveraks läheb suure EGT tõttu, sest pritsenurk on täiesti vale.
Üldjoontes võiks enne tuunimist endale selgeks teha, mis on eesmärk, kui kaua peab asi kestma, millised on hetkel olemas oleva koosluse piirid, ning milliste kallal neist peab töötama eesmärgini jõudmiseks.
Nimetatakse ka "kodutöö" tegemiseks.
See mootor ei ole tea mis tugev ning palju mõistlikum oleks toorikuks midagi muud võtta, mis jõudu kannatab.
Noh, muidugi võib alati järjest pumpa peale keerata, nautida hiiglaslikku kütusekulu ja oodata, kuni kaan kõveraks läheb suure EGT tõttu, sest pritsenurk on täiesti vale.
Üldjoontes võiks enne tuunimist endale selgeks teha, mis on eesmärk, kui kaua peab asi kestma, millised on hetkel olemas oleva koosluse piirid, ning milliste kallal neist peab töötama eesmärgini jõudmiseks.
Nimetatakse ka "kodutöö" tegemiseks.
See mootor ei ole tea mis tugev ning palju mõistlikum oleks toorikuks midagi muud võtta, mis jõudu kannatab.
Re: bmw e34 525 tds ile 524 td turbo paigaldus.
Omal on muutuvgeomeetria turbo (GT2052V Audi A6 V6 TDI pealt) peale aretatud Volvo 940 2,4 TD. Pikemalt on juba juttu eelnevalt viidatud teemas. Praeguseks olen trossiga süsteemi minema visanud. Sättisin nii, et kui ülerõhku pole siis on labad kinni, rõhu tõustes hakkab rõhuga toimiv aktuaator (pärit D24T originaal T3 turbo küljest) labasid lahti lükkama ja rõhku hoidma. Vahel on ka rõhuregulaator. Praegu igati rahul, spool on kiire, 3000 rpm peal on 1,3 bar olemas, lisaks veel otseläbi summuti ja näpitud pump, mis paneb diiseleluka päris hästi liikuma. Peale muudatusi olen teinud kiirendusteste 3. käiguga 40-90 km/h, originaal 11 s on saanud 8,5 s.
Powered by diesel
Volvo 940 2,4 TIC 100 kw/308 Nm @ wheel
Volvo S60 2,4 D5 134 kw/477 Nm @ wheel
Volvo V70 2,5 TDI
Toyota Hilux 2,4 D
Volvo 940 2,4 TIC 100 kw/308 Nm @ wheel
Volvo S60 2,4 D5 134 kw/477 Nm @ wheel
Volvo V70 2,5 TDI
Toyota Hilux 2,4 D
Re: bmw e34 525 tds ile 524 td turbo paigaldus.
Mul on E34 TDS originaal turboga ja isegi katt on veel all rõhk 1,5 bar juba ilusti käes 3000RPM peal, tuleb isegi varem ja püsib ilusti piirajani välja. Loomulikult on autol ka chip. Sealjuures on küttekulu numbrid väga mõistlikud ning tahm sisuliselt olematu, kuna kõik näitajad on arvutiga paika tehase väärtuse paele pandud. Kunagi suutis mingitel imelikel põhjustel wastegate-i minev voolik puru minna ja puhus 1.8 Bar ja spikes 1.9 Bar. Ei kujuta ette muidugi, mis see backpressure juba olla võis, kuid astus ikka väga viisakalt. Kaks tõmmet tegin pool kogematta, enne kui rõhukella taipasin sisukamalt jälgida.
Kiirendus sajani on ~8 sek.
Ärge keerake lihtsalt jumalt jõudu peale ilma, et näitajad paigas oleks ning pihusteid stendis kontrollinud poleks. Kui pihusti kuseb või lausa tilgub sellise rõhu all on lõpp kiire tulema. TDS on sihuke mootor, mis hästi kehva pihustit välja ei näitagi tavasõidu juures. Ma olen ~40k km igapäevaselt selles seades varsti sõitnud ja 0 probleemi. Loomulikult külma mootoriga ei anna kunagi peale ning pärast jahutan.
Kiirendus sajani on ~8 sek.
Ärge keerake lihtsalt jumalt jõudu peale ilma, et näitajad paigas oleks ning pihusteid stendis kontrollinud poleks. Kui pihusti kuseb või lausa tilgub sellise rõhu all on lõpp kiire tulema. TDS on sihuke mootor, mis hästi kehva pihustit välja ei näitagi tavasõidu juures. Ma olen ~40k km igapäevaselt selles seades varsti sõitnud ja 0 probleemi. Loomulikult külma mootoriga ei anna kunagi peale ning pärast jahutan.
Re: bmw e34 525 tds ile 524 td turbo paigaldus.
..mis siis juhtub kui pihusti kusema hakkab?
Re: bmw e34 525 tds ile 524 td turbo paigaldus.
kusema hakkab või segu liiga lahja ja rõhku palju on kolvi peale auk kiire tulema..
seega kel palju rõhku peale pandud on peab pisike vine ikka taga olema, kui päris null on, on ka jama..
seega kel palju rõhku peale pandud on peab pisike vine ikka taga olema, kui päris null on, on ka jama..
Fb:
Pärnu TDI Power
Sillucar
M: 1.9/2.5 r5 tdi tuning pihustiotsad uued, sportnukkvõllid
Mootorite remont, hooldus.
1/4mile drag 12,9@175
Pärnu TDI Power
Sillucar
M: 1.9/2.5 r5 tdi tuning pihustiotsad uued, sportnukkvõllid
Mootorite remont, hooldus.
1/4mile drag 12,9@175
Re: bmw e34 525 tds ile 524 td turbo paigaldus.
Natuke mööda paned,diislil on vastupidi,mida lahjem seda jahedam,mida rikkam seda kuumem
Mina s6idan igapäevaselt(e34 525tds) 1,7 bar r6huga,pumba elektroonika vahele jootsin regullitava takisti,kasutusel on automaadi kickdown lyliti mis aktiveerib p6hjagaasiga max kytuse etteande,siis saab korraliku musta välja.
R6hukell on mul ainult 2 bar-i,seega ei tea ma kui k6rgeks r6hk t6useb.
Aga sealtmaalt hakkab originaalturbo/kolle takistama,arvatavasti t6useb backpressure liiga suureks ja originaalcooler on ka suht mannetu.
230km/h proovisin viimati,j6udu veel oleks aga mootori temp läheb liiga k6rgeks.
Yritasin siit ja sealt ka uurida kas keegi custom chippi kirjutab vms aga inimesed hakkasid mingit mulli ajama raua vastupidavuse kohta,siis osad ei suutnud öelda isegi seda mis r6hu pealt nende chip fuel cut-i teeb ja kus on max pöörded jne...

Mina s6idan igapäevaselt(e34 525tds) 1,7 bar r6huga,pumba elektroonika vahele jootsin regullitava takisti,kasutusel on automaadi kickdown lyliti mis aktiveerib p6hjagaasiga max kytuse etteande,siis saab korraliku musta välja.
R6hukell on mul ainult 2 bar-i,seega ei tea ma kui k6rgeks r6hk t6useb.
Aga sealtmaalt hakkab originaalturbo/kolle takistama,arvatavasti t6useb backpressure liiga suureks ja originaalcooler on ka suht mannetu.
230km/h proovisin viimati,j6udu veel oleks aga mootori temp läheb liiga k6rgeks.
Yritasin siit ja sealt ka uurida kas keegi custom chippi kirjutab vms aga inimesed hakkasid mingit mulli ajama raua vastupidavuse kohta,siis osad ei suutnud öelda isegi seda mis r6hu pealt nende chip fuel cut-i teeb ja kus on max pöörded jne...